Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Habtárca

shutterstock_25909435.jpgTelenoros előfizetéseddel – a www.randivonal.hu oldalon történő regisztrálás után - mobiltelefonon keresztül, SMS-ben fizetheted ki Habtárca pontjaidat 1000, 1500, illetve 2000 Ft összegben, amellyel ezután igénybe veheted a – kizárólag regisztrált felhasználók számára elérhető – extra szolgáltatásokat. A szolgáltatással egy hónapos Arany vagy Platina Randivonal előfizetést lehet megvásárolni.

  • Használata
  • Díjai
  • Feltételek
  • Felületei

Adatok megadása a www.randivonal.hu oldalon:

A regisztrációnál megadott felhasználói névvel és jelszóval lépj be. Klikkelj a Habtárca linkre. Válaszd ki a "Feltöltés Mobil Vásárlással" menüpontot. Válaszd ki, hogy mennyi Habtárca pontot kívánsz vásárolni (1000, 1500, 2000)! Add meg a 9 jegyű mobil telefonszámod. Klikkelj a "Feltöltés" linkre.

Visszaigazolás : Vásárlási szándékod SMS-ben visszaigazoljuk, amely tartalmazza a kiválasztott szolgáltatás megnevezését, árát, a feltöltésre kerülő pontmennyiséget és a szolgáltató nevét.

Megerősítés
A vásárlás elfogadása: Amennyiben helyesek a visszaigazolt adatok, küldj válasz SMS-t (pl.: "igen" tartalommal vagy VPIN kód kérése esetén a VPIN kódoddal) a 8100000 számra a Habtárca feltöltéshez. A válasz SMS visszaküldésére 5 perc áll rendelkezésedre.

A vásárlás elutasítása: A vásárlás elutasításához küldd vissza a "nem" szót SMS-ben. A vásárlás kizárólag a "nem" üzenet írásjelek nélküli visszaküldése esetén kerül elutasításra. Bármely egyéb tartalmú SMS üzenet (pl.: ne, nem!, nem kérem stb.) visszaküldése esetén a vásárlás elfogadásra kerül.
Amennyiben 5 percen belül nem küldesz vissza válasz SMS-t, úgy a vásárlás automatikusan elutasításra kerül.

Sikeres vásárlás
Ezt követően a sikeres vásárlást SMS-ben visszaigazoljuk, valamint a Habostorta Kft. e-mailben és a honlapon is értesít. A "Habtárcádban" megjelennek a megvásárolt pontok, melyekkel a www.randivonal.hu oldalon leírt módon vehetsz igénybe extra, fizetős szolgáltatásokat, azok ellenértékét Habtárca pontjaiddal kiegyenlítve.

A szolgáltatás igénybevétele során ki kell fizetni a megvásárolt Habtárca pontokat, amelynek mindenkor érvényben lévő díjai a Habostorta Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. honlapján (www.habostorta.hu) találhatók meg.

A mobil vásárlás során küldött SMS-üzenetek díjai a tarifacsomagodnak megfelelő, a Telenor magyarországi hálózatán belül küldött SMS-üzenetek díjainak felelnek meg, amelyekbe beletartoznak a kedvezményesen vagy ingyenesen küldött SMS-üzenetek is.

A szolgáltatás külön megrendelésére nincs szükség.

A szolgáltatás a Telenor számlás és kártyás előfizetői számára egyaránt elérhető.

Kártyás ügyfelek esetében a szolgáltatás igénybevételéhez (a vásárlás kiegyenlítéséhez) elegendő univerzális egyenlegre van szükség.

Számlás előfizetők esetében elérhető hitelkeret, és/vagy a szolgáltatás igénybevételéhez (a vásárlás kiegyenlítéséhez) elegendő univerzális egyenleg szükséges.

Amennyiben egyenleged bankautomatán online módon, Internetbankon és Telebankon keresztül, vagy a Telenor bemutatótermeiben töltöd fel, úgy az automatikusan univerzális egyenlegedre kerül.

Az univerzális egyenlegre feltöltött kuponok kedvezményeit csak távközlési szolgáltatásokra (kivéve emelt díjas szolgáltatások) használhatod fel, mobil vásárlásokra nem.

Többet szeretnél tudni a vásárlásaidról? Nézz utána a MyTelenor internetes ügyfélszolgálat vagy a Go mobiportál felületén!

Internetes ügyfél felület

MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton keresztül lehetőséged van egy MobilVásárlás szolgáltatásokkal, kapcsolatos kezelőfelület elérésére, amelyen keresztül gyorsan és egyszerűen, számítógéped előtt ülve kaphatsz információt a vásárlásaidról.

Go Mobilportál ügyfél felület

Informálódj a Go mobilportálon keresztül vásárlásaidról.

A MobilVásárlás ügyfélfelületét a Go mobilportál Hasznos menüpontjában található „MobilVásárlás” hivatkozáson keresztül érheted el.

További információ

  • További információért hívd a Telenor 1220-as ügyfélszolgálati számát.
  • Szükséges esetekben, vásárlásodról igazolást tudunk kiállítani, amennyiben igényed jelzed a Telenor ügyfélszolgálatán.

 

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.