csaladi csomag szolgáltatás számlás előfizetéshez

Családi csomag szolgáltatás

A Családi Csomag szolgáltatást azoknak a családtagoknak, közeli barátoknak ajánljuk, akik rendszeresen és hosszan beszélnek egymással.

A szolgáltatást azonos ügyfélszámon lévő lakossági számlás előfizetésekre, valamint melléjük bevont kártyás előfizetésekre lehet megrendelni. A Családi Csomag szolgáltatást a számlás előfizető rendelheti meg, igénybevételéhez legalább 2 aktív előfizetés bevonása szükséges.

 

Számlásoknak a szolgáltatás havidíja 1 099 Ft előfizetésenként, amely 1000 perc belföldi, családon belüli beszélgetést tartalmaz.
Minden megkezdett beszélgetés után egyszeri 2,50 Ft kapcsolási díj is felszámításra kerül.

A hívócsoportban a számlás előfizetések száma maximum 6, a kártyás előfizetők száma maximum 3 lehet.  
Az 1 000 percen túli hívások estében az előfizetések tarifacsomagjai szerinti, hálózaton belüli hívásokra megállapított percdíjat számlázzuk.

Telenor kártyás előfizetőink számára a szolgáltatás havidíja 1 099 Ft előfizetésenként, amely 1000 perc belföldi, családon belüli beszélgetést tartalmaz.
Minden megkezdett beszélgetés után egyszeri 2,50 Ft kapcsolási díj is felszámításra kerül.

A hívócsoportban a számlás előfizetések száma maximum 6, a kártyás előfizetők száma maximum 3 lehet.
Az 1000 perc felhasználását követően az egyenleg mértékéig lehet beszélni a hívócsoport tagjaival az előfizetések tarifacsomagjai szerinti, hálózaton belüli hívásokra megállapított percdíjon.
Kártyás előfizetés esetén a családon belüli (hívócsoporton belüli) hívásindításhoz rendelkezni kell minimum 2,50 Ft egyenleggel (kapcsolási díj).
 

Kártyás előfizetők választhatnak  alacsonyabb havidíjú Családi csomag szolgáltatást is,
a Kártyás Családi csomag Minit.

Telenor kártyás előfizetőink számára a Családi Csomag Mini szolgáltatás havidíja 499 Ft előfizetésenként,amely 100 perc belföldi, családon belüli beszélgetést tartalmaz.
Minden megkezdett beszélgetés után egyszeri 2,50 Ft kapcsolási díj is felszámításra kerül.

Megrendelés esetén alapértelmezettként a Családi Csomag kártyásoknak szolgáltatás, 1 099 Ft előfizetésenkénti havidíjért kerül aktiválásra, melyet a kártyás előfizető az aktiválást követően módosíthat a Kártyás Családi csomag Mini szolgáltatásra.


Megrendelés lehetőségei:

  személyesen a Telenor üzletekben

  a Telenor online ügyfélszolgálatán a  MyTelenoron 

  Telefonos ügyfélszolgálatunkon: 1220


A szolgáltatás megrendelésekor az azonosításhoz ügyfélszintű regisztráció szükséges - a számlás előfizetőnek az ügyfélszámát vagy ügyfélszintű jelszavát, illetve értékesítési pontjainkon fényképes igazolványát kérjük.
A Családi Csomag szolgáltatást csak az ugyanazon számlás ügyfélhez tartozó, azonos ügyfélszám alatt lévő számlás előfizetésekre lehet megrendelni, azok esetében viszont kötelező mindegyikre aktiválni. Megrendeléskor a számlás előfizetőnek meg kell jelölnie azokat a kártyás vagy Limit előfizetőket, akiket a hívócsoportba be szeretne vonni.
A kártyás, illetve Limit előfizetők a hívócsoportba történő bevonáskor SMS-értesítést kapnak a meghívás tényéről, melyet ők válasz-SMS-ben elfogadhatnak vagy elutasíthatnak. Az SMS-t a 06 20 20 20 200-as számra kell visszaküldeni, és csatlakozáshoz a CSALAD szót, elutasításhoz pedig a NEMCSALAD szót kell beleírni. A meghívás elfogadására 72 óra áll rendelkezésre, utána töröljük.

Fontos tudni!
A kártyás előfizetők havidíja az egyenlegből kerül levonásra, amennyiben nem áll rendelkezésre elég egyenleg a havidíj levonására, a szolgáltatást felfüggesztjük.

A Családi Csomag szolgáltatást lakossági előfizetők vehetik igénybe.
A szolgáltatás bármikor lemondható és lemondás esetén 72 órán belül megszüntetésre kerül, azonban az adott számlázási ciklusban a teljes havidíj levonásra kerül.
Amennyiben maga a számlás előfizetés, vagy az ahhoz tartozó Családi Csomag bármilyen okból megszűnik, a szolgáltatás a továbbiakban a hívócsoportban lévő kártyás és Limit előfizetésekkel sem vehető igénybe.
A szolgáltatás nem érvényes az 1-es roaming díjzónában, kizárólag csak belföldön. Amennyiben az EU-ban történő barangolás során egy, a csomagba tartozó számot hívunk, az a belföldi „más mobil irányú híváskezdeményezésre” érvényes áron kerül terhelésre, illetve – ha vannak – az ilyen irányú és a minden hálózatba felhasználható kereteket fogyasztja.
A szolgáltatás más kedvezménnyel nem vonható össze és csak belföldi, a Telenor magyarországi hálózatán belüli hanghívásokra vonatkozik, átirányításra, SMS- és MMS-küldésre, valamint adat- és faxhívásra nem.
A Családi Csomag szolgáltatás Díjcsökkentő és Egycsoport szolgáltatással nem vehető igénybe. Ezeket a szolgáltatásokat le kell mondani. A Hívásátirányítás szolgáltatás igénybe vehető a Családi Csomag szolgáltatásunkkal, és díja a normál hálózaton belüli átirányítás díjával egyezik meg.
A Családi Csomaggal rendelkező előfizetők által kezdeményezett, átirányított, valamint továbbkapcsolt belföldi és nemzetközi hanghívásai 60 perc után bontásra kerülnek.
Tarifacsomag-váltás esetén: amennyiben az előfizető számlás előfizetésről áttér kártyás vagy Limit előfizetésre, úgy a szolgáltatás törlésre kerül.
Telenor kártyás és Limit előfizetés átírása esetén töröljük a szolgáltatást. Amennyiben az előfizető újra megrendeli, az új aktiválásnak minősül.