Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Családi Csomag

Nem bírsz ki egyetlen percet sem szeretteid nélkül? Hívd fel őket!

Beszélj 0 Ft-os percdíjon családtagjaiddal a Telenor családi kedvezményeinek igénybevételével!

A Családi Csomag szolgáltatást azoknak a családtagoknak, közeli barátoknak ajánljuk, akik rendszeresen és hosszan beszélnek egymással.

  • Családi Csomag számlásoknak
  • Kártyás Családi csomag
  • Kártyás Családi Csomag Mini

Számlás ügyfeleinknek a szolgáltatás havidíja 1099 Ft előfizetésenként, amely legfeljebb 1000 perc időtartamig 0 Ft percdíjú hívócsoporton belüli belföldi beszélgetést tartalmaz.

Minden megkezdett beszélgetés után egyszeri 2,50 Ft kapcsolási díj is felszámításra kerül, amely a havidíjon felül fizetendő.

A Családi Csomag szolgáltatást a számlás előfizető rendelheti meg, és megjelölheti azon kártyás vagy Limit előfizetőket, akiket meg szeretne hívni a csoportba.

A szolgáltatás igénybevételéhez legalább 2 aktív előfizetés bevonása szükséges, amelyek közül az egyik számlás előfizetés kell, hogy legyen. A hívócsoportban a számlás előfizetések száma maximum 6 lehet és ugyanazon ügyfélhez kell tartozniuk.

Az 1 000 percen túli hívások estében az előfizetés tarifacsomagja szerinti, a hálózaton belüli hívásokra megállapított percdíjat számlázzuk.

Telenor kártyás és Limit előfizetőink számára a szolgáltatás havidíja 2015.07.01-től 1099 Ft előfizetésenként, amely legfeljebb 1000 perc időtartamig 0 Ft percdíjú hívócsoporton belüli belföldi beszélgetést tartalmaz.

Minden megkezdett beszélgetés után egyszeri 2,50 Ft kapcsolási díj is felszámításra kerül.

A Családi Csomag szolgáltatást a számlás előfizető rendelheti meg, és megjelölheti azon kártyás vagy Limit előfizetőket, akiket meg szeretne hívni a csoportba.

A szolgáltatás igénybevételéhez legalább 2 aktív előfizetés bevonása szükséges, amelyek közül az egyik számlás előfizetés kell, hogy legyen. A hívócsoportban a kártyás vagy Limit előfizetések száma maximum 3 lehet.

Az 1000 perc felhasználását követően az egyenleg mértékéig lehet beszélni a hívócsoport tagjaival az előfizetés tarifacsomagja szerinti, a hálózaton belüli hívásokra megállapított percdíjon.

Kártyás és Limit előfizetés esetén a családon belüli (hívócsoporton belüli) hívásindításhoz rendelkezni kell minimum 2,50 Ft egyenleggel (kapcsolási díj).

Telenor kártyás és Limit előfizetőink számára a Családi Csomag Mini szolgáltatás havidíja 2015.07.01-től 499 Ft előfizetésenként,amely legfeljebb 100 perc időtartamig 0 Ft percdíjú hívócsoporton belüli belföldi beszélgetést tartalmaz.

Minden megkezdett beszélgetés után egyszeri 2,50 Ft kapcsolási díj is felszámításra kerül.

A Családi Csomag szolgáltatást a számlás előfizető rendelheti meg, és megjelölheti azon kártyás vagy Limit előfizetőket, akiket meg szeretne hívni a csoportba. Megrendelés esetén alapértelmezettként a Családi Csomag kártyásoknak szolgáltatás, 1099 Ft előfizetésenkénti havidíjért kerül aktiválásra, melyet a kártyás vagy Limit előfizető az aktiválást követően igény szerint módosíthat a Kártyás Családi Csomag Mini szolgáltatásra.

A szolgáltatás igénybevételéhez legalább 2 aktív előfizetés bevonása szükséges, amelyek közül az egyik számlás előfizetés kell, hogy legyen. A hívócsoportban a kártyás vagy Limit előfizetések száma maximum 3 lehet.

Az 100 perc felhasználását követően az egyenleg mértékéig lehet beszélni a hívócsoport tagjaival az előfizetés tarifacsomagja szerinti, a hálózaton belüli hívásokra megállapított percdíjon.

Kártyás és Limit előfizetés esetén a családon belüli (hívócsoporton belüli) hívásindításhoz rendelkezni kell minimum 2,50 Ft egyenleggel (kapcsolási díj).

Megrendelés

A szolgáltatást Telenor számlás előfizető rendelheti meg, és az ő meghívására csatlakozhatnak a szolgáltatáshoz kártyás előfizetők.

A Családi Csomag szolgáltatást a számlás előfizető rendelheti meg az alábbi csatornákon:

  • személyesen a Telenor Értékesítési Pontokon,
  • a Telenor internetes ügyfélszolgálatán MyTelenor internetes ügyfélszolgálat-on
    (Ügyfélszintű regisztráció során ügyfélszámodat és ügyfélszintű jelszavadat kell megadnod; Kártyaszintű regisztráció esetén ezen a csatornán nem tudod a szolgáltatást megrendelni),
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkon: 1220.

A szolgáltatás megrendelésekor az azonosításhoz a számlás előfizetőnek az ügyfélszámát vagy ügyfélszintű jelszavát kérjük, illetve értékesítési pontjainkon fényképes igazolványát.

A Családi Csomag szolgáltatást csak az ugyanazon számlás ügyfélhez tartozó, azonos ügyfélszám alatt lévő számlás előfizetésekre lehet megrendelni, azok esetében viszont kötelező mindegyikre aktiválni.

Megrendeléskor a számlás előfizetőnek meg kell jelölnie azokat a kártyás vagy Limit előfizetőket, akiket a hívócsoportba be szeretne vonni.
A kártyás, illetve Limit előfizetők a hívócsoportba történő bevonáskor SMS-értesítést kapnak a meghívás tényéről, melyet ők válasz-SMS-ben elfogadhatnak vagy elutasíthatnak. Az SMS-t a 06 20 20 20 200-as számra kell visszaküldeni, és csatlakozáshoz a CSALAD szót, elutasításhoz pedig a NEMCSALAD szót kell beleírni. A meghívás elfogadására 72 óra áll rendelkezésre, utána töröljük.

Fontos tudni!

A kártyás előfizetők havidíja az egyenlegből kerül levonásra, amennyiben nem áll rendelkezésre elég egyenleg a havidíj levonására, a szolgáltatást felfüggesztjük.

További információk

  • A Családi Csomag szolgáltatást lakossági előfizetők vehetik igénybe.
  • A szolgáltatás bármikor lemondható és lemondás esetén 72 órán belül megszüntetésre kerül, azonban az adott számlázási ciklusban a teljes havidíj levonásra kerül.
  • Amennyiben maga a számlás előfizetés, vagy az ahhoz tartozó Családi Csomag bármilyen okból megszűnik, a szolgáltatás a továbbiakban a hívócsoportban lévő kártyás és Limit előfizetésekkel sem vehető igénybe.
  • A szolgáltatás más kedvezménnyel nem vonható össze és csak belföldi, a Telenor magyarországi hálózatán belüli hanghívásokra vonatkozik, átirányításra, SMS- és MMS-küldésre, valamint adat- és faxhívásra nem.
  • A Családi Csomag szolgáltatás Díjcsökkentő és Egycsoport szolgáltatással nem vehető igénybe. Ezeket a szolgáltatásokat le kell mondani. A Hívásátirányítás szolgáltatás igénybe vehető a Családi Csomag szolgáltatásunkkal, és díja a normál hálózaton belüli átirányítás díjával egyezik meg.
  • A Családi Csomaggal rendelkező előfizetők által kezdeményezett, átirányított, valamint továbbkapcsolt belföldi és nemzetközi hanghívásai 60 perc után bontásra kerülnek.
  • Tarifacsomag-váltás esetén: amennyiben az előfizető számlás előfizetésről áttér kártyás vagy Limit előfizetésre, úgy a szolgáltatás törlésre kerül.
  • Telenor kártyás és Limit előfizetés átírása esetén töröljük a szolgáltatást. Amennyiben az előfizető újra megrendeli, az új aktiválásnak minősül.
csaladi_csomag_v2.jpg

Személyes megrendelés

A Családi Csomag szolgáltatást megrendelheted személyesen üzleteinkben.

Üzletkereső

Rendeld meg online!

A szolgáltatást megrendelheted a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton, Ügyfélszintű regisztráció után.

Részletek

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.