Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Hívásértesítő

Ne maradj le a fontos hívásokról!
Hívásértesítő szolgáltatásunkkal minden olyan hívásról értesülhetsz, amit azért nem tudtál fogadni, mert a készüléked ki volt kapcsolva, vagy esetleg lefedetlen területen tartózkodtál.

A hívásértesítő szolgáltatás önmagában és a hangposta szolgáltatással együtt is működik: ha van hangpostád, és a téged hívó nem hagy hangposta üzenetet, akkor hívásértesítő SMS-üzenetet küldünk. Ha a hívó fél hagy üzenetet, akkor hangposta SMS-t kapsz készülékedre.

Megrendelés:

  • SMS-ben: Küldd a hivasertesito szót a +36 20 2020 200-as számra
  • MyTelenor internetes ügyfélszolgálatunkon
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkon: 1220
  • Automatikus szolgáltatásmegrendelő vonalunkon: 1741
  • Telenor Értékesítési Pontokon.

Díjak:

A Hívásértesítő szolgáltatás lakossági ügyfeleink számára díjmentes

További információk

  • Az elmulasztott hívásokról hívónként 1 SMS-t küldünk – függetlenül attól, hogy a hívótól hány hívás érkezett. Például, ha 5 elmulasztott hívásod volt, de ebből 4 egy számról érkezett, akkor összesen 2 SMS-t küldünk.
  • Ha van hangpostád, és a téged hívó nem hagy hangposta üzenetet, akkor hívásértesítő SMS-üzenetet küldünk. Ha a hívó fél hagy üzenetet, erről a hívásról a hangposta SMS-sel értesítünk, amely esetben hívásértesítő SMS-t nem küldünk.
  • Az SMS küldőjeként a hívó felet tüntetjük fel, így ha a hívó neve a telefonodban el van mentve, egyszerűbben tudod azonosítani, hogy kitől jött a hívás.
  • Az SMS szövegében jelezzük az egy számról egy kikapcsolt időszak alatt beérkező hívások számát. Az SMS tartalmazza az utolsó hívás időpontját is.
  • Amennyiben a hívó fél aktív hívószámkijelzés-tiltással rendelkezik, a nem fogadott hívásról nem küldünk Hívásértesítő SMS-t.
  • Az elmulasztott hívásokat 2 napig tároljuk, utána automatikusan töröljük.
  • Egy kikapcsolt időszakot követően legfeljebb 20 SMS-t küldünk.
  • Mindig a legrégebben várakozó SMS-t töröljük az újak befogadása érdekében.
  • Ha a hívott fél Hívásértesítő szolgáltatással rendelkezik, de hangpostával nem, a hívót egy speciális, ingyenes bemondással tájékoztatjuk erről, mely a következő: „Az Ön hívásáról a hívott felet SMS-ben értesítjük, mivel a hívott szám jelenleg nem elérhető. Aktív hívószámkijelzés-tiltással ez a szolgáltatás nem vehető igénybe.
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.