Egyedi és különleges hívószám
Egyedi hívószám
Egyedi hívószám szolgáltatásunk igénybevételével választhatsz egy tetszőleges telefonszámot, amennyiben az a rendelkezésre álló számmezőben még szabad.
A szolgáltatás díja: 14 900 Ft
A fenti díjban benne foglaltatik a számcsere és az esetleges kártyacsere díja is.
Az Egyedi hívószám szolgáltatás személyesen, bármelyik Telenor üzletben igényelhető.
Különleges hívószám
Különleges hívószám szolgáltatásunk révén egy könnyen megjegyezhető telefonszám választható a még rendelkezésre álló számtartományból.
Különleges hívószám személyesen, bármelyik Telenor üzletben igényelhető.
Az alábbi kategóriák közül választhatsz:
- I. kategória: Egyforma számjegyekből, vagy egy számból és azt követően azonos számjegyekből képzett hívószám.
- II. kategória: Két számjegy kombinációjából, könnyen megjegyezhető számsorozattal (algoritmus) képzett hívószám.
- III. kategória: Két vagy három számjegy kombinációjából képzett könnyen megjegyezhető hívószám.
A szolgáltatás egyszeri díját az alábbi táblázat tartalmazza:
I. kategória* | 1 270 000 Ft |
II. kategória | 130 000 Ft |
III. kategória | 30 000 Ft |
*A Telenor fenntartja a jogot, hogy az I. kategóriába tartozó különleges hívószámokat eltérő feltételekkel értékesítse.
Az egyedi és különleges hívószámot kizárólag számlás előfizetőink igényelhetik.
Már Telenoros vagy? Lépj be vagy regisztrálj!
Vásárolj meglévő előfizetésedhez új telefont könnyedén! Csak bejelentkezés után tudsz a számod megtartásával vásárolni!
Miért jó az SMS-belépés?
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a MyTelenor fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a MyTelenor belépés egyéb lehetőségeit.