Sajtóközlemények

A legtöbb iskola készül forgatókönyvvel egy újabb karanténidőszakra

Szeptember 1-jén csaknem fél év kényszerszünet után ülhettek ismét a diákok iskolapadba, a viszontlátás öröme pedig elhalványította az otthon töltött idő bizonytalanságát. De vajon mennyire élnek élénken a karanténoktatás tanulságai a tanárok és szülők emlékezetében, mi maradt velünk a digitális oktatásból? A tanévkezdés óta eltelt időszak tapasztalatait értékeli a HiperSuli program szakmai vezetője, Koren Balázs.

Tovább

Fenntarthatósági Témahét: használt mobiltelefonok és e-kütyük gyűjtésére buzdítják az iskolákat

A szelektívhulladék-gyűjtési verseny során keresik a legaktívabb iskolákat és diákokat

A Fenntarthatósági Témahét idei kiemelt témái az energia, a klímaváltozás és az egészségnevelés. A program keretében Időszaki Szelektív Hulladékgyűjtő Verseny is indult, amelynek célja, hogy a diákok minél több, a háztartásokban keletkező használt elemet, mobiltelefont és e-kütyüt gyűjtsenek. A Telenor kiemelt támogatásával megvalósuló versenyen az ország bármely általános- és középiskolája indulhat, a gyűjtés november 20-ig tart. 

Tovább

A Telenor a legpéldamutatóbb munkáltató

Kiosztották az idei Effekt 2030 Díjakat

A vállalatok példamutató, innovatív és hatékony környezeti és társadalmi befektetési programjait ismeri el az Effekt 2030 Díj. A koronavírus-járvány okozta helyzetre reagálva idén új kategóriát is indított a díjat szervező egyesület: ’A legpéldamutatóbb munkáltató’ kategória első helyezettje a Telenor Magyarország lett.

Tovább

Átadták a Hégető Honorka-díjakat

Milyen az élet abban a nagyvárosban, ahol a világon először fogyott el a víz? Hogyan lehet boldogulni egy olyan településen, ahol nincs óvoda, iskola és orvosi ellátás? Mit jelent a megemlékezés a hozzátartozóknak a romagyilkosságok után több mint tíz évvel? Kiosztották az idei Hégető Honorka-díjakat.

Tovább

Varga-Hering Zsuzsanna irányítja a Telenor újonnan alakult, digitális csatornákért felelős igazgatóságát

A koronavírus járvány alatt az ügyfelek teljeskörű digitális kiszolgálása különösen nagy hangsúlyt kapott számos iparágban. A felgyorsult piaci trendeket kiszolgáló szerepkör a Telenornál a digitális csatornák és online értékesítési területének igazgatósággá alakulását jelentette, melyet Varga-Hering Zsuzsanna irányít a jövőben. Zsuzsanna 2016 szeptemberében csatlakozott a Telenorhoz a terület osztályvezetőjeként, korábban nemzetközi és hazai kreatív kommunikációs ügynökségeknél szerzett tapasztalatot. 

Tovább

Így telefonáltunk, neteztünk és roamingoltunk idén nyáron

A járvány átalakította a telefonhasználati szokásainkat és hatást gyakorolt arra is, hogy honnan és miként kommunikálunk. A mobilnet-használati adatok alapján belföldön Pest megyében, Balaton környékén és az országhatárhoz közeli megyékben nyaraltunk a legszívesebben. A magyarok többsége pedig Németországot, Ausztriát és Horvátországot választotta külföldi úticélul. A Telenor előfizetői összesen 59 millió gigabájt adatforgalmat bonyolítottak idén nyáron, ami 35 százalékos növekedés tavalyhoz képest. A hanghívások hossza 10 százalékkal nőtt – derült ki a Telenor 2019-20-as nyári forgalmakat összehasonlító riportjából.

Tovább

Vírushelyzetben a gyors digitális reakcióképességen múlhat a munka fenntarthatósága

Koronavírus-protokollra van szükség a munkavégzés optimalizálásához

Hogyan készül egy 300+ fős ügyfélszolgálati csapat a járvány következő hullámára, mi volt az első hullám sikeres túlélésének a kulcsa, és milyen tapasztalatok épültek be már most a szervezet működésébe, ami korábban elképzelhetetlen ötletnek számított volna. Molnár Ákos, a Telenor ügyfélszolgálati igazgatója szeptember 9-én, a Sustainable World konferencián osztotta meg tapasztalatait arról, hogy vírushelyzetben a gyors digitális reakcióképesség milyen előnyöket biztosít a munka fenntarthatóságában. A második hullámra készülve egy speciális koronavírus-protokoll is bevezetésre került.

Tovább