Sajtóközlemények

Rákattantak a fiatalok a Telenor chatrobotjára - 30 nap alatt több ezren játszottak a „ChatStory – a te sztorid” biztonságosnet-chatbottal

Szeptember 19-én indította útjára a Telenor a biztonságos netezésről szóló, de a témát emészthető módon megközelítő alkalmazását a Messengeren. A ChatStory – a te sztorid chatrobotban egy alaptörténetet követően a játékos választhatja meg, miként folytatódjanak az események, a szálak pedig tanulságos történetté formálódnak. Az indulás óta 30 nap alatt több mint 5000 játékos összesen több mint 7300 játékot indított.

Tovább

Új számlás tarifacsaláddal jelentkezik a Telenor, és a vállalat weboldala is megújul

Telenor Blue+ néven a Telenor Magyarország olyan új havidíjas tarifacsomagot vezet be, amely hónapról hónapra rugalmasan képes igazodni az ügyfelek igényeihez.  A legolcsóbb Telenor Blue+ tarifacsomag már havi 2990 forinttól elérhető, és akár 100 gigabájtos adatcsomagot is lehet rendelni hozzá, míg a felső kategóriás Telenor Blue+ XXL díjcsomag korlátlan hanghívást, SMS küldést és mobilinternetet[1] biztosít belföldön.

 

Tovább

A Telenor Magyarország a Mesterséges Intelligencia Koalíció alapító tagja

A Telenor Magyarország is aláírta az Innovációs és Technológiai Minisztérium által kezdeményezett Mesterséges Intelligencia Koalíció Alapító Nyilatkozatát, hogy több iparági szereplővel közösen támogassa az MI-alapú alkalmazások fejlesztését. A mesterséges intelligencia kutatása, fejlesztése és eredményeinek alkalmazása innovatív technológiai terület, amely jelentősen elősegíti a gazdaság teljesítményének növekedését. Az MI Koalíció célja, hogy állandó együttműködési fórumot biztosítson az MI-fejlesztők és MI-felhasználók között, valamint támogatást nyújtson Magyarország MI-stratégiájának kidolgozásához.

Tovább

Vihar csapott le a bódult fesztiválozókra

Katasztrófa-készenléti és válaszadási gyakorlatot szervezett szeptember 28-30-a között Dunaújvárosban a Magyar Vöröskereszt. Az eseményen a legnagyobb hazai humanitárius szervezet munkatársain és önkéntesein kívül a partner-szervezetek és a környező országok vöröskeresztesei is részt vettek. A harmincórás gyakorlat alatt orkánerejű vihar okozta élethű katasztrófahelyzetben próbálhatták ki magukat, elsősorban elsősegélynyújtást, magasabb szintű egészségügyi ellátást, pszichoszociális segítségnyújtást, személykeresést, vízi és a műszaki mentést kellett végezniük. A feladatok sorát még „módosult tudatállapotú fesztiválozók” kimentése is színesítette.

Tovább

Döntéseik szerint alakul a játékosok sorsa a ChatStory-ban - chat robottal a biztonságosabb netezésért

A tizenévesek készségszinten használják az internetet, ami mindennapi életük része; a biztonságos nethasználat viszont már korántsem ennyire egyértelmű fogalom számukra. A „ChatStory – a te sztorid” chatbot alkalmazással a Telenor a fiatalok számára ismert környezetben – Messengeren – jelentkezik egy tudatos nethasználatra buzdító új fejlesztéssel. A ChatStory-ban szórakoztató keretek között, egy alaptörténetet követően a játékos maga választhatja meg, hogy hogyan alakuljon az ő saját, tanulságos fordulatokat is rejtő chat sztorija.

Tovább