2020. 12. 01.

Amikor nem a forgatókönyv szerint alakul a karácsony

A pszichológus tanácsai az idei ünnephez

Bár azt még nem lehet látni, pontosan milyen járványügyi szabályozások lesznek érvényben, az biztos, hogy az idei karácsony más lesz, mint megszoktuk. Egy kutatás alapján a magyarok többségének ez az időszak a közös ünneplésről szól – de mi van akkor, ha idén mégsem lehetünk egy helyen? Hogyan lehet ezt feldolgozni, és egyáltalán, lesz így karácsony? Dienes Angéla pszichológus most megoszt néhány praktikus tanácsot, ami segíthet ebben a rendkívüli helyzetben.

Tovább
2020. 11. 24.

Az idősek biztonságát szolgálják a Telenor újításai

A karanténhelyzet óta kiemelt figyelem hárul az idősekre, akikkel a fokozott védelem miatt sok családban ritkábban, vagy csak online módon tartják a kapcsolatot. A Telenor friss reprezentatív kutatása szerint ez az idei karácsonyra is rányomhatja a bélyegét, így még fontosabb az igény: biztonságban tudni az idős hozzátartozókat. A szolgáltató karácsonyi ajánlataiban több, kifejezetten az időseknek szóló megoldást kínál; ilyen a 0-24-ben hívható, országos segítségnyújtó SOS Központ szolgáltatás.  

Tovább
2020. 11. 17.

PET palackból készítenének 3D nyomtató alapanyagot és ösztönösen használnák az 5G hálózatot az innovatív fiatalok

A hétvégén zárult Magyarország egyik legnagyobb ötletversenye

A három napos Ideathon 3.0 ötletversenyen 70 fiatal versenyző 12 csapatba rendeződve dolgozott ki új ötleteket egyes iparágak - vagy akár az életünk bizonyos részleteinek - hatékonyabbá tételére. A főnyereményt a PET palackokat 3D-nyomtató alapanyagként felhasználó ReFilament csapat nyerte el, de a zsűri jutalmazta a rendszeres iskolai vízívást, az ipari auditfolyamatok digitalizálását előre lendítő, és az 5G technológiát változatos alkalmazásokkal kihasználó megoldásokat is. A Telenor 5G különdíját a FoodArt csapat nyerte, amely a gasztro-bloggereken keresztül köti össze az fogyasztói igényeket az éttermek kínálatával.

Tovább
2020. 11. 30.

Ingyenes 100GB adatforgalmat biztosít a Telenor az otthoni Hipernet-felhasználóknak

Újabb előfizetői körnek nyújt segítséget a szolgáltató, igénybevételéhez iskolai igazolás sem szükséges

Bár a Telenor szolgáltatásai nem esnek az ingyenes internet-hozzáférést biztosító kormányrendelet hatálya alá, a mobiltársaság november 27-ével díjmentessé tette hálózatán az oktatási oldalak elérését, most újabb kedvezményt nyújt a vészhelyzetben: 100GB ingyenes, szabadon felhasználható adatforgalmat biztosít Magyarországon Hipernet Home+, Hipernet Home, Hipernet és MyHipernet Home, Digitális Jólét 2GB tarifacsaládok tarifáit használó lakossági ügyfeleink számára. Az ingyenes adatkeret igénybevételéhez iskolai igazolás sem szükséges.

Tovább
2020. 11. 26.

Így válasszunk mobilt a gyerekünknek!

Hasznos tippek az első telefon vásárlásához és használatához

Évről-évre egyre több kisiskolás karácsonyi kívánságlistáján szerepel a saját mobiltelefon, a szülőkben pedig sok dilemma merülhet fel, főleg az első kiválasztásakor, legyen szó a telefon méretéről, értékéről vagy akár a megfelelő életkorról. Koren Balázs, a Telenor Hipersuli programjának szakértője – gyakorló apuka – összegyűjtötte a legfontosabb szempontokat, amiket az első telefon választásakor érdemes szülőként figyelembe vennünk.

Tovább
2020. 11. 20.

Ingyenessé teszi a főbb oktatási oldalak elérését hálózatán a Telenor

Az Innovációs és Technológiai Minisztériummal (ITM) egyeztetve a Telenor Magyarország minden előfizetője számára ingyenesen elérhetővé teszi az otthontanuláshoz szükséges legfőbb weboldalak elérését. Bár a vállalat szolgáltatásai nem tartoznak a díjmentes, helyhez kötött internet-hozzáférésről szóló kormányrendelet hatálya alá, a HiperSuli oktatási program létrehozójaként a Telenor kiemelten fontos feladatának tekinti, hogy a lehető legtöbb ember számára elérhetővé tegye a digitális oktatásban való részvételt. Az ingyenes elérés a vírushelyzet miatt bevezetett vészhelyzeti intézkedések idejére szól és automatikusan, már november 27-étől egészen 2021. február 8-ig elérhető minden Telenor ügyfél számára, az előfizetőknek ezzel kapcsolatban teendőjük nincs.

Tovább
2020. 11. 16.

A magyarok a járvány ellenére sem mondanak le a karácsonyról a Telenor kutatása szerint

Országosan reprezentatív kutatási eredmények arról, hogyan várjuk idén a karácsonyt

Az idei karácsony ünnepléséhez a járvány miatt nem ideálisak a feltételek, de a magyarok karácsonyszeretők, nem mondanak le az ünneplésről, és a kevesebb személyes találkozást a digitális kommunikációval tervezik pótolni – derült ki a Telenor reprezentatív kutatásából, amely a járványhelyzetnek az idei karácsonyra való hatását vizsgálta, beleértve többek között a kommunikációt és az ajándékvásárlást.

Tovább
2020. 11. 12.

Januártól kötelező elektronikus fizetési lehetőséget kínálni, a Telenor kedvező árú megoldást ajánl

Kevesebb mint két hónapjuk maradt az online kasszát használó kereskedőknek és szolgáltatóknak, hogy gondoskodjanak elektronikus fizetési megoldásról. A Telenor nekik segít új elektronikus fizetési (POS) ajánlatával, amely a Fizetési Pont jóvoltából egyszerű és gyors üzembehelyezés mellett számos előnyt, többek közt két éven át havidíj-jóváírást, alacsony (0,95%) tranzakciós jutalékot és 24 órán belüli számlajóváírást kínál.

Tovább

Kapcsolat

Ügyfeleinknek

Infovonal: +36 20 2000 000
Telefon: 1220
Ügyfélszolgálati elérhetőségek

Média-hirdetés

Média-megjelenési és hirdetési ajánlatokat az alábbi e-mail címre várjuk:
E-mail:
media[kukac]telenor.hu

Sajtókapcsolat

Vállalati Kommunikációs Igazgatóság az alábbi elérhetőségeken várja a sajtó munkatársainak a Telenorral kapcsolatos kérdéseit:
sajto[kukac]telenor.hu

Tovább a Vállalati kommunikációs igazgatóság oldalra

Központi elérhetőség

Központi telefonszám:
+3620 930 4000 vagy +361 464 6000

Facebook Telenor Magyarország
Twitter Telenor Magyarország
Youtube Telenor Magyarország

Telenor Magyarország Zrt.
2045 Törökbálint, Pannon út 1.

Megjelenítés térképen