2020. 06. 03.

Extra 100 GB Hipernet vagy duplázott adatkeret jár a Telenor nyári promóciójában

Személyes ügyintézés nélkül, online is igényelhetők a kedvezmények

Mobilnetezés szempontjából a nyár hagyományosan intenzívebb időszak, és ugyan az idei biztosan nem lesz szokványos a koronavírus miatt, abban azonban nincs változás, hogy a Telenor most is extra adatkerettel járul hozzá ügyfelei gondtalan időtöltéséhez. A meglévő számlás és kártyás előfizetők duplázott adatkeretet, az újonnan érkező számlások pedig 100 GB extra Hipernetet érvényesíthetnek.

Tovább
2020. 05. 18.

Kedvezményekkel és ingyenes időszakkal segíti a Telenor a vállalkozások visszatérését

Könnyen elérhető profi online vállalati környezet az újrakezdéshez

Korlátlan böngészés és e-mailezés otthon vagy az irodában, hasznos Office 365 funkciók, F-Secure IT-biztonsági megoldások a Telenor legújabb Otthonline csomagjában. A rugalmasan alakítható, mikrovállalkozástól nagyvállalati méretig alkalmazható ajánlatnak köszönhetően akár már kisebb beruházás mellett is profi online vállalati környezet alakítható ki, amit számos induló-kedvezménnyel tesz még vonzóbbá a mobilszolgáltató.

Tovább
2020. 05. 14.

Ingyenes segélyvonal egészségügyi dolgozóknak

Ingyenesen hívható zöld számon várják a szakemberek azon Szegeden dolgozó egészségügyi dolgozók megkeresését, akik úgy érzik, lelki támogatásra van szükségük. A ’Segítők’ nevű önkéntes csoport szakemberei a 06-80-620-008-as számon fogadják a hívásokat, amelynek hátterét technikai és műszaki hozzájárulásként a Telenor biztosítja. 

Tovább
2020. 05. 08.

Digitális átállásból jól vizsgáztak a diákok - kutatás a távoktatás megéléséről

A héten zajlott az írásbeli érettségi, de hogyan hatott az ide vezető, érettségizőket is érintő út a felkészülésre? A Telenor megbízásából az Ipsos által végzett kutatásból kiderül, hogy a kedvezőtlen körülmények ellenére a diákok többsége szerint jól ment a váltás a távoktatásra és szeretik ezt a megoldást. A válaszadók szerint leginkább a személyes találkozást és az osztályközösséget hiányolják a tanulók, viszont pozitívként élik meg a szabadabb időbeosztást és az utazás híján megspórolt időt.  

Tovább
2020. 04. 24.

„Hónapok alatt éveket ugranak előre a hazai cégek a digitális átalakulásban”

A digitális átalakulás minden iparágat elér. Ezekben a hetekben, hónapokban sok múlik azon, hogy egy cég mennyire tudja a mindennapi ügymenetét az online térbe átvinni. A villámgyors reakció és az adaptáció nagyon fontos, szem előtt tartva, hogy amikor a jelenlegi korlátozások után újra beindul az élet, már nem ugyanabba a világba csöppenünk vissza, amit eddig megszoktunk. Fülöp Gábor, a Telenor üzleti értékesítési és marketing igazgatójának szubjektív írása.

Tovább
2020. 05. 26.

„Ott kell kiszolgálni az ügyfeleket, ahol nekik a legkomfortosabb”

Telenor-szubjektív Varga-Hering Zsuzsanna, digitális csatornákért és értékesítésért felelős vezetőtől

A koronavírus-járvány hatalmas lendületet adott a digitalizációnak, és az online szolgáltatások szerepe felértékelődött. De mennyire is vagyunk digitálisan érettek? El tudják engedni az emberek az üzletben vásárlás élményét, és mernek a kanapéról számlát befizetni vagy új telefont rendelni? Varga-Hering Zsuzsanna, a Telenor digitális csatornákért és online értékesítésért felelős vezetőjének szubjektív írása az átalakuló online játékszabályokról.

Tovább
2020. 05. 08.

Hogyan képezz több száz kollégát a távolból?

A Telenor szervezetfejlesztési szakértőjének gyakorlati tippjei a távoli képzésekhez

Nem csak a munkavégzést alakította át a koronavírus, de a vállalati kultúra olyan elemeire is hatással van a rendkívüli helyzet és a tömeges home office, amelyeknek kifejezetten megtartó erejük van. Bár a korábban olajozottan működő megoldásokhoz nem feltétlenül kell mindenáron ragaszkodni, a Telenornál mégsem halasztották el a tanulásnak és önfejlesztésnek dedikált hagyományos vállalati rendezvényt, a Learning Day-t, hanem online szervezték meg.

Tovább
2020. 05. 04.

Védőfelszerelések helyett néhány kattintás

Egyszerűsített folyamatokkal és videó-sorozattal segíti az online ügyintézést a Telenor

A személyes ügyintézéssel járó érintkezések száma csökkent, az online ügyintézés és értékesítés növekedést mutat a kijárási korlátozások bevezetése óta. Most számos új funkciót és egyszerűsítést vezet be online felületein a Telenor, hogy a személyes kontaktussal járó ügyintézést, amely jelenleg potenciális egészségügyi kockázatot jelent, tovább minimalizálhassák ügyfelei.

Tovább
2020. 04. 23.

Friss kutatás: így neteznek karantén idején a magyarok

Home office, otthoni tanulás, videómegosztás, aktív közösségimédia-használat, elmaradt sorozatok bepótlása. Mire használjuk karanténban az internetet, mi mennyit fogyaszt és mire elég 5, 10 vagy 100 gigabájt? A Telenor kutatása szerint a megkérdezettek 73%-a többet internetezik. Ahol van tanuló a háztartásban, ott napi átlagban a legtöbben 4-6 órát töltenek online tanulással, míg az otthon dolgozók többsége 4-8 órát használja munkához a netet, mióta otthoni munkára és tanulásra kényszerült az ország. 

Tovább

Kapcsolat

Ügyfeleinknek

Infovonal: +36 20 2000 000
Telefon: 1220
Ügyfélszolgálati elérhetőségek

Média-hirdetés

Média-megjelenési és hirdetési ajánlatokat az alábbi e-mail címre várjuk:
E-mail:
media[kukac]telenor.hu

Sajtókapcsolat

Vállalati Kommunikációs Igazgatóság az alábbi elérhetőségeken várja a sajtó munkatársainak a Telenorral kapcsolatos kérdéseit:
sajto[kukac]telenor.hu

Tovább a Vállalati kommunikációs igazgatóság oldalra

Központi elérhetőség

Központi telefonszám:
+3620 930 4000 vagy +361 464 6000

Facebook Telenor Magyarország
Twitter Telenor Magyarország
Youtube Telenor Magyarország

Telenor Magyarország Zrt.
2045 Törökbálint, Pannon út 1.

Megjelenítés térképen