2020. 09. 17.

Így telefonáltunk, neteztünk és roamingoltunk idén nyáron

A járvány átalakította a telefonhasználati szokásainkat és hatást gyakorolt arra is, hogy honnan és miként kommunikálunk. A mobilnet-használati adatok alapján belföldön Pest megyében, Balaton környékén és az országhatárhoz közeli megyékben nyaraltunk a legszívesebben. A magyarok többsége pedig Németországot, Ausztriát és Horvátországot választotta külföldi úticélul. A Telenor előfizetői összesen 59 millió gigabájt adatforgalmat bonyolítottak idén nyáron, ami 35 százalékos növekedés tavalyhoz képest. A hanghívások hossza 10 százalékkal nőtt – derült ki a Telenor 2019-20-as nyári forgalmakat összehasonlító riportjából.

Tovább
2020. 09. 10.

Vírushelyzetben a gyors digitális reakcióképességen múlhat a munka fenntarthatósága

Koronavírus-protokollra van szükség a munkavégzés optimalizálásához

Hogyan készül egy 300+ fős ügyfélszolgálati csapat a járvány következő hullámára, mi volt az első hullám sikeres túlélésének a kulcsa, és milyen tapasztalatok épültek be már most a szervezet működésébe, ami korábban elképzelhetetlen ötletnek számított volna. Molnár Ákos, a Telenor ügyfélszolgálati igazgatója szeptember 9-én, a Sustainable World konferencián osztotta meg tapasztalatait arról, hogy vírushelyzetben a gyors digitális reakcióképesség milyen előnyöket biztosít a munka fenntarthatóságában. A második hullámra készülve egy speciális koronavírus-protokoll is bevezetésre került.

Tovább
2020. 08. 27.

Indul az ősz a Telenornál: Nagyobb adatkeret a számlás tarifákban, 20-as kedvezmények a szolgáltató promóciójában

Frissíti lakossági számlás tarifaportfólióját a Telenor, így a legkisebb és az L-es méretű tarifacsomagok a korábbinál jelentősen több mobilinternet tartalmaznak. Emellett a szolgáltató új kampányában együtt jobban járnak az ügyfelek, hiszen ha valaki egy meglévő publikus, hangalapú, lakossági számlás előfizetéssel rendelkező ügyfél ajánlására hűsséggel köt új előfizetést Hiper-tarifára, mindketten ajándékot választhatnak: 20 hétig heti 20 GB Hipernetet, vagy bruttó 20 000 Ft készülékvásárlásra felhasználható kedvezményt.

Tovább
2020. 08. 12.

Videósorozatot indított a Telenor HiperSuli a szülők és gyerekek digitális tudatossága érdekében

Különleges ajánlattal is készül az iskolakezdésre a Telenor

Az új tanév közeledtével tizenkét részes TudatosNet videósorozattal segíti a HiperSuli a szülőket és a gyerekeket, hogy biztonságban legyenek az online térben. A tudatos, biztonságosabb internetezés alapjait bemutató kisfilmek olyan aktuális témákat járnak körbe, mint például a csevegőalkalmazások tudatos használata, az online zaklatás, vagy a digitális szülői felügyelet. A rövid videók gyakorlati tanácsokat is adnak, például arról, hogyan lehet felismerni egy hamis profilt, mit lehet tenni a böngészés biztonsága érdekében, vagy egy fiók feltörése esetén.

Tovább
2020. 08. 27.

Nem a végtelen home office lesz az új világrend

Egyre erősebb a munkavállalói igény a személyes kapcsolattartásra

A koronavírus új helyzet elé állította a vállalatokat. Többek között feladta a leckét a cégvezetőknek: hogyan lehet emberileg élhető, a munka szempontjából produktív környezetet biztosítani, amely Covid-biztos is. Mára a munkáltatói helytállás egyik legfőbb mérője az lett, hogyan reagálnak a cégek a vírushelyzet okozta megváltozott körülményekre. A munkaszervezés újraértelmezésének lehetőségeit kutatta a Telenor a HR Festtel közösen szervezett kerekasztal-beszélgetésén újságíró, szervezetfejlesztő és irodapiaci szakember közreműködésével.

Tovább
2020. 08. 13.

Különleges fertőtlenítő eljárást alkalmaz kiemelt üzleteiben a Telenor

Folyamatossá tenné a fertőtlenítő hatást a mobilszolgáltó

A korlátozások ideje alatt villámgyorsan nőtt az online önkiszolgáló felületek népszerűsége, azonban az enyhítések után a személyes ügyintézés is újra növekvő tendenciát mutat: a Telenornál az üzletekbe térő ügyfelek száma a néhány héttel ezelőttihez képest több mint kétszeresére nőtt. A COVID-19 elleni védekezés azonban nem állhat meg, a biztonság növelése érdekében kilenc kiemelt Telenor üzletben mostantól különleges, ezüstkolloidos fertőtlenítő eljárást alkalmaznak.

Tovább
2020. 08. 06.

Digitális tananyaggyűjtemény született, amelynek minden pedagógus hasznát veszi

Sikeresen zárult a HiperSuli tanári tananyag-fejlesztő pályázat, közkinccsé tették a pályamunkákat

Egyelőre ugyan sok még a kérdés azzal kapcsolatban, hogy milyen lesz a 2020/21-es tanév, de ahogy az élet más területein, úgy az oktatásban is érdemes megtartani azokat a digitális módszereket, amelyek jól működtek a szigorú korlátozások ideje alatt. A Telenor HiperSuli digitális tanári tananyag-fejlesztő pályázatának munkáiból minden pedagógus számára ingyenesen elérhető tudástár állt össze, amellyel a tanárok felkészülten kezdhetik az évet, akár a monitor, akár a tábla előtt oktatnak majd.

Tovább

Kapcsolat

Ügyfeleinknek

Infovonal: +36 20 2000 000
Telefon: 1220
Ügyfélszolgálati elérhetőségek

Média-hirdetés

Média-megjelenési és hirdetési ajánlatokat az alábbi e-mail címre várjuk:
E-mail:
media[kukac]telenor.hu

Sajtókapcsolat

Vállalati Kommunikációs Igazgatóság az alábbi elérhetőségeken várja a sajtó munkatársainak a Telenorral kapcsolatos kérdéseit:
sajto[kukac]telenor.hu

Tovább a Vállalati kommunikációs igazgatóság oldalra

Központi elérhetőség

Központi telefonszám:
+3620 930 4000 vagy +361 464 6000

Facebook Telenor Magyarország
Twitter Telenor Magyarország
Youtube Telenor Magyarország

Telenor Magyarország Zrt.
2045 Törökbálint, Pannon út 1.

Megjelenítés térképen