Rólunk
2018. 09. 20.

Telefonon 4, online átlagosan 6 perc alatt válaszol meg egy kérdést a Telenor

  • Évente közel 120 ezer megkeresést fogad a Telenor online ügyfélszolgálata, amelynek 99 százaléka a vállalat saját Facebook-oldalára érkezik.
  • Az átlagos válaszadási idő az online felületeken négy év alatt több mint a felére csökkent.
  • A telefonos ügyfélszolgálaton egy munkatárs havonta átlagosan 1300 hívást kezel. A kérdéseket átlagosan 40 másodpercen belül felveszik és 4 perc alatt megválaszolják.
Tovább
2018. 08. 30.

Népszerű okostelefon-funkciókra gyúr a Telenor őszi ajánlatában

Nagy kijelző, kivételes képek készítésére alkalmas kamera, nagy teljesítményű akku: a Telenor iskolakezdésre időzített promóciójában olyan nagy tudású okostelefonokat kínál kedvező áron, amelyek segítenek kiaknázni a Hipernet által nyújtott előnyöket, és már akár 0 forintért elvihetők.

Tovább
2018. 08. 10.

Előrendelhető a Samsung Galaxy Note9 a Telenornál

Augusztus 10-én indul a Telenornál a Samsung legújabb csúcskészüléke, a Samsung Galaxy Note9 előrendelése, amelynek keretében 30 ezer forintos kedvezménnyel vásárolható meg a készülék meghatározott ajánlatainkban.

Tovább
2018. 07. 23.

Érkezik a Telenorhoz az új 9,7 hüvelykes iPad

2018. július 19-től kapható a Telenor Magyarországnál az Apple Pencillel is használható, új 9,7 hüvelykes iPad. Az Apple eddigi legkedvezőbb árú iPadje minden korábbinál sokoldalúbb. A nagyméretű Retina kijelző, az A10 Fusion chip és fejlett szenzorai révén lenyűgöző kiterjesztett valóság (AR) élményt kínál; emellett egész napos akkumulátoros üzemidőt és páratlan hordozhatóságot nyújt.

Tovább
2018. 08. 03.

Új vezetők a Telenor Magyarország élén

Új vezetők töltik be a Telenor Magyarország vezérigazgatói, pénzügyi vezérigazgató-helyettesi, marketing vezérigazgató-helyettesi, valamint vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettesi pozícióit azt követően, hogy 2018. július 31-vel lezárult a Telenor Csoport kelet-európai üzletágának eladása a PPF Csoport számára.

Tovább
2018. 07. 24.

Okostelefon a tanórákon: kevesebb stressz és játszva tanulás

Ami néhány évvel ezelőtt még elképzelhetetlennek tűnt, mára már mindennapos gyakorlat: egyre több tanár használ a tanórák keretében okostelefonos alkalmazásokat, amelyek a diákok számára a tananyagot érdekesebbé, az órát interaktívabbá teszik. Friss felmérés mutatja meg az okostelefon használat előnyeit.

Tovább
2018. 07. 02.

Gyors fizetés egy mozdulattal, bankkártya helyett karkötővel - Viselhető érintésmentes fizetési megoldás a Telenortól

Viselhető érintésmentes fizetési megoldással bővült a Telenor pénzügyi szolgáltatásainak köre. A Wallet karkötővel okostelefon nélkül is gyorsan, egy mozdulattal fizethetünk az érintésmentes POS-termináloknál – ugyanúgy, mint egy PayPass bankkártyával. A karkötő ideális például kirándulásokon, fesztiválon vagy strandon, de akár a gyerekek zsebpénzének menedzselésére is. Használható online fizetésre is, és bármely mobilszolgáltató ügyfeleinek elérhető.

Tovább

Kapcsolat

Ügyfeleinknek

Infovonal: +36 20 2000 000
Telefon: 1220
Ügyfélszolgálati elérhetőségek

Média-hirdetés

Média-megjelenési és hirdetési ajánlatokat az alábbi e-mail címre várjuk:
E-mail:
media[kukac]telenor.hu

Sajtókapcsolat

Vállalati Kommunikációs Igazgatóság az alábbi elérhetőségeken várja a sajtó munkatársainak a Telenorral kapcsolatos kérdéseit:
sajto[kukac]telenor.hu

Tovább a Vállalati kommunikációs igazgatóság oldalra

Központi elérhetőség

Központi telefonszám:
+3620 930 4000 vagy +361 464 6000

Facebook Telenor Magyarország
Twitter Telenor Magyarország
Youtube Telenor Magyarország

Telenor Magyarország Zrt.
2045 Törökbálint, Pannon út 1.

Megjelenítés térképen