Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Mobilozz az EU-ban is úgy, mint otthon!

2017. június 15-től az EU és az 1-es díjzóna más országain belül történő időszakos utazások során alapesetben a belföldivel azonos díjakon mobilozhatsz.  A Telenor hálózán kívül is felhasználható perc-, sms-, valamint lebeszélhető havidíj keretek érvényesek az EU-ban is. A keretek felhasználását követően, illetve azok hiányában a tarifacsomag szerinti hálózaton kívüli, más mobil hálózatokra vonatkozó díjak kerülnek alkalmazásra.
A kizárólag Telenor hálózaton belül felhasználható keretek és kedvezmények továbbra is csak belföldön érvényesek. 
További részletek: EU Roaming szabályozás és változások.  

Mi a roaming szolgáltatás?

Ha külföldre utazol és más ország mobilhálózatára csatlakozva használod a mobilodat, akkor roaming szolgáltatást veszel igénybe. 
Mi nem számít roamingnak? Ha Magyarországról telefonálsz külföldre, az EU-ba, vagy más országba, akkor az nemzetközi hívásnak minősül, más díjak, feltételek vonatkoznak rá. A nemzetközi hívás díjait itt találod.

Ne aggódj a költségek miatt!

Számtalan segítséget nyújtunk a biztonságos külföldi mobilhasználathoz:

A költségeket folyamatosan nyomonkövetheted

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon és a díjmentesen letölthető MyTelenor mobil appban ellenőrizheted a számlád aktuális állását, az adatfogyasztásod, és, hogy mennyit használhatsz még a havi keretedből. Egyszerűen vásárolhatsz kiegészítő adatjegyeket is.

Előre pontos információt kapsz a díjakról

Ha elhagyod Magyarországot és felcsatlakozol egy külföldi mobilhálózatra üdvözlő sms-t kapsz, amely tartalmazza az adott hálózat használatára vonatkozó perc, sms, adat díjakat.

Figyelmeztető sms-ek adathasználatkor

Adathasználat során sms-t küldünk, ha megkezdted az adathasználatot, ha adatkereted 80%-át, illetve 100%-át elérted.Ha további adat van szükséged, sms-ben egyszerűen vásárolhatsz a lenti kiegészítő adatjegyekből.

Tekintsd át a roaming díjakat!

Az úticélodra vonatkozó díjak megtekintéséhez válassz országot a lenyitható menüvel!

Intézd ügyeidet egyszerűen külföldről is!

MyTelenor online ügyfélszolgálati oldal


Belépés

MyTelenor alkalmazás mobilon


Telefonos ügyfélszolgálat

Külföldről hívható normál díjas hívószám:
+36 20 200 0000

Roaming során külföldről ingyenesen hívható automata információs vonal: +36 20 333 3333

Általános tudnivalók a roaming szolgáltatásról

Roaming díjzónák

A zónákon alapuló konkrét díjakat és csomagokat országonként, az oldal tetején tudod megnézni.
map
Válassz országot
Különleges ajánlatunk

Gyakran ismételt kérdések és hasznos tudnivalók

Mire figyelj, ha külföldre utazol?

  • Javasoljuk, hogy telefonodban eleve nemzetközi formátumban tárold telefonszámaidat, vagyis a 06 helyett használd a +36 nemzetközi előhívót.
  • Ha külföldi tartózkodásod idején hívást fogadsz, az az EU-ban és az 1-es díjzóna más országaiban díjmentes a méltányos használat szabályaink betartásával, a 2, 3, 4 díjzónákban a fogadott roaming-hívások esetében a hívott fél is fizet.
  • Ha eltérően nem rendelkezel, akkor a hang- és adatalapú roaming szolgáltatás automatikusan rendelkezésedre áll külföldön is.

Hasznos tippek roamingoláshoz

  • Ha országhatár közelében jársz, és szeretnéd elkerülni, hogy mobilod véletlenül külföldi hálózatra álljon át, akkor készülékedben az Automatikus hálózatkeresést állítsd át Kézi hálózatválasztásra.
  • Az okostelefonok használata során a háttérben futhatnak olyan alkalmazások, frissítések, amelyek automatikusan adatforgalmat generálnak külföldön is.
  • Elsősorban a 2-es, 3-as, 4-es roaming díjzónára vonatkozóan a váratlan költségek elkerülésére több lehetőség is adódik: Készülékedben kikapcsolhatod az Adatroamingot/Adatkapcsolatot és így nem tudsz külföldön mobiloddal internetezni, vagy vásárolhatsz adatroaming szolgáltatáscsomagot, amellyel biztonsággal internetezhetsz és e-mailezhetsz külföldön is.

    A Magas forgalmi limit és NetRoaming-figyelő szolgáltatásunkkal megvédjük minden ügyfelünket a túlköltéstől.
     Ha előre tudod, hogy sokat fogsz külföldről telefonálni vagy internetezni, akkor kérünk, hogy még az utazás előtt egyeztesd telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy személyesen bármelyik Telenor üzletben az előfizetésedhez beállított limiteket.
     Ha eltérően nem rendelkeztél, a NetRoaming-figyelő szolgáltatást automatikusan biztosítjuk Neked.
    A Magas forgalmi limit esetében külföldi tartózkodásod idején a limit 80%-nak és 100%-nak elérésekor szintén küldünk SMS-értesítést, majd a limit elérésekor belföldön a kimenő hívásokat, külföldi tartózkodás alatt pedig a kimenő és bejövő hívásokat is korlátozzuk, ezzel is megelőzve a további túlköltést.

Gyakran Ismételt Kérdések az alternatív roamingszolgáltató-váltás lehetőségéről

Mi az az alternatív roaming szolgáltató?

Minden ügyfelünk más operátortól is veheti a roaming szolgáltatást, úgy, hogy a magyar előfizetését és SIM kártyáját megtartja, csak a külföldi (EU-n belüli) szolgáltatást veszi igénybe más szolgáltatótól.
Ügyfeleinknek jelenleg csak az elvi lehetősége van meg alternatív roaming szolgáltatót választani, tekintettel arra, hogy cégünk még nem rendelkezik leszerződött alternatív roaming szolgáltatóval.

Mit kell tenni, amennyiben (később) alternatív roaming szolgáltatást szeretnék igénybe venni?

Közvetlenül a kiszemelt alternatív roaming szolgáltatóval kell kapcsolatba lépni, ezt Ügyfelünk bármikor jelezheti. Még a külföldi utazást megelőzően szükség lehet szerződéskötésre. A roaming szolgáltató-váltás ügyintézéséért egyik szolgáltató sem számíthat fel díjat.

Mennyi ideig tart a szolgáltatóváltás?

Szerződéskötést követően egy munkanap alatt megtörténik a váltás.

Belföldi szolgáltatóváltás esetén is megmarad az alternatív roaming-szolgáltatóm?

Másik belföldi szolgáltatóra való váltás esetén (számhordozással, vagy anélkül) az új belföldi szolgáltató nem köteles támogatni az adott alternatív barangolásszolgáltató által nyújtott barangolási szolgáltatásokat.

Mit jelent pontosan a Méltányos használat az 1-es roaming díjzónában?

A visszaélésszerű vagy nem rendeltetésszerű használat megelőzése érdekében a Telenor az alábbi méltányos használati feltételeket alkalmazza a hang-, üzenetküldés (SMS, MMS) és adatszolgáltatások használatára vonatkozóan az EU-ban valamint az 1-es díjzóna más országaiban:

A Szabályozott Európai roaming díjszabás az Előfizető életvitelszerű magyarországi tartózkodása és az 1. roaming díjzónában történő időszakos utazása esetén vehető igénybe. Ehhez kapcsolódóan a Telenor minden előfizetésre vonatozóan 2 kritérium teljesülését vizsgálja, a megelőző 4 hónap mobil használati adatainak tekintetében:

1) Tartózkodási kritérium: életvitelszerű magyarországi tartózkodásnak az minősül, ha az Előfizető a hívószámát a vizsgálatot megelőző 4 hónap vonatkozásában túlnyomórészt (több mint 50%-ban) belföldön használja.

2) Forgalmazási kritérium: a belföldi és a 2-3. roaming díjzónában együttesen bonyolított hang-, SMS-, MMS- és mobilnet forgalomnak meg kell haladnia az 1-es roaming díjzónában bonyolított hang-, SMS-, MMS- és mobilnet forgalmat.

Amennyiben a fenti kritériumok egyike sem teljesül, úgy az adott előfizetés adott típusú forgalmára (indított hanghívás, hívásfogadás, SMS, MMS, mobilnet) többletdíj kerül alkalmazásra az EU-ban és az 1-es roaming díjzóna más országaiban történő barangolás során.

Mikor számlázódnak többletdíjak?

Az EU-ban és az 1-es roaming díjzóna országaiban történő barangolás során többletdíjak akkor kerülnek alkalmazásra, ha:

  • a méltányossági feltételek nem teljesülnek, vagy
  • az adatforgalmazás mértéke meghaladja az adott tarifacsomaghoz vagy kiegészítő adat szolgáltatáshoz tartozó EU-ban felhasználható adatkeretet.

Többletdíjak 2017. június 15-től (bruttó):

  • hanghívás indítás: 12,63 Ft/perc
  • hanghívás fogadása: 4,26 Ft/perc
  • SMS-küldés: 3,94 Ft/SMS 
  • MMS-küldés: 7,89 Ft/MMS 
  • adatforgalom: 2,75 Ft/MB

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.