Rendszeres feltöltés szolgáltatás megszüntetése


A változó előfizetői igények, új tarifák és kiegészítő szolgáltatások megjelenése, valamint a piaci körülményekben bekövetkezett változások okán egyszerűsítjük szolgáltatás- és tarifakínálatunkat, melynek keretében Rendszeres feltöltés kiegészítő szolgáltatásunkat kivezetjük 2019. 04.23-i határidővel az ÁSZF TSZ 3.1.2 pontja alapján.
Ezen dátum után a továbbiakban a Telenor nem biztosítja ezt a szolgáltatást, az ezzel rendelkező hívószámokról a szolgáltatás törlésre kerül.   
Ha neked is van ilyen szolgáltatásod, akkor SMS-ben is kapsz tájékoztatást a törlésről.

Mi is az a Rendszeres feltöltés szolgáltatás?

A Rendszeres feltöltés szolgáltatás igénybevételével lakossági és kisvállalkozói számlás ügyfeleink minden hónapban egy előre megadott összegű feltöltést vállaltak 1, 2 vagy 3 darab, feltöltőkártyás előfizetéssel rendelkező ügyfél egyenlegére; és a feltöltés összegét utólag, számlájukban rendezték.

Feltöltőkártyásként hogyan tudom a jövőben feltölteni egyenlegem?

Számtalan lehetőséged van egyenleged feltöltésére, melyekről az alábbi oldalon találsz további, részletes információkat: Egyenlegfeltöltési lehetőségek

A leggyorsabb és legegyszerűbb megoldásként a MyTelenor alkalmazást ajánljuk figyelmedbe!

Számlásként hogyan tudok a jövőben feltölteni egy kiválasztott feltöltőkártyás telefonszámra?

Bármelyik feltöltési csatornánkon tudsz feltöltőkártyás telefonszámra is feltölteni. A leggyorsabb és legegyszerűbb megoldás a MyTelenor alkalmazás, ahol akár el is mentheted kedvenc kártyás ismerőseid telefonszámát, és bármikor feltölthetsz nekik.

Még nem töltötted le az appot? Kattints ide a letöltéséhez!