Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

MyTelenor: Intézd online!

A MyTelenor online ügyfélszolgálaton egyszerűen és kényelmesen intézheted az előfizetéseiddel (feltöltőkártyás is) kapcsolatos ügyeket a nap 24 órájában.

Megújult a MyTelenor!

2015. szeptemberében megújítottuk a MyTelenort! Nézd meg a videót!

A változások csak a lakossági tarifacsomaggal rendelkező előfizetőket érinti.
Üzleti ügyfeleink nem fognak változást tapasztalni, ők továbbra is az eddig megszokott módon használhatják a MyTelenort. Regisztráció üzleti ügyfeleknek | Segítség a MyTelenor használatához

Mit intézhetsz a MyTelenorban?

Egy helyen kezelheted az összes lakossági telefonszámod
Mostantól nem kell külön regisztrálnod az egyes telefonszámaidhoz, a MyTelenor fiókodban egy helyen kezelheted a lakossági előfizetéseidet (telefonszámaidat). Ehhez először a fiókodhoz hozzá kell adnod a számokat. Ha hozzárendelted a kívánt előfizetéseket, akkor belépéskor kiválaszthatod, hogy éppen melyik telefonszám ügyeit szeretnéd intézni. A jobb felső sarokban lévő választóban vagy a Saját fiók oldalon a Kiválaszt linkre kattintva bármikor kiválaszthatsz egy másik telefonszámot.

Számlabefizetés gyorsan
A befizetésre váró számláidat már a telefonszámod nyitó, Áttekintés oldalán megmutatjuk, ahol egy kattintással be is fizetheted őket. Az összes eddig elkészült számládat a Számlák oldalon tekintheted meg.

Aktuális egyenleged és forgalmaid figyelése
Telefonszám kiválasztása után az Áttekintés oldalon megmutatjuk, hogy állsz a havi költéseddel, mennyit használtál el a havi és megrendelt szolgáltatásaid kereteiből. Ezeket az információkat ábrákkal jelenítjük meg, hogy még könnyebben átlásd jelenlegi fogyasztásod állását. Az itt megjelenő forgalmi adatok tájékoztató jellegűek, a megjelenített összeg a tarifádhoz és szolgáltatásaidhoz járó kedvezményeket nem tartalmazza.

Ajánlatok Neked
A MyTelenorban kedvezményes egyedi ajánlatokra is felhívjuk figyelmedet. Kedvezményes készülék-, tarifa- vagy szolgáltatásajánlatok várnak! Kattints és ismerd meg a Neked szóló ajánlatok részleteit, amelyeket akár online rögtön igénybe is vehetsz!

Mi az a MyTelenor fiók?

Egy online felület, ahol a telenoros (lakossági) telefonszámaiddal kapcsolatos ügyeket intézheted.

REGISZTRÁLJ!

Hozd létre a MyTelenor fiókod!

Hogyan?

ADD HOZZÁ!

Add hozzá a fiókodhoz azokat a lakossági előfizetéseidet (telefonszámaidat), amelyeket a jövőben kezelni szeretnél.

Hogyan?

VÁLASZD KI A TELEFONSZÁMOT, ÉS INTÉZD ÜGYEIDET ONLINE!

A MyTelenorba belépés után válaszd ki azt a telefonszámot, amivel kapcsolatban ügyet intéznél, és kezdd el használni!

Mit intézhetek?

REGISZTRÁLÁS: Fiók létrehozása

Több lehetőséged is van a regisztrációra, válaszd a saját online szokásaidnak megfelelőt!
Újdonság! Mostantól meglévő közösségi azonosítódat is használhatod a MyTelenorhoz! Válaszd ezt, ha van Facebook vagy Google fiókod és nem szeretnél egy új jelszót megjegyezni.

  • Regisztráció
    e-mail cím + jelszóval
  • Facebook
    közösségi fiókkal
  • Google
    közösségi fiókkal

Ezeket kell megadnod a regisztráció során:

  • Név: így fogunk szólítani a MyTelenorban
  • E-mail cím: ezt kell majd belépéskor megadnod (és erre küldjük a MyTelenorral kapcsolatos értesítő leveleket is). Mindenképp olyan e-mail címet adj meg, amit használsz, mert a regisztráció során ide küldjük az aktiváló e-mailt, amivel meg kell erősítened a regisztrációdat.
  • Jelszó: ezt kell majd belépéskor megadnod

Ha van Facebook fiókod, akkor a kiválasztott Facebook azonosítóddal is regisztrálhatsz, ilyenkor nem kérünk tőled újabb jelszót. A regisztráció során engedélyt kérünk tőled a Facebook profilod egyes adatainak elkéréséhez. Ilyen a neved, e-mail címed és profil fotód.

Ezeket az adatokat csak egyetlen alkalommal, a regisztrációnál kérjük el a Facebooktól. A MyTelenor fiókodban ezeket az adatokat később módosíthatod - ez a változtatás természetesen a közösségi oldalon lévő adataidat nem érinti. Amennyiben korábban e-mail címmel + jelszóval nem regisztráltál, fontos, hogy a facebookos e-mail címed egy élő, használatban lévő cím legyen, mert erre küldjük majd a MyTelenorral kapcsolatos értesítő leveleket is. Mire figyelj még, ha Facebook azonosítóval használod a MyTelenort?

Ha van Google fiókod, akkor a kiválasztott Google azonosítóddal is regisztrálhatsz, ilyenkor nem kérünk tőled újabb jelszót. A regisztráció során engedélyt kérünk tőled a Google profilod egyes adatainak elkéréséhez. Ilyen a neved, e-mail címed és profil fotód.

Ezeket az adatokat csak a regisztráció során, egy alkalommal vesszük át a Google-tól. A MyTelenor fiókodban ezeket az adatokat később módosíthatod - ez a változtatás természetesen a közösségi oldalon lévő adataidat nem érinti. Amennyiben korábban e-mail címmel + jelszóval nem regisztráltál, akkor a Google fiókodhoz tartozó e-mail címedre küldjük majd a MyTelenorral kapcsolatos értesítő leveleket is. Mire figyelj még, ha Google azonosítóval használod a MyTelenort?

ADD HOZZÁ! Előfizetések hozzáadása a fiókhoz

MyTelenor fiókodhoz hozzáadhatsz egyetlen telefonszámot, vagy ha több előfizetés is van a neveden akár egy lépésben hozzáadhatod az összeset. Csak lakossági előfizetéseket adhatsz a fiókodhoz, de ezek lehetnek számlás, feltöltőkártyás, új generációs kártyás vagy akár mobilinternet előfizetések is.
A fiókodhoz rendelt előfizetéseidet a Saját fiók oldalon lévő táblázatban láthatod.

  • Ha ismered az Ügyfél/Telenor azonosítóhoz tartozó (Ügyfél szintű) jelszavadat, akkor válaszd az Ügyfél hozzáadása jelszóval lehetőséget, és így az összes előfizetést teljes körűen kezelheted.

Ez esetben add meg a Telenor azonosítódat és a hozzá tartozó jelszavadat.

Az Ügyfél/Telenor azonosítód a számládon megtalálható 10-jegyű azonosító szám.
Ügyfélszintű jelszavad: 4 vagy 6 számjegyből áll, amely a neveden lévő összes telefonszám beazonosítására szolgál.

  • Ha a telefonszámodhoz tartozó (telefonszám/kártya szintű) jelszavadat ismered, akkor válaszd a Telefonszám hozzáadása jelszóval lehetőséget, és így csak az adott telefonszámmal kapcsolatban tudsz ügyet intézni.

Ez esetben add meg a Telefonszámodat és a hozzá tartozó jelszavadat.
Kártyaszintű jelszavad: 4 vagy 6 számjegyből áll és egy konkrét hívószám beazonosítására szolgál.

  • Ha egy telefonszámot Te használsz, de nem ismered a hozzá tartozó telenoros jelszót, a telefonszámot akkor is hozzákötheted a fiókodhoz . Ez esetben válaszd a Telefonszám hozzáadása SMS-sel lehetőséget.

Először meg kell adnod a telefonszámodat, ezután kapsz tőlünk egy SMS-t, amelyre válaszolnod kell. Ezzel megerősíted, hogy Te használod a telefonszámot. Végül, ez az előfizetés megjelenik a MyTelenor fiókodban, de jó tudnod, hogy így a MyTelenor funkciói korlátozottan lesznek elérhetőek.

VÁLASZD KI A TELEFONSZÁMOT, ÉS INTÉZD ONLINE!

Amint hozzáadtad a fiókodhoz a telefonszámot, a Saját fiók oldalon a Kiválaszt linkre kattintva jutsz el az előfizetés Áttekintés oldalára, ahol megmutatjuk az előfizetés legfontosabb részleteit.

Ilyenkor a felső menüsorban csak a kiválasztott előfizetéssel kapcsolatos funkciókat látod. Ha másik telefonszámmal kapcsolatban szeretnél ügyintézni, akkor válassz egy másik számot a jobb sarokban lévő legördíthető telefonszám-választóból, vagy a Saját fiók oldaladon.

A fiók oldaladra mindig a Saját fiók menüpontra kattintva juthatsz vissza.

Gyakori kérdések és válaszok

Én már regisztráltam korábban a MyTelenorba. Mit csináljak?

  • Ha lakossági előfizetésed van és 2015. szept. 29. előtt regisztráltál a MyTelenorba, akkor kattints a Bejelentkezésre, és lépj be az eddig használt felhasználóneveddel és jelszavaddal. Ne aggódj, a továbbiakban segítünk, hogy új MyTelenor fiókodat egyszerűen létrehozhasd úgy, hogy korábbi jogosultságaid is megmaradjanak! Amint létrehoztad új fiókodat, a korábbi regisztrációd megszűnik, és a régi felületet már nem fogod tudni elérni!
  • Ha üzleti előfizetéssel regisztráltál, akkor változatlanul használhatod a MyTelenort, az új MyTelenor fiók számodra nem elérhető.

MyTelenor használata közösségi médiával (Facebook és Google)

Mire figyelj, ha Facebookkal vagy Google azonosítóval használod a MyTelenort?

  • Miután befejezted az ügyintézést a MyTelenoron, arra is ügyelj, hogy a közösségi média fiókodból is kilépj, így nem férhetnek hozzá mások a MyTelenor fiókodhoz. Ez azért fontos, mert amíg be vagy jelentkezve a Facebook vagy Google fiókodba, addig a MyTelenorban is be leszel jelentkezve azon az eszközön (számítógép, telefon).
  • Sosem posztolunk a faladra, kizárólag a belépéshez használjuk az azonosítódat, más adatodat (pl. fotó és e-mail cím) csak beleegyezésed után használjuk.
  • Az online bankkártyás fizetés biztonságos, és mindig az OTP weboldalán történik. A Facebook és Google fiókoddal semmilyen kapcsolata sincs.

Mit fogok látni, mit tudok intézni és mihez fogok hozzáférni a MyTelenorban?

Az, hogy a MyTelenorba belépve az egyes telefonszámaiddal kapcsolatban milyen adatokat látsz és milyen ügyeket tudsz elintézni, attól függ, hogy az előfizetéseid hozzáadásakor milyen telenoros azonosítót és hozzá tartozó jelszót adtál meg.

A jelszót a szerződés megkötésekor vagy később, ügyintézés során határoztad meg. Jelszavak tartozhatnak külön a telefonszámaidhoz, illetve ha Te vagy a tulajdonos, akkor Telenor/Ügyfél azonosítódhoz is meghatározhatsz külön jelszót.

Ha Ügyfél szintű jelszóval adtad hozzá az előfizetést, akkor a MyTelenorban ezek a funkciók az összes telefonszámodra elérhetőek lesznek:

  • Számlabefizetés
  • Teljes számla megtekintése
  • Számlázással kapcsolatos beállítások
  • Egyenlegfeltöltés
  • Egyenleg és részletes forgalmi adatok
  • Személyre szabott ajánlatok igénybe vétele
  • Szolgáltatások megrendelése, lemondása
  • Jogosultságkezelés: További jogosultságokat adhatsz vagy vehetsz el a Telenor azonosítód alá tartozó telefonszámok használóitól.
  • Telefonszámra vonatkozó titkosítási és adatvédelmi beállítások módosítása

Ha telefonszámodat az ahhoz tartozó jelszóval adtad hozzá, akkor az adott számmal kapcsolatban tudsz ügyet intézni:

  • Számlabefizetés
  • Számlamegtekintés, de csak a telefonszámodra vonatkozó forgalmakkal
  • Egyenlegfeltöltés
  • Egyenleg és forgalmi adatok
  • Szolgáltatások megrendelése, lemondása

Ha telefonszámot SMS-sel adtad hozzá a fiókodhoz vagy Egyszeri SMS-kóddal lépsz be, akkor az adott számmal kapcsolatban korlátozottan tudsz ügyet intézni:

  • Számlabefizetés
  • Számlamegtekintés, de csak a telefonszámodra vonatkozó forgalmakkal
  • Egyenlegfeltöltés
  • Egyenleg és forgalmi adatok
  • Aktív szolgáltatások megtekintése

Amennyiben ennél több funkcióhoz szeretnél hozzáférni, és...

Te vagy az előfizetés Tulajdonosa, de nem tudod a telenoros jelszavadat, új jelszót bármely üzletünkben kérhetsz. A jelszó ismeretében a telefonszámodat magasabb szinten tudod hozzáadni a fiókodhoz, így több funkciót érhetsz el.

nem Te vagy az előfizetés Tulajdonosa, kérd meg a Tulajdonost, hogy adjon Neked jogosultságot a további funkciók eléréséhez.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.