MyTelenor: Intézd online!
A MyTelenor online ügyfélszolgálaton egyszerűen és kényelmesen intézheted az előfizetéseiddel (feltöltőkártyás is) kapcsolatos ügyeket a nap 24 órájában.
Egy helyen kezelheted az összes lakossági telefonszámod
Mostantól nem kell külön regisztrálnod az egyes telefonszámaidhoz, a MyTelenor fiókodban egy helyen kezelheted a lakossági előfizetéseidet (telefonszámaidat). Ehhez először a fiókodhoz hozzá kell adnod a számokat. Ha hozzárendelted a kívánt előfizetéseket, akkor belépéskor kiválaszthatod, hogy éppen melyik telefonszám ügyeit szeretnéd intézni. A jobb felső sarokban lévő választóban vagy a Saját fiók oldalon a Kiválaszt linkre kattintva bármikor kiválaszthatsz egy másik telefonszámot.
Számlabefizetés gyorsan
A befizetésre váró számláidat már a telefonszámod nyitó, Áttekintésoldalán megmutatjuk, ahol egy kattintással be is fizetheted őket. Az összes eddig elkészült számládat a Számlák oldalon tekintheted meg.
Aktuális egyenleged és forgalmaid figyelése
Telefonszám kiválasztása után az Áttekintés oldalon megmutatjuk, hogy állsz a havi költéseddel, mennyit használtál el a havi és megrendelt szolgáltatásaid kereteiből. Ezeket az információkat ábrákkal jelenítjük meg, hogy még könnyebben átlásd jelenlegi fogyasztásod állását. Az itt megjelenő forgalmi adatok tájékoztató jellegűek, a megjelenített összeg a tarifádhoz és szolgáltatásaidhoz járó kedvezményeket nem tartalmazza.
Ajánlatok Neked
A MyTelenorban kedvezményes egyedi ajánlatokra is felhívjuk figyelmedet. Kedvezményes készülék-, tarifa- vagy szolgáltatásajánlatok várnak! Kattints és ismerd meg a Neked szóló ajánlatok részleteit, amelyeket akár online rögtön igénybe is vehetsz!
Mi az a MyTelenor fiók?
Egy online felület, ahol a telenoros (lakossági) telefonszámaiddal kapcsolatos ügyeket intézheted.
Üzleti ügyfeleink továbbra is az eddig megszokott módon használhatják a MyTelenort.
Regisztráció üzleti ügyfeleknek
ADD HOZZÁ!
Add hozzá a fiókodhoz azokat a lakossági előfizetéseidet (telefonszámaidat), amelyeket a jövőben kezelni szeretnél.
VÁLASZD KI A TELEFONSZÁMOT, ÉS INTÉZD ÜGYEIDET ONLINE!
A MyTelenorba belépés után válaszd ki azt a telefonszámot, amivel kapcsolatban ügyet intéznél, és kezdd el használni!
REGISZTRÁLÁS: Fiók létrehozása
Több lehetőséged is van a regisztrációra, válaszd a saját online szokásaidnak megfelelőt!
Újdonság! Mostantól meglévő közösségi azonosítódat is használhatod a MyTelenorhoz! Válaszd ezt, ha van Facebook vagy Google fiókod és nem szeretnél egy új jelszót megjegyezni.
Regisztráció e-mail cím + jelszóval
Ezeket kell megadnod a regisztráció során:
- Név: így fogunk szólítani a MyTelenorban
- E-mail cím: ezt kell majd belépéskor megadnod (és erre küldjük a MyTelenorral kapcsolatos értesítő leveleket is). Mindenképp olyan e-mail címet adj meg, amit használsz, mert a regisztráció során ide küldjük az aktiváló e-mailt, amivel meg kell erősítened a regisztrációdat.
- Jelszó: ezt kell majd belépéskor megadnod
Facebook vagy Google közösségi fiókkal
Ha van Facebook vagy Google fiókod, akkor a kiválasztott azonosítóddal is regisztrálhatsz, ilyenkor nem kérünk tőled újabb jelszót. A regisztráció során engedélyt kérünk tőled a Facebook vagy Google profilod egyes adatainak elkéréséhez. Ilyen a neved, e-mail címed és profil fotód.
Ezeket az adatokat csak egyetlen alkalommal, a regisztrációnál kérjük el a Facebook és Google-től. A MyTelenor fiókodban ezeket az adatokat később módosíthatod - ez a változtatás természetesen a közösségi oldalon lévő adataidat nem érinti. Amennyiben korábban e-mail címmel + jelszóval nem regisztráltál, fontos, hogy a facebookos e-mail címed egy élő, használatban lévő cím legyen, mert erre küldjük majd a MyTelenorral kapcsolatos értesítő leveleket is.
Mire figyelj még, ha Facebook/Google azonosítóval használod a MyTelenort?
ADD HOZZÁ! Előfizetések hozzáadása a fiókhoz
MyTelenor fiókodhoz hozzáadhatsz egyetlen telefonszámot, vagy ha több előfizetés is van a neveden akár egy lépésben hozzáadhatod az összeset. Csak lakossági előfizetéseket adhatsz a fiókodhoz, de ezek lehetnek számlás, feltöltőkártyás, új generációs kártyás vagy akár mobilinternet előfizetések is.
A fiókodhoz rendelt előfizetéseidet a Saját fiók oldalon lévő táblázatban láthatod.
- Ha ismered az Ügyfél/Telenor azonosítóhoz tartozó (Ügyfél szintű) jelszavadat, akkor válaszd az Ügyfél hozzáadása jelszóval lehetőséget, és így az összes előfizetést teljes körűen kezelheted.
Ez esetben add meg a Telenor azonosítódat és a hozzá tartozó jelszavadat.
Az Ügyfél/Telenor azonosítód a számládon megtalálható 10-jegyű azonosító szám.
Ügyfélszintű jelszavad: 4 vagy 6 számjegyből áll, amely a neveden lévő összes telefonszám beazonosítására szolgál.
Ha a telefonszámodhoz tartozó (telefonszám/kártya szintű) jelszavadat ismered, akkor válaszd a Telefonszám hozzáadása jelszóval lehetőséget, és így csak az adott telefonszámmal kapcsolatban tudsz ügyet intézni.
Ez esetben add meg a Telefonszámodat és a hozzá tartozó jelszavadat.
Kártyaszintű jelszavad: 4 vagy 6 számjegyből áll és egy konkrét hívószám beazonosítására szolgál.
Ha egy telefonszámot Te használsz, de nem ismered a hozzá tartozó telenoros jelszót, a telefonszámot akkor is hozzákötheted a fiókodhoz . Ez esetben válaszd a Telefonszám hozzáadása SMS-sel lehetőséget.
Először meg kell adnod a telefonszámodat, ezután kapsz tőlünk egy SMS-t, amelyre válaszolnod kell. Ezzel megerősíted, hogy Te használod a telefonszámot. Végül, ez az előfizetés megjelenik a MyTelenor fiókodban, de jó tudnod, hogy így a MyTelenor funkciói korlátozottan lesznek elérhetőek.
VÁLASZD KI A TELEFONSZÁMOT, ÉS INTÉZD ONLINE!
Amint hozzáadtad a fiókodhoz a telefonszámot, a Saját fiók oldalon a Kiválaszt linkre kattintva jutsz el az előfizetés Áttekintés oldalára, ahol megmutatjuk az előfizetés legfontosabb részleteit.
Ilyenkor a felső menüsorban csak a kiválasztott előfizetéssel kapcsolatos funkciókat látod. Ha másik telefonszámmal kapcsolatban szeretnél ügyintézni, akkor válassz egy másik számot a jobb sarokban lévő legördíthető telefonszám-választóból, vagy a Saját fiók oldaladon.
A fiók oldaladra mindig a Saját fiók menüpontra kattintva juthatsz vissza.
Gyakori kérdések és válaszok
- Ha lakossági előfizetésed van és 2015. szept. 29. előtt regisztráltál a MyTelenorba, akkor kattints a Bejelentkezésre, és lépj be az eddig használt felhasználóneveddel és jelszavaddal. Ne aggódj, a továbbiakban segítünk, hogy új MyTelenor fiókodat egyszerűen létrehozhasd úgy, hogy korábbi jogosultságaid is megmaradjanak! Amint létrehoztad új fiókodat, a korábbi regisztrációd megszűnik, és a régi felületet már nem fogod tudni elérni!
- Ha üzleti előfizetéssel regisztráltál, akkor változatlanul használhatod a MyTelenort, az új MyTelenor fiók számodra nem elérhető.
Mire figyelj, ha Facebookkal vagy Google azonosítóval használod a MyTelenort?
- Miután befejezted az ügyintézést a MyTelenoron, arra is ügyelj, hogy a közösségi média fiókodból is kilépj, így nem férhetnek hozzá mások a MyTelenor fiókodhoz. Ez azért fontos, mert amíg be vagy jelentkezve a Facebook vagy Google fiókodba, addig a MyTelenorban is be leszel jelentkezve azon az eszközön (számítógép, telefon).
- Sosem posztolunk a faladra, kizárólag a belépéshez használjuk az azonosítódat, más adatodat (pl. fotó és e-mail cím) csak beleegyezésed után használjuk.
- Az online bankkártyás fizetés biztonságos, és mindig az OTP weboldalán történik. A Facebook és Google fiókoddal semmilyen kapcsolata sincs.
Az, hogy a MyTelenorba belépve az egyes telefonszámaiddal kapcsolatban milyen adatokat látsz és milyen ügyeket tudsz elintézni, attól függ, hogy az előfizetéseid hozzáadásakor milyen telenoros azonosítót és hozzá tartozó jelszót adtál meg.
A jelszót a szerződés megkötésekor vagy később, ügyintézés során határoztad meg. Jelszavak tartozhatnak külön a telefonszámaidhoz, illetve ha Te vagy a tulajdonos, akkor Telenor/Ügyfél azonosítódhoz is meghatározhatsz külön jelszót.
Ha Ügyfél szintű jelszóval adtad hozzá az előfizetést, akkor a MyTelenorban ezek a funkciók az összes telefonszámodra elérhetőek lesznek:
- Számlabefizetés
- Teljes számla megtekintése
- Számlázással kapcsolatos beállítások
- Egyenlegfeltöltés
- Egyenleg és részletes forgalmi adatok
- Személyre szabott ajánlatok igénybe vétele
- Szolgáltatások megrendelése, lemondása
- Jogosultságkezelés: További jogosultságokat adhatsz vagy vehetsz el a Telenor azonosítód alá tartozó telefonszámok használóitól.
- Telefonszámra vonatkozó titkosítási és adatvédelmi beállítások módosítása
Ha telefonszámodat az ahhoz tartozó jelszóval adtad hozzá, akkor az adott számmal kapcsolatban tudsz ügyet intézni:
- Számlabefizetés
- Számlamegtekintés, de csak a telefonszámodra vonatkozó forgalmakkal
- Egyenlegfeltöltés
- Egyenleg és forgalmi adatok
- Szolgáltatások megrendelése, lemondása
- Ha telefonszámot SMS-sel adtad hozzá a fiókodhoz vagy Egyszeri SMS-kóddal lépsz be, akkor az adott számmal kapcsolatban korlátozottan tudsz ügyet intézni:
- Számlabefizetés
- Számlamegtekintés, de csak a telefonszámodra vonatkozó forgalmakkal
- Egyenlegfeltöltés
- Egyenleg és forgalmi adatok
- Aktív szolgáltatások megtekintése
Ha telefonszámot SMS-sel adtad hozzá a fiókodhoz vagy Egyszeri SMS-kóddal lépsz be, akkor az adott számmal kapcsolatban korlátozottan tudsz ügyet intézni:
- Számlabefizetés
- Számlamegtekintés, de csak a telefonszámodra vonatkozó forgalmakkal
- Egyenlegfeltöltés
- Egyenleg és forgalmi adatok
- Aktív szolgáltatások megtekintése
Amennyiben ennél több funkcióhoz szeretnél hozzáférni, és...
…Te vagy az előfizetés Tulajdonosa, de nem tudod a telenoros jelszavadat, új jelszót bármely üzletünkben kérhetsz. A jelszó ismeretében a telefonszámodat magasabb szinten tudod hozzáadni a fiókodhoz, így több funkciót érhetsz el.
…nem Te vagy az előfizetés Tulajdonosa, kérd meg a Tulajdonost, hogy adjon Neked jogosultságot a további funkciók eléréséhez.
Már Telenoros vagy? Lépj be vagy regisztrálj!
Vásárolj meglévő előfizetésedhez új telefont könnyedén! Csak bejelentkezés után tudsz a számod megtartásával vásárolni!
Miért jó az SMS-belépés?
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a MyTelenor fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a MyTelenor belépés egyéb lehetőségeit.