Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

SMS, MMS, GPRS beállítások

SMS küldési probléma

Amennyiben az SMS küldési probléma fennállása óta még nem indította újra mobilkészülékét, kérjük, indítsa újra, majd próbálja meg az üzenet ismételt elküldését. Amennyiben a küldési probléma ezt követően is fennáll, kövesse az alábbi lépéseket:

  • Ellenőrizze, hogy az üzenetküldő központ száma megfelelően van-e beállítva? A menüpont elhelyezkedése készülékenként eltér, azonban általánosságban a következő elérési útvonalon találja meg: Üzenetek / Beállítások / Üzent küldő központ száma: +36209300099.
  • Kártyás szolgáltatás esetén ellenőrizze rendelkezik-e megfelelő egyenleggel? Egyenlegét lekérdezheti a 172-es szám hívásával, illetve ha mobiltelefonjával felcsatlakozik a GO portál / Telenor / Egyenleginformáció oldalra. (a részletes díjakról a Díjszabás megfelelő mellékletében olvashat:)
  • Megfelelő egyenleg esetén próbálja ki, hogy más típusú forgalmat tud-e bonyolítani (híváskezdeményezés, MMS, internetezés)?
    • IGEN: SMS-specifikus problémáról van szó. Kérjük, ellenőrizze a következőket:
      • SMS típusa: Szöveg
      • Megtelt-e az SMS memória (villogó boríték jelezheti)?
    • NEM: Ha továbbra sem találja a probléma okát, vagy más típusú forgalmat sem tud bonyolítani, kérjük, hívja a 1220-as, vagy a +3620/200-0000 számot, ahol előfizetését, és az SMS-szolgáltatást ellenőrzik kollégáink. Tájékoztatjuk, hogy a +3620/200-0000 szám hívása azonos a hálózaton belüli hívás díjával.

SMS fogadási probléma

Amennyiben az SMS fogadási probléma fennállása óra még nem indította újra mobilkészülékét, kérjük, indítsa újra. Amennyiben a fogadási probléma ezt követően is fennáll, kövesse az alábbi lépéseket!

  • Ellenőrizze, megtelt-e a memória (villogó boríték jelezheti)
  • Más küldőtől tud SMS-t fogadni? Ha igen, akkor küldő-oldali hibáról beszélhetünk, vagy az SMS tartalma nem szöveg-típusú. Megoldást jelenthet, ha a küldő fél átállítja az üzenet típusát „Szöveg”-re.
  • Ha küldő oldalon minden beállítás megfelelő, ellenőrizze, hogy csak egyetlen, vagy esetleg több / másvalaki által küldött SMS-t nem tud fogadni?
  • Ha lehetősége van rá, helyezze a SIM-kártyát másik készülékbe, és nézze meg, hogy így megérkeznek-e az SMS-ek?
  • Ha ez sem vezetne eredményre, kérjük, helyezzen másik SIM kártyát telefonjába, arra szintén próbáljon meg üzenetet küldeni, így kiderül, hogy a készülékre megérkeznek-e az SMS-ek?

Ha továbbra sem találja a probléma okát, kérjük, hívja a 1220-as, vagy a +3620/200-000 számot, ahol előfizetését, és az SMS-szolgáltatást is ellenőrzik kollégáink, valamint tájékoztatni tudják a SIM kártya, vagy a készüléke esetleges hibájáról. Tájékoztatjuk, hogy a +3620/200-0000 szám hívása megegyezik a hálózaton belüli hívás díjával.

MMS küldés / fogadás

Amennyiben az MMM probléma fennállása óra még nem indította újra mobilkészülékét, kérjük, indítsa újra.
Ha probléma ezt követően is fennáll, ellenőrizze az alábbiakat:

  • Amennyiben rendelkezik MyTelenor internetes ügyfélszolgálat regisztrációval, kérjük, ellenőrizze, az MMS szolgáltatást aktiváltatta-e? (Amennyiben nincs még regisztrációja, azt néhány perc alatt elvégezheti). Aktív szolgáltatás esetén:
  • Ha kártyás előfizetést használ, ellenőrizze rendelkezik-e megfelelő egyenleggel? Egyenlegét lekérdezheti a 172-es szám hívásával, vagy ha mobiltelefonjával felcsatlakozik a GO portál / Telenor / Egyenleginformáció oldalra, vagy a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton belül a Számlainformáció és befizetés menüben. (a részletes díjakról a Díjszabás megfelelő mellékletében olvashat)
  • Ha a küldési probléma pozitív egyenleg esetén továbbra is fennáll, a beállításokat szükséges leellenőrizni a MMS oldalon lévő adatok alapján.
  • Ha a beállítások megfelelőek, de a küldés, vagy fogadás továbbra sem működik, célszerű a beállításokat újra lekérni, a 06209000749—es számra elküldött SMS segítségével (az elküldött szöveg BEA legyen). A visszaérkező beállítások az 1111-kóddal menthetőek el.
  • Ha a probléma a helyes beállítások ellenére továbbra is fennáll, keresse bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1220-as, vagy a +3620/200-000 számon, ahol kollégánk ellenőrzik előfizetését, és az MMS-szolgáltatást. Tájékoztatjuk, hogy a +3620/200-0000 szám hívása megegyezik a hálózaton belüli hívás díjával.

GPRS csatlakozási probléma

  1. Amennyiben a probléma fennállása óta még nem történt meg, kérjük, indítsa újra mobilkészülékét.
  2. Ha a probléma ezt követően is fennáll, és amennyiben rendelkezik MyTelenor internetes ügyfélszolgálat regisztrációval, kérjük, ellenőrizze, hogy a megfelelő GPRS-alapú internet-szolgáltatást aktiváltatta-e?
  3. Ha Opera Minit használ, a támogatott készülékek listáját az Opera oldalán tekintheti meg.
    • Ha Opera Minivel sikertelen a csatlakozás, próbálja meg a beépített böngészővel. Ha a beépített böngészővel is sikertelen, akkor folytassa a 4-es ponttal.
    • Ha a beépített böngészővel sikeres a csatlakozás, csak az Opera Minivel sikertelen, akkor az Opera Mini törlése után célszerű felkeresni mobiltelefonról az http://m.opera.com oldalt, ahonnan ismét le kell tölteni az alkalmazást.
    • Ha ezek után sem tud csatlakozni az Opera Minivel, a telefon újraindítása után próbálja meg ismét; ha a csatlakozási probléma továbbra is fennáll, keresse bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1220-as, vagy a +3620/200-0000 számon, ahol kollégáink segítségére lesznek. Tájékoztatjuk, hogy a +3620/200-0000 szám hívása megegyezik a hálózaton belüli hívás díjával.
  4. Kártyás szolgáltatás esetén rendelkezik-e megfelelő egyenleggel? Egyenlegét lekérdezheti a 172-es szám hívásával, vagy a MyTelenor internetes ügyfélszolgálat megfelelő oldalán. (a részletes díjakról a Díjszabás megfelelő mellékletében olvashat)
  5. A beállításokat célszerű újra lekérni, a 06209000749—es számra elküldött SMS segítségével (az elküldött szöveg BEA legyen). A visszaérkező beállítások az 1111-kóddal menthetőek el. Mobiltelefonos böngészés esetén leginkább az ’online’ vagy a ’wap’ apn használata preferált.
  6. Ha a beállítások elmentése, és a készülék újraindítása után is csatlakozási problémát tapasztal, próbálja meg kiüríteni a készülék böngészőjét (cache); ez általában a Böngésző / Beállítások / Böngésző ürítése vagy Cache ürítése menün belül található.
  7. Amennyiben a fentiek ellenőrzését követően a csatlakozási probléma továbbra is fennáll, keresse bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1220-as, vagy a +3620/200-0000 számon, ahol kollégánk ellenőrzik előfizetését, és az internet-szolgáltatást. Tájékoztatjuk, hogy a +3620/200-0000 szám hívása megegyezik a hálózaton belüli hívás díjával.

További kérdéseivel kapcsolatban, kérjük, tekintse meg kapcsolódó oldalunkat.
 

Hasznos volt ez az oldal?
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.