Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

masterpass_hero-3-2-2.jpg



A Telenor MobilPass fizetési szolgáltatással többé már nem okoz problémát, ha otthon marad a pénztárcád, hiszen mobiltelefonoddal is bankkártyaként fizethetsz!


A Telenor MobilPass előnyei:

Fizess mobiltelefonoddal úgy, mint egy MasterCard bankkártyával itthon és külföldön!
gyors:
hiszen a mobilod mindig kéznél van
Biztonságos:
mert a bankkártyád száma láthatatlan marad, s használatát az NFC funkció ki-be kapcsolásával korlátozhatod
könnyen kezelhető:
mert limitedet bármikor beállíthatod a Walletban
átlátható:
mert egyenlegedet és tranzakcióidat nyomon követheted a Walletban

Ne feledd!

3 hónapig havidíjmentesen próbálhatod ki a mobiloddal történő fizetést!
EBKM 0,00%
Ráadásul, most egyszeri 1.000 Ft-ot utalunk a fizetési számládra a számlanyitást követő munkanapon, hogy azonnal kipróbálhasd a szolgáltatást!

A Telenor MobilPasshoz szükséges pénzügyi szolgáltatást a Budapest Bank Zrt. nyújtja mint a Telenor pénzügyi szolgáltató partnere. A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges a Telenor Wallet mobilalkalmazás letöltése és használata.

Töltsd le díjmentes Wallet alkalmazásunkat és tapasztald meg Te is a mobilfizetés adta kényelmet és szabadságot!

 

  • Bankkártya a mobilodban?
  •      Telenor MobilPass igénylése

Telenor MobilPass szolgáltatás 

A Telenor MobilPass szolgáltatással a hozzá tartozó fizetési számla egyenlegét éred el.  Ehhez  az alábbiakat kell igényelned:

  • Telenor MobilPass Fizetési Számlát;
  • Telenor MyCard Bankkártyát (dombornyomott, MasterCard plasztik betéti bankkártya);
  • Telenor MobilPass Virtuális Bankkártyát a SIM kártyádra  

Hogyan használhatom a Telenor MobilPasst?

  •  A fizetéshez csak a paypass_jel.jpg jellel ellátott terminálhoz kell érintened mobiltelefonod a pénztárnál! Az 5 000 Ft alatti vásárlások esetén nincs szükség aláírásra vagy a terminálon PIN kód megadására.* 
  • Miután teljesült a fizetés, a terminál hangjelzést ad, majd kikapcsol, így a vásárlás összege nem vonható le kétszer. 
  • A virtuális kártya által küldött jel rövid hatótávolságú, így nem befogható, továbbá titkosított és minden adat biztonságban tudható.

* 5 000 Ft feletti vásárlás esetén mindig történik PIN kód és/vagy aláírás alapú azonosítás. A limit (5 000 Ft/tranzakció) ügyfél által nem módosítható. Biztonsági vagy egyéb okból a terminál összeghatártól függetlenül kérheti a PIN kód megadását.

Bár az érintéses fizetésre alkalmas helyek száma hazánkban is rohamosan terjed, készpénzfelvétel esetében még kevésbé elterjedt. A virtuális bankkártya ATM készpénzfelvételre kizárólag akkor használható, ha az automatán a  jel található, enélkül ATM készpénzfelvételre kizárólag a MobilPass szolgáltatás keretében kapott MasterCard plasztik bankkártya alkalmas.

Hogyan használhatom a virtuális bankkártyámat?

A Telenor MobilPass Virtuális Bankkártyád mobiltelefonod NFC képes SIM kártyájára automatikusan telepítjük. A kártya aktiválását követően már készen áll az érintéses vásárlásra.

Hogyan működik?

A MobilPass virtuális kártya olyan, titkosított kártyaadat formájában rendelkezésre bocsátott speciális bankkártya, amit a Bank általad igényléskor megadott mobiltelefonszám SIM kártyájára telepít.
Az NFC képes mobiltelefon tartalmaz egy antennát, mely hagyományos érintőkártyához hasonló módon kommunikál az elfogadó terminállal anélkül, hogy a telefon és a terminál között közvetlen kapcsolat létesülne

Mire lesz szükség a Telenor MobilPass szolgáltatáshoz?

  • Androidos, MobilPass NFC képes mobiltelefonra. Nézd meg itt, melyek ezek! 
  • a Telenoros számlás vagy kártyás előfizetői szerződésre és NFC képes SIM kártyára
  • Telenor NFC szolgáltatásra
  • Telenor MobilPass szolgáltatási szerződésre

Töltsd le a Telenor Walletet és tudd meg, hogy jelenlegi készüléked és SIM kártyád alkalmas-e a Telenor MobilPass-ra. Ha nem, segít abban, hogy ez számodra is elérhető legyen. 

A MobilPass szolgáltatás igénybe vételéhez SIM cserére szükség lehet, amihez – ha nem saját nevedre szól az előfizetés – az előfizető felhatalmazása is szükséges

Hogyan tudom igényelni?

Vidd magaddal:

  • lakcímkártyád és egy személyi azonosító iratod (személyazonosító igazolvány, útlevél, vezetői engedély).

Az igénylési feltételeket itt találhatod meg. 

Szerződéskötés utáni teendők Telenor MobilPass szolgáltatással

Hogyan kapom meg az igényelt Telenor MobilPass termékeket?

  • A Bank szolgáltatásod létrehozásáról levélben és Bankkártyás MobilPass szolgáltatás esetén SMS-ben is értesít. 
  • A plasztikkártyád postázását és virtuális kártyád telepítését ezt követően legkésőbb két munkanapon belül megkezdi, és 14 napon keresztül folyamatosan próbálja elvégezni. 
  • A sikeres kártyatelepítésről SMS üzenetben értesítünk. 
  • Amennyiben az előre egyezetett technikai feltételek hiánya miatt nem sikerül telepíteni a virtuális kártyát, azt a Bank biztonsági okból letiltja, és erről SMS üzenetben értesít. Újabb kártyát már csak díjfizetés ellenében tudunk küldeni, telefonos kérésedre.
  • Ügyelj arra, hogy a sikeres telepítéshez aktív mobilhálózati kapcsolat és internet adatforgalom (WIFI vagy mobil internet) is szükséges! 
  • A telepítést követően, a MobilPass fizetési műveletek internet kapcsolat nélkül is végrehajthatók abban az esetben, ha valamelyik fizetési kártyádat alapértelmezett kártyaként állítod be a Wallet-ben.   

Hogyan aktíválhatom a megkapott kártyáimat?

  • Miután virtuális kártyád sikeresen települt vagy plasztik kártyád megérkezett, hívd a Telenor Pénzügyi Szolgáltatások 06-20-20-14500-as telefonszámát. 
  • Az első használat előtt szükséges a bankkártyák aktiválása és a PIN kód megadása, ebben segítenek neked telefonos munkatársaink.
  • Természetesen arra is van lehetőséged, hogy a PIN kódot egy különálló hívás keretében add meg, sőt, amennyiben szeretnéd, a későbbiekben ugyanígy módosíthatod is az eredetileg megadott PIN kódot (a módosítás díját ellenőrizheted a Hirdetményben ). 
  • A virtuális és a plasztik  kártya két külön bankkártya, a virtuális kártya aktiválásával a Telenor MyCard plasztik kártyád nem kerül aktiválásra, azt külön kell kezdeményezned a Telenor Pénzügyi Szolgáltatásokon keresztül. Amennyiben szeretnéd, a két kártya PIN kódja eltérhet egymástól. 
  • A Virtuális kártya első használata előtt le kell töltened a Telenor Wallet alkalmazást, melybe a telefonszámoddal regisztrálhatod magad. A Wallet alkalmazás segítségével kell kijelölnöd, hogy melyik virtuális bankkártyával kívánsz fizetni – biztonsági okból erre akkor is szükség van, ha csak egyetlen virtuális kártya van a Wallet-edben.

Kártyád fizetésre való kijelölését választásod szerint két módon is megteheted:

  1. alkalmanként, minden érintéses fizetési művelet jóváhagyása előtt, vagy 
  2. kijelölheted egyik virtuális kártyád alapértelmezettként is, így a készülék a terminálhoz érintve azonnal fizetésre kész. 

A továbbiakban nem kell fizetésenként kijelölni a tranzakcióhoz használni kívánt bankkártyát. Hogy melyik az alapértelmezett bankkártya, azt a Wallet-ben természetesen bármikor módosíthatod.

Gyakori kérdések

Nem kaptam meg a személyes azonosító (PIN) kódot. Mit tegyek? 

A bankkártyához tartozó PIN kód nem kerül postai úton kiküldésre, annak megadására  a Budapest Bank Telenor Pénzügyi Szolgáltatások Vonalán  (06 20 20 14500) keresztül van lehetőséged. A virtuális és plasztik bankkártya esetében a PIN kódot külön-külön szükséges megadni.
Lejárt bankkártyád megújításakor nem kell új PIN kódot megadni, továbbra is a régit használhatod.

Hogyan változtathatom meg a PIN kódomat?

A PIN kódod a hatályos hirdetményben szereplő díj ellenében bármikor megváltoztathatod Budapest Bank Telenor Pénzügyi Szolgáltatások Vonalán a 06-20-20-14500-os telefonszámán keresztül. A virtuális és plasztik bankkártya PIN kódjai egymástól függetlenül módosíthatóak. A plasztik bankkártya esetén a PIN kód módosítása a Budapest Bank ATM hálózatába tartozó ATM-en is végrehajtható.
A virtuális kártya internetes fizetésre nem alkalmas.

A virtuális kártyával történt fizetések készpénzes tranzakcióknak minősülnek-e?

Nem, ezek a tranzakciók bankkártyás vásárlásnak minősülnek.

Megváltoztathatom a vásárlási és készpénzfelvételi limiteket?

Igen, a limitek egyaránt módosíthatóak a Telenor Wallet alkalmazáson keresztül, Telenor Pénzügyi Szolgáltatások Vonalán (06-20-20-14500-as) és vagy bármely Budapest Bank bankfiókban is, virtuális és plasztik bankkártyák esetében egyaránt, de egymástól függetlenül. (Pl.:a virtuális bankkártya vásárlási limit módosítása esetén a plasztik bankkártya limitje változatlan marad, ennek módosítását külön kell kezdeményezni.)

Mit tegyek, ha a mobiltelefonom/SIM kártyám eltűnik vagy ellopják?

Amint lehet, hívd a Budapest Bank Telenor Pénzügyi Szolgáltatások Vonalát a 06-20-20-14500-as vagy a Budapest Bankot a 06-40-477-777-es telefonszámon a bankkártya letiltásához. A virtuális bankkártya letiltása a plasztik bankkártyát nem érinti, az továbbra is változatlanul használható. A plasztik bankkártya letiltását külön kell kezdeményezni.
Ez fordított esetben is érvényes, a plasztik bankkártya letiltása nem érinti a virtuális bankkártyát.

Mit tegyek, ha másik Telenor telefonszámra szeretném áttenni a virtuális bankkártyám?

Adatmódosítási kéréssel hívd a Budapest Bank Telenor Pénzügyi Szolgáltatások Vonalát a 06-20-20-14500-as telefonszámon. Kérésed esetén virtuális bankkártyád letiltjuk és új telefonszámodra  telepítünk egy azonos típusú új bankkártyát, melyet ezt követően aktiválni kell, és új PIN kódot kell beállítani. Az ezekkel kapcsolatos díjakról a Telenor MobilPass Fizetési Számla hirdetményben  tájékozódhatsz.
Az új telefonszám megadásakor azonos feltételeknek  kell megfelelned, mint a korábbi kártyaigényléskor.

Hogyan tehetem a legbiztonságosabbá a Telenor MobilPass használatát?

KÉSZÜLÉK

  • A Telenor Walettel előzetesen ellenőrzött készülékben használod a SIM kártyád. A mobiltelefon gyári szoftverét (operációs rendszert) csak a gyártó által javasolt frissítéseket igénybe véve módosítod. 
  • A mobiltelefonba való belépést egyedi jelszavas, passcode-os vagy biometrikus védelemmel használod, és nem osztod meg harmadik személlyel. 
  • A mobilkészüléken lehetséges az NFC funkció ki- és bekapcsolása - javasoljuk, hogy akkor tartsd bekapcsolva, amikor használni szeretnéd.

WALLET, BANKKÁRTYA

  • Felhívjuk a figyelmed, hogy az alapértelmezett fizetésre kiválasztott kártyával akkor is lehetséges 5 000 Ft alatti összegű tranzakciót végezni, ha a készüléked/SIM-ed nem te tartod az érintéses fizetést lehetővé tevő eszközhöz.  Ilyen esetben hasonlóan működik egy érintéses bankkártyához.  A készüléket vagy SIM kártyát ne add át másnak. 
  • A Wallethez használt mKód-ot (mCode-ot) másnak ne add át, és egyedi, mások által nem kikövetkeztethető kódot válassz.
  • Ellenőrizd, hogy a kártyalimitek igazodnak-e  kártyahasználati szokásaidhoz. Ezeket a Walletben bármikor könnyedén felemelheted, vagy csökkentheted.

A Telenor MobilPasshoz szükséges pénzügyi szolgáltatásokat a Budapest Bank Zrt. nyújtja, mint a Telenor pénzügyi szolgáltató partnere. A szolgáltatások igénybevételéhez szükséges egy Mobilpass képes telefon valamint a Telenor Wallet mobilalkalmazás letöltése és használata.
Lakossági bankszámla EBKM: 0,00%. A Telenor MobilPass Lakossági fizetési számlára és az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásra vonatkozó díjakról és egyéb költségekről részletes tájékoztatást a mindenkori Telenor MobilPass Fizetési Számla Hirdetmény, valamint a Lakossági Általános Szerződési Feltételek forint vagy deviza bankszámla nyitására és vezetésére, bankkártya szolgáltatásokra, valamint folyószámlahitelre vonatkozó része; továbbá az Üzletszabályzat tartalmazza és ezek rendelkezései irányadóak. 

MobilPass szolgálatásunkra ezekben a Telenor üzleteinkben teljeskörű szerződést köthetsz: 

Telenor Budapest Astoria 
1075 Budapest VII., Károly körút 3/A.
H-P: 09:00-20:00; Szo: 09:00-17:00; V: Zárva 

Telenor Budapest Árkád2 
1106 Budapest X., Kerepesi út 61.
H-P: 10:00-21:00; Szo: 10:00-21:00; V: 10:00-19:00  

Telenor Budapest Köki 
1191 Budapest XIX., Vak Bottyán utca 75

H-Szo: 09:00-20:00; V: 09:00-18:00

MobilPass szolgálatásunkra ezekben a Telenor üzleteinkben teljeskörű szerződést köthetsz: 

Telenor Budapest Astoria 
1075 Budapest VII., Károly körút 3/A.
H-P: 09:00-20:00; Szo: 09:00-17:00; V: Zárva 

Telenor Budapest Árkád2 
1106 Budapest X., Kerepesi út 61.
H-P: 10:00-21:00; Szo: 10:00-21:00; V: 10:00-19:00  

Telenor Budapest Köki 
1191 Budapest XIX., Vak Bottyán utca 75
H-Szo: 09:00-20:00; V: 09:00-18:00 

Online szerződés-előkészítéssel üzletünkben percek alatt elintézheted. 

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.