Legyen a Wallet a digitális pénztárcád
A Telenor MobilPass fizetési szolgáltatással többé már nem okoz problémát, ha otthon marad a pénztárcád, hiszen mobiltelefonoddal is bankkártyaként fizethetsz!
A Telenor MobilPass előnyei
Fizess mobiltelefonoddal úgy, mint egy Mastercard bankkártyával itthon és külföldön!
GYORS
hiszen a mobilod mindig kéznél van
BIZTONSÁGOS
KÖNNYEN KEZELHETŐ
ÁTLÁTHATÓ
Ne feledd!
3 hónapig havidíjmentesen próbálhatod ki a mobiloddal történő fizetést!
EBKM 0,00%
Ráadásul, most egyszeri 1.000 Ft-ot utalunk a fizetési számládra a számlanyitást követő munkanapon, hogy azonnal kipróbálhasd a szolgáltatást!
A Telenor MobilPasshoz szükséges pénzügyi szolgáltatást a Budapest Bank Zrt. nyújtja mint a Telenor pénzügyi szolgáltató partnere. A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges a Telenor Wallet mobilalkalmazás letöltése és használata.
Töltsd le díjmentes Wallet alkalmazásunkat és tapasztald meg Te is a mobilfizetés adta kényelmet és szabadságot!
Telenor MobilPass szolgáltatás
A Telenor MobilPass szolgáltatással a hozzá tartozó fizetési számla egyenlegét éred el. Ehhez az alábbiakat kell igényelned:
- Telenor MobilPass Fizetési Számlát;
- Telenor MyCard Bankkártyát (dombornyomott, MasterCard plasztik betéti bankkártya);
- Telenor MobilPass Virtuális Bankkártyát a SIM kártyádra
Hogyan használhatom a Telenor MobilPasst?
- A fizetéshez csak a PayPass jellel ellátott terminálhoz kell érintened mobiltelefonod a pénztárnál! Az 5 000 Ft alatti vásárlások esetén nincs szükség aláírásra vagy a terminálon PIN kód megadására.*
- Miután teljesült a fizetés, a terminál hangjelzést ad, majd kikapcsol, így a vásárlás összege nem vonható le kétszer.
- A virtuális kártya által küldött jel rövid hatótávolságú, így nem befogható, továbbá titkosított és minden adat biztonságban tudható.
* 5 000 Ft feletti vásárlás esetén mindig történik PIN kód és/vagy aláírás alapú azonosítás. A limit (5 000 Ft/tranzakció) ügyfél által nem módosítható. Biztonsági vagy egyéb okból a terminál összeghatártól függetlenül kérheti a PIN kód megadását.
Bár az érintéses fizetésre alkalmas helyek száma hazánkban is rohamosan terjed, készpénzfelvétel esetében még kevésbé elterjedt. A virtuális bankkártya ATM készpénzfelvételre kizárólag akkor használható, ha az automatán a jel található, enélkül ATM készpénzfelvételre kizárólag a MobilPass szolgáltatás keretében kapott MasterCard plasztik bankkártya alkalmas.
A Telenor MobilPass Virtuális Bankkártyád mobiltelefonod NFC képes SIM kártyájára automatikusan telepítjük. A kártya aktiválását követően már készen áll az érintéses vásárlásra.
A MobilPass virtuális kártya olyan, titkosított kártyaadat formájában rendelkezésre bocsátott speciális bankkártya, amit a Bank általad igényléskor megadott mobiltelefonszám SIM kártyájára telepít.
Az NFC képes mobiltelefon tartalmaz egy antennát, mely hagyományos érintőkártyához hasonló módon kommunikál az elfogadó terminállal anélkül, hogy a telefon és a terminál között közvetlen kapcsolat létesülnet
Mire lesz szükség a Telenor MobilPass szolgáltatáshoz?
- Androidos, MobilPass NFC képes mobiltelefonra. Nézd meg itt, melyek ezek!
- a Telenoros számlás vagy kártyás előfizetői szerződésre és NFC képes SIM kártyára
- Telenor NFC szolgáltatásra
- Telenor MobilPass szolgáltatási szerződésre
Töltsd le a Telenor Walletet és tudd meg, hogy jelenlegi készüléked és SIM kártyád alkalmas-e a Telenor MobilPass-ra. Ha nem, segít abban, hogy ez számodra is elérhető legyen.
A MobilPass szolgáltatás igénybe vételéhez SIM cserére szükség lehet, amihez – ha nem saját nevedre szól az előfizetés – az előfizető felhatalmazása is szükséges
Hogyan tudom igényelni?
Online: a webes igénylő felületünkön elkezdett regisztrációt személyesen tudod véglegesíteni a kijelölt Telenor üzletekben
Személyesen: a kijelölt Telenor üzletekben
Vidd magaddal:
lakcímkártyád és egy személyi azonosító iratod (személyazonosító igazolvány, útlevél, vezetői engedély).
Az igénylési feltételeket itt találhatod meg: Mobilpass hirdetmény
Hogyan kapom meg az igényelt Telenor MobilPass termékeket?
- A Bank szolgáltatásod létrehozásáról levélben és Bankkártyás MobilPass szolgáltatás esetén SMS-ben is értesít.
- A plasztikkártyád postázását és virtuális kártyád telepítését ezt követően legkésőbb két munkanapon belül megkezdi, és 14 napon keresztül folyamatosan próbálja elvégezni.
- A sikeres kártyatelepítésről SMS üzenetben értesítünk.
- Amennyiben az előre egyezetett technikai feltételek hiánya miatt nem sikerül telepíteni a virtuális kártyát, azt a Bank biztonsági okból letiltja, és erről SMS üzenetben értesít. Újabb kártyát már csak díjfizetés ellenében tudunk küldeni, telefonos kérésedre.
- Ügyelj arra, hogy a sikeres telepítéshez aktív mobilhálózati kapcsolat és internet adatforgalom (WIFI vagy mobil internet) is szükséges!
- A telepítést követően, a MobilPass fizetési műveletek internet kapcsolat nélkül is végrehajthatók abban az esetben, ha valamelyik fizetési kártyádat alapértelmezett kártyaként állítod be a Wallet-ben.
- Miután virtuális kártyád sikeresen települt vagy plasztik kártyád megérkezett, hívd a Telenor Pénzügyi Szolgáltatások 06-20-20-14500-as telefonszámát.
- Az első használat előtt szükséges a bankkártyák aktiválása és a PIN kód megadása, ebben segítenek neked telefonos munkatársaink.
- Természetesen arra is van lehetőséged, hogy a PIN kódot egy különálló hívás keretében add meg, sőt, amennyiben szeretnéd, a későbbiekben ugyanígy módosíthatod is az eredetileg megadott PIN kódot (a módosítás díját ellenőrizheted a Hirdetményben ).
- A virtuális és a plasztik kártya két külön bankkártya, a virtuális kártya aktiválásával a Telenor MyCard plasztik kártyád nem kerül aktiválásra, azt külön kell kezdeményezned a Telenor Pénzügyi Szolgáltatásokon keresztül. Amennyiben szeretnéd, a két kártya PIN kódja eltérhet egymástól.
- A Virtuális kártya első használata előtt le kell töltened a Telenor Wallet alkalmazást, melybe a telefonszámoddal regisztrálhatod magad. A Wallet alkalmazás segítségével kell kijelölnöd, hogy melyik virtuális bankkártyával kívánsz fizetni – biztonsági okból erre akkor is szükség van, ha csak egyetlen virtuális kártya van a Wallet-edben.
Kártyád fizetésre való kijelölését választásod szerint két módon is megteheted:
- alkalmanként, minden érintéses fizetési művelet jóváhagyása előtt, vagy
- kijelölheted egyik virtuális kártyád alapértelmezettként is, így a készülék a terminálhoz érintve azonnal fizetésre kész.
A továbbiakban nem kell fizetésenként kijelölni a tranzakcióhoz használni kívánt bankkártyát. Hogy melyik az alapértelmezett bankkártya, azt a Wallet-ben természetesen bármikor módosíthatod.
A bankkártyához tartozó PIN kód nem kerül postai úton kiküldésre, annak megadására a Budapest Bank Telenor Pénzügyi Szolgáltatások Vonalán (06 20 20 14500) keresztül van lehetőséged. A virtuális és plasztik bankkártya esetében a PIN kódot külön-külön szükséges megadni.
Lejárt bankkártyád megújításakor nem kell új PIN kódot megadni, továbbra is a régit használhatod.
A PIN kódod a hatályos hirdetményben szereplő díj ellenében bármikor megváltoztathatod Budapest Bank Telenor Pénzügyi Szolgáltatások Vonalán a 06-20-20-14500-os telefonszámán keresztül. A virtuális és plasztik bankkártya PIN kódjai egymástól függetlenül módosíthatóak. A plasztik bankkártya esetén a PIN kód módosítása a Budapest Bank ATM hálózatába tartozó ATM-en is végrehajtható.
A virtuális kártya internetes fizetésre nem alkalmas.
Nem, ezek a tranzakciók bankkártyás vásárlásnak minősülnek.
Igen, a limitek egyaránt módosíthatóak a Telenor Wallet alkalmazáson keresztül, Telenor Pénzügyi Szolgáltatások Vonalán (06-20-20-14500-as) és vagy bármely Budapest Bank bankfiókban is, virtuális és plasztik bankkártyák esetében egyaránt, de egymástól függetlenül. (Pl.:a virtuális bankkártya vásárlási limit módosítása esetén a plasztik bankkártya limitje változatlan marad, ennek módosítását külön kell kezdeményezni.)
Amint lehet, hívd a Budapest Bank Telenor Pénzügyi Szolgáltatások Vonalát a 06-20-20-14500-as vagy a Budapest Bankot a 06-40-477-777-es telefonszámon a bankkártya letiltásához. A virtuális bankkártya letiltása a plasztik bankkártyát nem érinti, az továbbra is változatlanul használható. A plasztik bankkártya letiltását külön kell kezdeményezni.
Ez fordított esetben is érvényes, a plasztik bankkártya letiltása nem érinti a virtuális bankkártyát.
Adatmódosítási kéréssel hívd a Budapest Bank Telenor Pénzügyi Szolgáltatások Vonalát a 06-20-20-14500-as telefonszámon. Kérésed esetén virtuális bankkártyád letiltjuk és új telefonszámodra telepítünk egy azonos típusú új bankkártyát, melyet ezt követően aktiválni kell, és új PIN kódot kell beállítani. Az ezekkel kapcsolatos díjakról a Telenor MobilPass Fizetési Számla hirdetményben tájékozódhatsz.
Az új telefonszám megadásakor azonos feltételeknek kell megfelelned, mint a korábbi kártyaigényléskor.
KÉSZÜLÉK
- A Telenor Walettel előzetesen ellenőrzött készülékben használod a SIM kártyád. A mobiltelefon gyári szoftverét (operációs rendszert) csak a gyártó által javasolt frissítéseket igénybe véve módosítod.
- A mobiltelefonba való belépést egyedi jelszavas, passcode-os vagy biometrikus védelemmel használod, és nem osztod meg harmadik személlyel.
- A mobilkészüléken lehetséges az NFC funkció ki- és bekapcsolása - javasoljuk, hogy akkor tartsd bekapcsolva, amikor használni szeretnéd.
WALLET, BANKKÁRTYA
- Felhívjuk a figyelmed, hogy az alapértelmezett fizetésre kiválasztott kártyával akkor is lehetséges 5 000 Ft alatti összegű tranzakciót végezni, ha a készüléked/SIM-ed nem te tartod az érintéses fizetést lehetővé tevő eszközhöz. Ilyen esetben hasonlóan működik egy érintéses bankkártyához. A készüléket vagy SIM kártyát ne add át másnak.
- A Wallethez használt mKód-ot (mCode-ot) másnak ne add át, és egyedi, mások által nem kikövetkeztethető kódot válassz.
- Ellenőrizd, hogy a kártyalimitek igazodnak-e kártyahasználati szokásaidhoz. Ezeket a Walletben bármikor könnyedén felemelheted, vagy csökkentheted.
Személyesen az alábbi üzletekben igényelhetsz MobliPass-t:
Telenor Budapest Astoria
1075 Budapest VII., Károly körút 3/A.
H-P: 09:00-20:00; Szo: 09:00-17:00; V: Zárva
Telenor Budapest Árkád2
1106 Budapest X., Kerepesi út 61.
H-P: 10:00-21:00; Szo: 10:00-21:00; V: 10:00-19:00
Telenor Budapest Köki
1191 Budapest XIX., Vak Bottyán utca 75
H-Szo: 09:00-20:00; V: 09:00-18:00
Telenor Budapest Mom Park
1123 Budapest XII., Alkotás utca 53.
H-Szo: 10:00-20:00; V: 10:00-18:00
Telenor Budapest Campona
1222 Budapest XXII., Nagytétényi út 37-43.
H-Szo: 10:00-20:00; V: 10:00-19:00
Telenor Budapest WestEnd
1065 Budapest VI., Váci út 1-3.
H-Szo: 10:00-20:00; V: 10:00-18:00
Telenor Budapest Pólus
1152 Budapest XV., Szentmihályi út 131.
H-Szo: 10:00-20:00; V: 10:00-19:00
Telenor Budapest Allee
1117 Budapest XI., Október 23. utca 8-10.
H: 10:00-21:00; K: 09:00-21:00; Sze-Szo: 10:00-21:00;
V: 10:00-19:00
A Telenor MobilPasshoz szükséges pénzügyi szolgáltatásokat a Budapest Bank Zrt. nyújtja, mint a Telenor pénzügyi szolgáltató partnere. A szolgáltatások igénybevételéhez szükséges egy Mobilpass képes telefon valamint a Telenor Wallet mobilalkalmazás letöltése és használata.
Lakossági bankszámla EBKM: 0,00%. A Telenor MobilPass Lakossági fizetési számlára és az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásra vonatkozó díjakról és egyéb költségekről részletes tájékoztatást a mindenkoriTelenor MobilPass Fizetési Számla Hirdetmény (Mobilpass hirdetmény), valamint a Lakossági Általános Szerződési Feltételek forint vagy deviza bankszámla nyitására és vezetésére, bankkártya szolgáltatásokra, valamint folyószámlahitelre vonatkozó része; továbbá az Üzletszabályzat tartalmazza és ezek rendelkezései irányadóak.