
Még nem járt le a hűségidőd, de szeretnél új készüléket?
NÉZD MEG, HOGYAN MŰKÖDIK A KÉSZÜLÉKCSERE!

Belépek és új készüléket választok


Készülékcsere bármikor igénybevételének feltételei
Készülékcsere bármikor szolgáltatásunk 2015. július 16-tól visszavonásig érvényes a megjelölt értékesítés alatt álló tarifacsomagokra és készülékekre.
A készülékcsere program keretében a Telenor meglévő előfizetői részére kedvezményes készülékvásárlási lehetőséget biztosít - amennyiben az előfizető a lentiekben felsorolt feltételeknek megfelel.
A készülékcsere történhet hűségidőn belül vagy annak lejártát követően.
A hűségidőn belüli készülékcserét az a Telenor ügyfél veheti igénybe, aki:
- lakossági számlás előfizetői jogviszonnyal rendelkezik;
- aktív hívószámmal rendelkezik - tehát nem áll korlátozás (pl. díjtartozás miatt), szüneteltetés (ide értendő az előfizető kérésére, és a Telenor általi szüneteltetés is), felfüggesztés vagy felmondás alatt (értve ez alatt mind az előfizető általi, mind a Telenor általi felmondást);
- nincs lejárt tartozása - ide értendő a lecserélendő készülék részletvételéből, vagy távközlési számlatartozásból, továbbá ez utóbbi kapcsán fennálló részletfizetésből eredő tartozás is (csak a fennálló teljes tartozás befizetése vagy annak hitelt érdemlő igazolása után lehetséges a vásárlás);
- az adott előfizetés (hivószám) vonatkozásában nem nyújtott be számhordozási kérelmet;
- az adott hívószám kapcsán már rendelkezik a Telenortól korábban (legalább 3 napja) vásárolt, a Telenor rendszerében nyilvántartott készülékkel;
- vállalja, hogy ha lezárt (nem értékesíthető) tarifacsomaggal rendelkezik, tarifacsomagját a készülékcsere igénybevétele előtt valamely értékesítés alatt álló tarifacsomagra váltja át- az egyedi előfizetői szerződésében foglalt tarifacsomag-váltási szabály figyelembe vételével;
- a készülékcsere időpontjától számított újabb, tarifacsomagtól függő 2 vagy 1 év hűséget vállal (határozott idejű szerződést köt) a Telenor készülékcsere ajánlatában szereplő tarifacsomagra azon hívószáma vonatkozásában, melynek kapcsán a Telenor a lecserélendő készüléket nyilvántartja;
- a helyszínen teljes egészében megfizeti a készülékcsere költségeit. Ha az előfizető meglévő készülékét banki finanszírozású Telenor MyCard hitellel vásárolta, nem szükséges a lecserélendő készülék kapcsán fennálló tartozását a helyszínen rendeznie, de a bank felé továbbra is fizetnie kell a részleteket a korábban szerződött ütemezéssel.
A készülékcsere bármikor program, annak időtartama alatt, a fenti feltételek fennállása esetén korlátlan alkalommal igénybe vehető. (kivéve amennyiben az előfizető az új készüléket banki finanszírozású Telenor MyCard hitelre vásárolja, mely esetben az előfizető a vásárlástól számított 30 napon belül nem élhet újra a készülékcsere lehetőségével)
Sikeres készülékcsere esetén a lecserélendő készülék kapcsán fennálló hűségvállalás törlésre kerül az adott hívószámú előfizetői jogviszonyról, s annak helyébe az ugyanazon hívószámú jogviszonyon az új készülék kapcsán vállalt új hűség lép.
A készülékcsere igénybevételének nem feltétele a Telenortól korábban vásárolt, az adott előfizetés kapcsán nyilvántartott készülék leadása vagy beszámítása.
A hűségidőn belüli készülékcsere igénybevételéhez minden fenti feltételnek teljesülnie kell. Az új, ill. a csak SIM-kártyát (készüléket nem) vásárló lakossági számlás előfizetők az ÁSZF-ben és a szerződésükben szereplőknek megfelelõen jogosultak készülékvásárlásra.