Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Változtass
szabadon!

Cseréld le mobilod bármikor,
hűségidőtől függetlenül!

Új készüléket választok
  • Készülékcsere bármikor
  • További információk
  • Gyakori kérdések és válaszok

Még nem járt le a hűségidőd,
de szeretnél új készüléket?

A Telenornál lehetőséged van hűségidőn belül is kedvezményesen új készülékre váltani, akár már 1 hónap után vagy később is, bármikor!


Kerültél már Te is ilyen helyzetbe?
Mi a Telenornál mindenre kínálunk megoldást!

“Folyamatosan figyelemmel kísérem az újdonságokat, szeretnék újabb és újabb készülékmodelleket kipróbálni és nem akarok addig várni, amíg lejár a 2 éves hűségszerződésem.”

Attila 25 éves, Junior brand menedzser

"Nemrég vettem egy új készüléket, azonban megbántam, hogy nem a nagyobb kijelzős verziót választottam, szeretném lecserélni, kéne valami megoldás erre!”

CsilLa 27 éves, Projekt menedzser

“Eltört a mobilom kijelzője, nagyon drága lenne a javítása, nem éri meg nekem, azonnal új mobilra lenne szükségem, viszont a hűségidőm nem telt még le...”

Gábor 39 éves, Autófényező

"A pénteki buliban ellopták a telefonomat, a 2 éves hűségszerződésemből azonban még 13 hónap hátra van, azonnali megoldásra van szükségem!”

Anna 32 éves, Könyvelő

Nézd meg, hogyan működik a készülékcsere!

Készülékcserére lakossági számlás előfizetőként vagy jogosult a Telenortól utoljára vásárolt készülékedre vonatkozóan.




Belépek és új készüléket választok

Online felületünkön jelentkezz be – egyszeri sms-kóddal ezt könnyen megteheted – ezután látni fogod, van-e jogosultságod készülékcserére és tájékozódhatsz a díjakról is.

Új készüléket választok

Mentsd le régi telefonodon tárolt fontos adataidat, fotóidat! Segítséget itt találsz.





Készülékcsere bármikor igénybevételének feltételei

Készülékcsere bármikor szolgáltatásunk 2015. július 16-tól visszavonásig érvényes a megjelölt értékesítés alatt álló tarifacsomagokra és készülékekre.
A készülékcsere program keretében a Telenor meglévő előfizetői részére kedvezményes készülékvásárlási lehetőséget biztosít - amennyiben az előfizető a lentiekben felsorolt feltételeknek megfelel.
A készülékcsere történhet hűségidőn belül vagy annak lejártát követően.

A hűségidőn belüli készülékcserét az a Telenor ügyfél veheti igénybe, aki:

  • lakossági számlás előfizetői jogviszonnyal rendelkezik;
  • aktív hívószámmal rendelkezik - tehát nem áll korlátozás (pl. díjtartozás miatt), szüneteltetés (ide értendő az előfizető kérésére, és a Telenor általi szüneteltetés is), felfüggesztés vagy felmondás alatt (értve ez alatt mind az előfizető általi, mind a Telenor általi felmondást);
  • nincs lejárt tartozása - ide értendő a lecserélendő készülék részletvételéből, vagy távközlési számlatartozásból, továbbá ez utóbbi kapcsán fennálló részletfizetésből eredő tartozás is (csak a fennálló teljes tartozás befizetése vagy annak hitelt érdemlő igazolása után lehetséges a vásárlás);
  • az adott előfizetés (hivószám) vonatkozásában nem nyújtott be számhordozási kérelmet;
  • az adott hívószám kapcsán már rendelkezik a Telenortól korábban (legalább 3 napja) vásárolt, a Telenor rendszerében nyilvántartott készülékkel;
  • vállalja, hogy ha lezárt (nem értékesíthető) tarifacsomaggal rendelkezik, tarifacsomagját a készülékcsere igénybevétele előtt valamely értékesítés alatt álló tarifacsomagra váltja át- az egyedi előfizetői szerződésében foglalt tarifacsomag-váltási szabály figyelembe vételével;
  • a készülékcsere időpontjától számított újabb, tarifacsomagtól függő 2 vagy 1 év hűséget vállal (határozott idejű szerződést köt) a Telenor készülékcsere ajánlatában szereplő tarifacsomagra azon hívószáma vonatkozásában, melynek kapcsán a Telenor a lecserélendő készüléket nyilvántartja;
  • a helyszínen teljes egészében megfizeti a készülékcsere költségeit. Ha az előfizető meglévő készülékét banki finanszírozású Telenor MyCard hitellel vásárolta, nem szükséges a lecserélendő készülék kapcsán fennálló tartozását a helyszínen rendeznie, de a bank felé továbbra is fizetnie kell a részleteket a korábban szerződött ütemezéssel.

A készülékcsere bármikor program, annak időtartama alatt, a fenti feltételek fennállása esetén korlátlan alkalommal igénybe vehető. (kivéve amennyiben az előfizető az új készüléket banki finanszírozású Telenor MyCard hitelre vásárolja, mely esetben az előfizető a vásárlástól számított 30 napon belül nem élhet újra a készülékcsere lehetőségével)

Sikeres készülékcsere esetén a lecserélendő készülék kapcsán fennálló hűségvállalás törlésre kerül az adott hívószámú előfizetői jogviszonyról, s annak helyébe az ugyanazon hívószámú jogviszonyon az új készülék kapcsán vállalt új hűség lép.

A készülékcsere igénybevételének nem feltétele a Telenortól korábban vásárolt, az adott előfizetés kapcsán nyilvántartott készülék leadása vagy beszámítása. 

A hűségidőn belüli készülékcsere igénybevételéhez minden fenti feltételnek teljesülnie kell. Az új, ill. a csak SIM-kártyát (készüléket nem) vásárló lakossági számlás előfizetők az ÁSZF-ben és a szerződésükben szereplőknek megfelelõen jogosultak készülékvásárlásra.


Készülékcsere bármikor

Rugalmas - nem kell megvárnod a 2 éves hűségidő végét, hogy lecserélhesd a telefonodat, akkor cserélsz, amikor Neked jó!

Előnyös - lehetőséged van mindig a legújabb készülékmodellekre váltani!

Kedvezményes - bármikor válthatsz, a kedvezményes készülékárat mindig biztosítjuk Neked!

Kiszámítható - online felületünkre belépve tájékozódhatsz az összes költségről!

Kényelmes - a készülékcserét online felületünkön is igénybe veheted, így még a sorban állást is elkerülheted


Milyen költségekre számíthatsz?

Új készülék vásárlásához a jelenlegi készülékedhez tartozó költségek egyidejű rendezése szükséges. Az alábbi díjakra számíthatsz:

  • Fennmaradó törlesztő részletek – ha meglévő készülékedet részletfizetéssel vásároltad, akkor a lejárat előtti készülékcsere esetén először rendezned kell a fennmaradó, még ki nem fizetett hátralékot a régi készülékedre, majd azt követően új készüléked vásárlására megint igénybe veheted a részletfizetési lehetőséget, hiszen azt továbbra is biztosítjuk neked.
  • Készülékcseredíj – ez a szolgáltatás személyre szabott díja, ami annak függvényében változik, hogy milyen tarifacsomagod, készüléked van, illetve, hogy mikor tervezed a készülékváltást.

Nézd meg a készülékcsere költségeit néhány példán keresztül

Samsung
Galaxy A3
LG
G4
iPhone
6 16GB

Meglévő készülék és tarifa
Samsung Galaxy S4 mini
MyTariff M

Új készülék és tarifa

Samsung
Galaxy A3
Telenor Blue L

Új készülék ára

0 Ft

Készülékcsere időpontja

12. hónap (vásárlástól számítva)

Hűségidőn belüli készülékcsere díja

20 916 Ft

Készülékcsere végösszege

20 916 Ft

Meglévő készülék és tarifa
LG G2
MyTariff M

Új készülék és tarifa

LG G4
Telenor Blue XXL

Új készülék ára

43 780 Ft

Készülékcsere időpontja

12. hónap (vásárlástól számítva)

Hűségidőn belüli készülékcsere díja

24 525 Ft

Készülékcsere végösszege

68 305 Ft

Meglévő készülék és tarifa
Sony Xperia Z1
MyTariff L

Új készülék és tarifa

Iphone 6 16GB
Telenor Blue L

Új készülék ára

99 990 Ft

Készülékcsere időpontja

16. hónap (vásárlástól számítva)

Hűségidőn belüli készülékcsere díja

35 924 Ft

Készülékcsere végösszege

105 914 Ft

Ha régi készülékedet részletfizetéssel vásároltad, akkor ki kell fizetni a vásárlás napján fennálló tartozás összegét is.
A készülékcsere 2 éves tarifamegtartással érvényes.

Tippek:
1) Ha magasabb tarifára váltasz, akkor az új készüléket kedvezőbb áron tudod megvásárolni.
2) Az új készüléket akár 0 Ft-os kezdőrészlettel is elviheted. (13 hónapnál hosszabb futamidő esetén 990 Ft-os egyszeri adminisztrációs díj fizetendő)





Új készüléket választok




Ismerd meg új készülékcsere szolgáltatásunkat!

Mi az a készülékcsere bármikor?

A Telenornál mostantól nem kell megvárnod a kétéves hűségidő végét, hogy a legújabb készülékmodellt megszerezd. Akkor válthatsz készüléket, amikor Te szeretnéd, nem pedig akkor, amikor megszabjuk Neked. A váltásért készülékcsere díjat kérünk tőled.

Miért jó nekem, ha igénybe veszem?

Új készülékcsere szolgáltatásunk biztosítja, hogy hűségidőn belül bármikor le tudd cserélni meglévő készülékedet, így a Telenornál bármikor rugalmasan válthatsz a legújabb okostelefon modellekre. Akkor is hasznos lehet legújabb szolgáltatásunkat igénybe venned, ha nem várt helyzet állt elő: telefonodat ellopták, elromlott, eltört. Többé nem kell a hűségidő lejártához alkalmazkodnod és még a telefonszámodat is megtarthatod.

Új szolgáltatásunknak köszönhetően régi készülékedet egyszerűen és kényelmesen beszámíttathatod és ráadásul még az újat is további jelentős kedvezménnyel tudod megvásárolni.

A készülékcsere során válthatsz egy magasabb kategóriájú tarifacsomagra is, ezzel még kedvezőbb áron kaphatod meg az új telefonodat.

Ki veheti igénybe a készülékcserét?

Készülékcserére minden Telenor lakossági számlás előfizetőnk jogosult, aki készülékét a Telenortól vásárolta. Ha Telenor lakossági kártyás előfizetéssel rendelkezel, számlás előfizetésre történő áttérést követően veheted igénybe a készülékcserét.

Hol és hogyan vehetem igénybe a készülékcserét?

A készülékcserét online felületünkön, a belépést követően veheted igénybe vagy személyesen üzleteinkben.

Mikor cserélhetem le először a régi készülékemet?

A Telenornál nem kell megvárnod a kétéves hűségidő végét, akkor válthatsz készüléket, amikor Te szeretnéd, nem pedig akkor amikor megszabjuk Neked. Telefonodat a vásárlás után bármikor lecserélheted.

Bármelyik meglévő készülékemet le tudom cserélni?

Azt a telefont tudod lecserélni, amelyiket tőlünk vetted és nyilvántartásunkban az előfizetéseden (telefonszámodon) a legutóbb vásárolt készülékként szerepel.

Meglévő tarifacsomagommal is igénybe vehetem a készülékcserét?

Igen. Bármelyik Telenoros lakossági számlás tarifacsomaggal igénybe lehet venni a hűségidőn belüli készülékcserét. Új készülék vásárlásakor akkor viheted tovább meglévő számlás tarifacsomagoddal, ha tarifacsomagodat jelenleg is árusítjuk (vagyis értékesítését nem zártuk még le); de érdemes új, Telenor Blue csomagjaink közül választani.

Bármilyen új telefont választhatok?

Az aktuális készülékkínálatunkban elérhető bármilyen új telefont választhatsz, nincs erre vonatkozó megkötés.

Mi történik a hűségidővel?

A hűségidőn belüli készülékcsere időpontjában további 1 vagy 2 évvel megújul hűségidőd az általad választott tarifától függően.



Készülékcsere költségei

Milyen költségekkel jár a hűségidőn belüli készülékcsere?

A készülékcsere igénybevételekor a következő tételek megfizetésével kell számolnod:

  • Fennmaradó készülékrészlet összege: ha meglévő készülékedet részletfizetéssel vásároltad, akkor a hűségidőn belüli készülékcsere esetén először rendezned kell a fennmaradó, még ki nem fizetett hátralékot a régi készülékedre, majd azt követően új készüléked vásárlására megint igénybe veheted a részletfizetési lehetőséget, hiszen azt továbbra is biztosítjuk Neked.
  • Készülékcsere díja: ez a szolgáltatás személyre szabott díja, ami annak függvényében változik, hogy milyen tarifacsomagod, készüléked van, illetve, hogy mikor tervezed a készülékváltást.
  • Esetlegesen fizetendő forgalmi előleg: 100%-ig lebeszélhető.
  • Új készülék vételára.

Igénybe vehetek részletfizetést a fizetendő díjakra és az új telefonom árára?

Részletfizetéssel készülékcsere során csak az új készülék vételárát tudod finanszírozni. A készülékcseréhez kapcsolódó egyéb költségek - készülékcsere díja, meglévő készülékedhez kapcsolódó esetlegesen fennmaradó törlesztő részletek - új részletfizetéssel nem finanszírozhatók. Ezeket a tételeket a készülékcsere igénybevételekor a helyszínen kell rendezned.



Jó tudni!

Hogyan mentehetem át adataimat (fényképek, kontaktok, stb.) a régi telefonomról az újra?

Adatmentéssel kapcsolatban olvasd el gurunk tanácsait: https://www.telenor.hu/hipernet-guru/blog/okosito/adatmentes-mobilrol-mobilra

Részletfizetés különleges feltételei My Card igénybevételével

Banki finanszírozású MyCard hitel esetén nem szükséges a fennmaradó törlesztőrészleteket a helyszínen rendezned, de a bank felé továbbra is fizetned kell a részleteket, azaz a korábban szerződött ütemezéssel minden törlesztőrészletet meg kell fizetned.

Részletfizetés tekintetében kétféle konstrukció közül választhatsz:

  • Telenor hitel (0% THM)
  • Telenor MyCard hitel (0% THM, banki hitel, melyhez hitelkártya is kapcsolódik)

A Telenor MyCard előnyeiről bővebben itt olvashatsz.

Pénzügyi partnerünk, a Budapest Bank a hitelösszeg jóváhagyása és a hitelkártya kibocsátása előtt ellenőrzi a beküldött dokumentumokat. Amennyiben valamelyik dokumentum hiányzik, vagy nem tesz eleget a támasztott követelményeknek, a bank hiánypótlást kér. A hiánypótlásra 30 nap áll rendelkezésre, ha ezen időtartamon belül erre nem kerül sor, a Bank elutasítja a hitelkérelmet. Ebben az esetben biztosítjuk számodra a Telenor finanszírozású részletvételre történő áttérés lehetőségét.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.