Készülékbiztosítás

A biztosítást legfeljebb 500 000 Ft listaárú új készülékre lehet megkötni online, telefonos vagy személyes vásárláskor, a vásárlással egyidejűleg. A készülékre utólag nem köthető biztosítás, a választott biztosítási csomag nem módosítható.

Milyen biztosítási csomagok érhetőek el
és mire nyújtanak fedezetet?
Fedezetet nyújt:BasicMediumExtra

Véletlenszerű károsodásra
eltörik, megnyomódik, elreped, elázik

Rongálásra
harmadik személy általi szándékos rongálás
Lopásra
betörés, rablás, zseblopás
Belső meghibásodásra
gyári garancia leteltét követő 365 napban fellépő belső meghibásodás
Párásodásra
bárminemű nedvesség, izzadtság,
páralecsapódás miatti meghibásodás
A vásárolt készülék listaára szerinti biztosítási havidíj
és kár esetén fizetendő önrész*

* Önrész: Káresemény esetén a megjavított vagy cserélt készülék átvételekor a futárnak fizetendő összeg.

Készülék listaára:BasicMediumExtra
HavidíjÖnrészHavidíjÖnrészHavidíjÖnrész
1 - 30 000 Ft390 Ft4 500 Ft550 Ft6 000 Ft650 Ft6 000 Ft
30 001 - 70 000 Ft750 Ft7500 Ft990 Ft9 000 Ft1 150 Ft9 000 Ft
70 001- 130 000 Ft1 190 Ft13 000 Ft1 790 Ft15 000 Ft2 090 Ft15 000 Ft
130 001 - 180 000 Ft1 890 Ft23 000 Ft2 490 Ft28 000 Ft3 290 Ft28 000 Ft
180 001 - 300 000 Ft2 390 Ft28 000 Ft2 990 Ft33 000 Ft3 990 Ft33 000 Ft
300 001 - 500 000 Ft3 190 Ft36 000 Ft3 790 Ft39 000 Ft4 990 Ft39 000 Ft
Mi a teendő káresemény esetén? 

Legfontosabb, hogy hívd fel a kárbejelentési vonalat belföldről díjmentesen a
+36 80 620-400-as
telefonszámon, munkanapokon
9:00-17.00 óráig!

Lopás vagy Rongálás esetén 
tegyél rendőrségi feljelenést! 
(Lopás esetén tiltasd le a SIM kártyát a Telenornál!)

FONTOS!
A Telenorhoz nem szükséges befáradni személyesen, mert az ügyintézés csak és kizárólag telefonon keresztül történik a kárbejelentési telefonszámon!

Kárrendezés

Elfogadott kár esetén futár veszi át a károsodott készüléket és igény esetén kiviszi a kölcsönkészüléket a javítás idejére. A megjavított, illetve cserélt készüléket ugyancsak a futár juttatja el, akinek a készülék átvételekor az Önrészt készpénzben kell kifizetned. A sérült készüléket a Biztosító Szervizpartnere javítja meg (a biztosítás nem terjed ki a készülékben vagy annak SIM-kártyáján tárolt adatok helyreállítására). Amennyiben a készülék nem javítható vagy ellopták, a Biztosító Szervízpartnere elsősorban típus azonos – új, felújított vagy egyéb hibátlan – készülékre cseréli. Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a 20 munkanapos kárrendezési határidőn belül, akkor az Adminisztrátor tájékoztat a biztosított készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező készülékekről, melyek közül tetszésed szerint választhatsz. A típuson belüli elérhető színválaszték a Biztosító Szervizpartnere mindenkori készletétől függ.

Elérhetőség

Kárbejelentés

  • Tel: +36 80 620-400

Panaszkezelés, biztosítási információk:

  • Tel: +36 1 487-4087
  • Fax: +36 1 487-4081
  • Levél: Chubb European Group Limited Magyarországi Fióktelepe, 1054 Budapest, Szabadság tér 7.
  • E-mail: ugyfelszolgalat@chubb.com
 Hogyan mondható le a biztosítás?

SZEMÉLYESEN
Felmondó Nyilatkozat kitöltésével
a Telenor üzletekben

ÍRÁSBAN
postai levélben vagy e-mailben
Biztosítási fedezet megszüntető nyilatkozat  
kitöltésével és beküldésével

Milyen esetekben nem térít a Biztosító?

Néhány gyakoribb kizárás például:

 ha 14 éven aluli kiskorú használja a készüléket
 rendeltetésszerű működést nem befolyásoló esztétikai hiba esetén
 garanciális hibák (kiv. Extra csomag esetén olyan belső meghibásodás, mely a gyári garanciaidőt követő 365 napban jelentkezik)
 fokozatos károsodás, elhasználódás, korrózió
 helytelen üzemeltetés, gyártói kezelési utasítás be nem tartása
 saját javítási kísérlet
 családtagok, lakótársak és maga a károsult általi rongálás
 nyilvános helyen őrizetlenül hagyott készülék ellopása után
 elvesztés, elhagyás esetén

A kizárások teljes körű, részletes listáját az  Készülékbiztosítás Általános Szerződési Feltételek  tartalmazzák!

További információ

A készülékbiztosítás a Chubb European Group és a Telenor közös szolgáltatása. A biztosítást 18 éven felüli természetes személy, jogi személy, vagy egyéb, jogi személyiséggel nem rendelkező vállalati Telenor ügyfelek vehetik igénybe. Biztosítás a Telenortól előfizetéshez kötötten vásárolt max. bruttó 500 000 Ft listaárú mobiltelefon vagy internetes eszközre köthető a vásárlással egyidejűleg. Utólag nem köthető és nem módosítható. A készülékbiztosítás szolgáltatás havi díjas mobilkészülékekre, mobileszközökre (kivéve notebook-ok) egyaránt megköthető, de kártyás előfizetéssel vásárolt készülékekre nem vehető igénybe. Egy készülékre 365 napon belül maximum 2 káresemény téríthető. A biztosítás egy adott készülékre maximum 60 hónapra szól, annak lejárta után automatikusan megszűnik. Elfogadott káresemény esetén a károsultnak a biztosítási csomag szerinti önrészt meg kell fizetnie.

A jelen összefoglaló nem teljes körű, ezért nem helyettesíti a biztosításra vonatkozó Általános Szerződési Feltételek elolvasását!

hasznos dokumentumok:

Gyakori kérdések
  • Ha az önrész összegénél kevesebb a javítási díj, akkor nem a készülékbiztosítás terhére történik a javítás. Ebben az esetben nem kell kifizetned az önrészt, csak a javítás költségét, valamint ez a káresemény nem számít bele az egy éves intervallumon belül fedezett 2 db káresemény számába sem.

  • Egyéb esetekben az önrészt készpénzzel fizetheted a futárnál, akitől a megjavított vagy kicserélt készülékedet átveszed.

  • Minimális havi ráfordítással folyamatosan biztonságban tudhatod nagy értékű készüléked, mellyel megelőzhetsz egy váratlan nagyobb értékű kiadást.
  • Ha például a készülékvásárlásból eredő hűségidőn belül éri véletlenszerű baleset a készüléket, vagy esetleg eltulajdonítják azt, a hűségidő lejártáig szükséges fizetni a havi díjakat, és a részleteket. A megoldást a készülékbiztosítás nyújtja, mely során javítják vagy cserélik készülékedet.
  • A biztosítás – a választott csomagtól függően – érvényes véletlenszerű károsodásra, rongálásra, lopásra (betörés, rablás vagy zsebtolvajlás), a készülékbiztosításra vonatkozó általános szerződési feltételek szerint. Káresemény esetén a sérült készüléket a Biztosító megjavíttatja, lopás esetén típus azonosra cseréli. Biztosítás hiányában azonban pl. a mechanikai sérülések (véletlen leejtés, folyadék általi sérülés) esetén társaságunknak a jótállási jegyben foglaltak szerint garanciaadási kötelezettsége nincs, a javítás terheit a fogyasztó viseli.
  • Ha káresemény miatt új készüléket kellene vásárolnod biztosítás hiányában, akkor nem akciós áron, hanem listaáron juthatnál az új készülékhez, mely sokkal magasabb anyagi ráfordítást jelentene.
  • Gyors segítség, ha a telefon pl. rongálódik. Nem kell napokra vagy akár hetekre nélkülözni a készüléket, hanem a bejelentést követően rövid időn belül javítják vagy cserélik azt. A javítás idejére, ha kéred, kölcsönkészüléket kapsz.
  • A készülékbiztosítás fedezete 60 napig külföldön is él.

Nem. Készülékbiztosítás csak az új készülék megvásárlásával egy időben köthető.

  • Ha okostelefont vásárolsz, javasoljuk, hogy válassz az általunk forgalmazott kijelzővédő fóliák, tokok közül.
  • Emellett nagy értékű készüléked védelme érdekében javasoljuk, hogy vedd igénybe Készülékbiztosítás szolgáltatásunkat, mely bizonyos - nem garanciális - káresemények bekövetkezése esetén nyújt fedezetet számodra.
  • Lopás és rongálás esetén:
    • 48 óra áll rendelkezésedre a bejelentéshez a rendőrségnél (külföldi tartózkodás esetén a tartózkodási hely szerint illetékes rendőrségen), illetve a Biztosító Adminisztrátoránál. Akadályoztatás esetén annak elhárulását követő 48 órán belül, de legkésőbb 30 napon belül szükséges jelezni a kárt.
  • Véletlenszerű károsodás, belső meghibásodás, párásodás esetén:
    • a készülékbiztosításra vonatkozó Általános szerződési feltételek szerint a kárbejelentést a felfedezéstől számított 48 órán belül, de minden esetben legkésőbb 30 naptári napon belül vagy köteles megtenni a +36 80 620-400 kárbejelentő telefonszámon azt követően, hogy a biztosítási esemény bekövetkeztéről tudomást szereztél. Ha a kár külföldön történt, a hazaérkezést követő 48 órán belül kell bejelentened az eseményt a megadott kárbejelentő telefonszámon.

Igen. A bejelentést követően:

  • lopott készülékek esetén a rendőrségi feljelentés megtétele is szükséges
  • lopás vagy rablás esetén a lopott telefon IMEI számának letiltása szükséges valamelyik Telenor üzletünkben;
  • sérült eszközöket az értékesítéskor kapott valamennyi tartozékkal együtt kell leadnod a Biztosító Szervizpartnere által szervezett futárnak. A megjavított, illetve cserélt készüléket ugyancsak a futár juttatja el Hozzád.
  • A biztosítási fedezet Magyarország egész területére terjed ki. Külföldi tartózkodás esetén a biztosítási fedezet a külföldi tartózkodás kezdetétől számított hatvan (60) naptári napig áll fenn, ha ez a 60 naptári nap teljes egészében a biztosítási fedezet időtartamán belülre esik.

Biztosítási csomagjaink az alábbi esetekre vonatkoznak:

  • Véletlenszerű károsodás (minden csomagban fedezett), például:
    • Leesés, törés.
    • Nyomás vagy súly miatt összetörés, megnyomódás.
    • Hirtelen vízzel/folyadékkal való érintkezés miatti károsodik.
  • Harmadik személy általi rongálás (minden csomagban fedezett), például:
    • Szándékos földhöz vágás, vízbe dobás, összetörés.
  • Lopás (a Medium és Extra csomagokban fedezett), például:
    • Gépkocsi feltörés, betöréses lopás, uszodai/munkahelyi szekrény feltörése.
    • Rablás (akaratot megtörő fizikai erőszakkal vagy fenyegetéssel).
    • Zseblopás.
  • Belső meghibásodás (az Extra csomagban fedezett):
    • Ha a gyári garancia letelte után hirtelen belső meghibásodás lép fel.
    • Ez a garancia leteltét követő 365 napig érvényesíthető.
  • Párásodás (az Extra csomagban fedezett):
    • A készülék bárminemű párásodása vagy nedvesedése (pl. izzadság, páralecsapódás) miatti meghibásodás (az Alap és Medium csomagokból ki van zárva).
  • Biztosított magánszemély halálának vagy a cég esetén a cég megszűnésének napján.
  • Ha a készülékbiztosításod felmondod.
  • Készülék harmadik személyre történt átruházásakor: azon a napon, amikor ezt a tényt a Telenornak bejelentetted és megfelelő dokumentumokkal igazoltad.
  • Telenor előfizetői szerződés megszűnésekor, vagy annak más személyre történő átruházásakor (előfizető váltás során).
  • Az adott előfizetésnél (telefonszámnál) elsőként fedezetbe vont Készülék bevonásától számított 5 év elteltével, amennyiben a biztosítás folyamatosan fennállt ez alatt az időszak alatt.
  • Behajtási folyamatba került előfizetők esetében az előfizetés megszüntetésekor.
  • Mobil előfizetésüket 15 napnál hosszabb időre felfüggesztő előfizetők esetében a 16. napon automatikusan.
  • Kártyás előfizetésre történő váltáskor.

A Biztosító emellett jogosult a biztosítási jogviszonyt indokolás nélkül, 30 napos felmondási idővel, a biztosítotthoz intézett írásbeli nyilatkozattal, a biztosítási időszak végére írásban felmondani. 

A biztosítási jogviszony és fedezet megszűnésének teljes körű, részletes listáját az Készülékbiztosítás Általános Szerződési Feltételek  tartalmazzák!


Tájékoztatunk, hogy a Telenoron keresztül készülékbiztosítód, a Chubb European Group rendelkezésére bocsátott személyes adatokat a Chubb kockázatértékelési, szerződésadminisztrációs, kárrendezési vagy más biztosítási ügyintézés céljából kezeli. Az adatkezelés részletes leírása a Készülékbiztosítás Általános Szerződési Feltételek és a Chubb Általános Adatkezelési Szabályzatában található. Az Általános Adatkezelési Szabályzatból bármikor igényelhet nyomtatott példányt is, ezen az  e-mail címen: dataprotectionoffice.europe@chubb.com