Készülékbiztosítás a Telenortól
A biztosítást legfeljebb 500 000 Ft listaárú új készülékre lehet megkötni online, telefonos vagy személyes vásárláskor, a vásárlással egyidejűleg. A készülékre utólag nem köthető biztosítás, a választott biztosítási csomag nem módosítható.
Most az 1. hónap ingyenes!
Minden készülékbiztosítást kötő ügyfelünk 1 hónapos havidíjkedvezményben részesül, és a szolgáltatás havidíját csak a 2. hónaptól kell fizetni.
Az akció 2019. március 8-tól visszavonásig érvényes.
Milyen biztosítási csomagok érhetőek el
és mire nyújtanak fedezetet?
Fedezetet nyújt: | Basic | Medium | Extra |
---|---|---|---|
Véletlenszerű károsodásra | |||
Rongálásra harmadik személy általi szándékos rongálás | |||
Lopásra betörés, rablás, zseblopás | |||
Belső meghibásodásra gyári garancia leteltét követő 365 napban fellépő belső meghibásodás | |||
Párásodásra bárminemű nedvesség, izzadtság, páralecsapódás miatti meghibásodás |
A vásárolt készülék listaára szerinti biztosítási havidíj
és kár esetén fizetendő önrész*
* Önrész: Káresemény esetén a megjavított vagy cserélt készülék átvételekor a futárnak fizetendő összeg.
Készülék listaára: | Basic | Medium | Extra | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Havidíj | Önrész | Havidíj | Önrész | Havidíj | Önrész | |
1 - 30 000 Ft | 390 Ft | 4 500 Ft | 550 Ft | 6 000 Ft | 650 Ft | 6 000 Ft |
30 001 - 70 000 Ft | 750 Ft | 7500 Ft | 990 Ft | 9 000 Ft | 1 150 Ft | 9 000 Ft |
70 001- 130 000 Ft | 1 190 Ft | 13 000 Ft | 1 790 Ft | 15 000 Ft | 2 090 Ft | 15 000 Ft |
130 001 - 180 000 Ft | 1 890 Ft | 23 000 Ft | 2 490 Ft | 28 000 Ft | 3 290 Ft | 28 000 Ft |
180 001 - 300 000 Ft | 2 390 Ft | 28 000 Ft | 2 990 Ft | 33 000 Ft | 3 990 Ft | 33 000 Ft |
300 001 - 800 000 Ft | 3 190 Ft | 36 000 Ft | 3 790 Ft | 39 000 Ft | 4 990 Ft | 39 000 Ft |
Mi a teendő káresemény esetén?
Legfontosabb, hogy hívd fel a kárbejelentési vonalat belföldről díjmentesen a
+36 80 620-400-as
telefonszámon, munkanapokon
9:00-17.00 óráig!
Lopás vagy Rongálás esetén
tegyél rendőrségi feljelenést!
(Lopás esetén tiltasd le a SIM kártyát a Telenornál!)
FONTOS!
A Telenorhoz nem szükséges befáradni személyesen, mert az ügyintézés csak és kizárólag telefonon keresztül történik a kárbejelentési telefonszámon!
Kárrendezés
Elfogadott kár esetén futár veszi át a károsodott készüléket és igény esetén kiviszi a kölcsönkészüléket a javítás idejére. A megjavított, illetve cserélt készüléket ugyancsak a futár juttatja el, akinek a készülék átvételekor az Önrészt készpénzben kell kifizetned. A sérült készüléket a Biztosító Szervizpartnere javítja meg (a biztosítás nem terjed ki a készülékben vagy annak SIM-kártyáján tárolt adatok helyreállítására). Amennyiben a készülék nem javítható vagy ellopták, a Biztosító Szervízpartnere elsősorban típus azonos – új, felújított vagy egyéb hibátlan – készülékre cseréli. Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a 20 munkanapos kárrendezési határidőn belül, akkor az Adminisztrátor tájékoztat a biztosított készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező készülékekről, melyek közül tetszésed szerint választhatsz. A típuson belüli elérhető színválaszték a Biztosító Szervizpartnere mindenkori készletétől függ.
Elérhetőség
Kárbejelentés
- Tel: +36 80 620-400
Panaszkezelés, biztosítási információk:
- Tel: +36 1 487-4087
- Fax: +36 1 487-4081
- Levél: Chubb European Group SE Magyarországi Fióktelepe, 1054 Budapest, Szabadság tér 7.
- E-mail: ugyfelszolgalat@chubb.com
Hogyan mondható le a biztosítás?
SZEMÉLYESEN
Felmondó Nyilatkozat kitöltésével
a Telenor üzletekben
ÍRÁSBAN
postai levélben vagy webformon
a Biztosítási fedezet megszüntető nyilatkozat
kitöltésével és beküldésével
TELEFONON
1220
Milyen esetekben nem térít a Biztosító?
Néhány gyakoribb kizárás például:
ha 14 éven aluli kiskorú használja a készüléket
rendeltetésszerű működést nem befolyásoló esztétikai hiba esetén
garanciális hibák (kiv. Extra csomag esetén olyan belső meghibásodás, mely a gyári garanciaidőt követő 365 napban jelentkezik)
fokozatos károsodás, elhasználódás, korrózió
helytelen üzemeltetés, gyártói kezelési utasítás be nem tartása
saját javítási kísérlet
családtagok, lakótársak és maga a károsult általi rongálás
nyilvános helyen őrizetlenül hagyott készülék ellopása után
elvesztés, elhagyás esetén
A kizárások teljes körű, részletes listáját az Készülékbiztosítás Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák!
További információ
A készülékbiztosítás a Chubb European Group és a Telenor közös szolgáltatása. A biztosítást 18 éven felüli természetes személy, jogi személy, vagy egyéb, jogi személyiséggel nem rendelkező vállalati Telenor ügyfelek vehetik igénybe. Biztosítás a Telenortól előfizetéshez kötötten vásárolt max. bruttó 500 000 Ft listaárú mobiltelefon vagy internetes eszközre köthető a vásárlással egyidejűleg. Utólag nem köthető és nem módosítható. A készülékbiztosítás szolgáltatás havi díjas mobilkészülékekre, mobileszközökre (kivéve notebook-ok) egyaránt megköthető, de kártyás előfizetéssel vásárolt készülékekre nem vehető igénybe. Egy készülékre 365 napon belül maximum 2 káresemény téríthető. A biztosítás egy adott készülékre maximum 60 hónapra szól, annak lejárta után automatikusan megszűnik. Elfogadott káresemény esetén a károsultnak a biztosítási csomag szerinti önrészt meg kell fizetnie.
A jelen összefoglaló nem teljes körű, ezért nem helyettesíti a biztosításra vonatkozó Általános Szerződési Feltételek elolvasását!
Hasznos dokumentumok:
- Készülékbiztosítás Általános Szerződési Feltételek
- Csatlakozási és készülékbelépési nyilatkozat
- A távértékesítés keretében kötött biztosítási szerződésekre vonatkozó tájékoztató
- Biztosítási termékismertető
Gyakori kérdések
Ha az önrész összegénél kevesebb a javítási díj, akkor nem a készülékbiztosítás terhére történik a javítás. Ebben az esetben nem kell kifizetned az önrészt, csak a javítás költségét, valamint ez a káresemény nem számít bele az egy éves intervallumon belül fedezett 2 db káresemény számába sem.
Egyéb esetekben az önrészt készpénzzel fizetheted a futárnál, akitől a megjavított vagy kicserélt készülékedet átveszed.
- Minimális havi ráfordítással folyamatosan biztonságban tudhatod nagy értékű készüléked, mellyel megelőzhetsz egy váratlan nagyobb értékű kiadást.
- Ha például a készülékvásárlásból eredő hűségidőn belül éri véletlenszerű baleset a készüléket, vagy esetleg eltulajdonítják azt, a hűségidő lejártáig szükséges fizetni a havi díjakat, és a részleteket. A megoldást a készülékbiztosítás nyújtja, mely során javítják vagy cserélik készülékedet.
- A biztosítás – a választott csomagtól függően – érvényes véletlenszerű károsodásra, rongálásra, lopásra (betörés, rablás vagy zsebtolvajlás), a készülékbiztosításra vonatkozó általános szerződési feltételek szerint. Káresemény esetén a sérült készüléket a Biztosító megjavíttatja, lopás esetén típus azonosra cseréli. Biztosítás hiányában azonban pl. a mechanikai sérülések (véletlen leejtés, folyadék általi sérülés) esetén társaságunknak a jótállási jegyben foglaltak szerint garanciaadási kötelezettsége nincs, a javítás terheit a fogyasztó viseli.
- Ha káresemény miatt új készüléket kellene vásárolnod biztosítás hiányában, akkor nem akciós áron, hanem listaáron juthatnál az új készülékhez, mely sokkal magasabb anyagi ráfordítást jelentene.
- Gyors segítség, ha a telefon pl. rongálódik. Nem kell napokra vagy akár hetekre nélkülözni a készüléket, hanem a bejelentést követően rövid időn belül javítják vagy cserélik azt. A javítás idejére, ha kéred, kölcsönkészüléket kapsz.
- A készülékbiztosítás fedezete 60 napig külföldön is él.
Nem. Készülékbiztosítás csak az új készülék megvásárlásával egy időben köthető.
- Ha okostelefont vásárolsz, javasoljuk, hogy válassz az általunk forgalmazott kijelzővédő fóliák, tokok közül.
- Emellett nagy értékű készüléked védelme érdekében javasoljuk, hogy vedd igénybe Készülékbiztosítás szolgáltatásunkat, mely bizonyos - nem garanciális - káresemények bekövetkezése esetén nyújt fedezetet számodra.
- Lopás és rongálás esetén:
- 48 óra áll rendelkezésedre a bejelentéshez a rendőrségnél (külföldi tartózkodás esetén a tartózkodási hely szerint illetékes rendőrségen), illetve a Biztosító Adminisztrátoránál. Akadályoztatás esetén annak elhárulását követő 48 órán belül, de legkésőbb 30 napon belül szükséges jelezni a kárt.
- Véletlenszerű károsodás, belső meghibásodás, párásodás esetén:
- a készülékbiztosításra vonatkozó Általános szerződési feltételek szerint a kárbejelentést a felfedezéstől számított 48 órán belül, de minden esetben legkésőbb 30 naptári napon belül vagy köteles megtenni a +36 80 620-400 kárbejelentő telefonszámon azt követően, hogy a biztosítási esemény bekövetkeztéről tudomást szereztél. Ha a kár külföldön történt, a hazaérkezést követő 48 órán belül kell bejelentened az eseményt a megadott kárbejelentő telefonszámon.
Igen. A bejelentést követően:
- lopott készülékek esetén a rendőrségi feljelentés megtétele is szükséges
- lopás vagy rablás esetén a lopott telefon IMEI számának letiltása szükséges valamelyik Telenor üzletünkben;
- sérült eszközöket az értékesítéskor kapott valamennyi tartozékkal együtt kell leadnod a Biztosító Szervizpartnere által szervezett futárnak. A megjavított, illetve cserélt készüléket ugyancsak a futár juttatja el Hozzád.
- A biztosítási fedezet Magyarország egész területére terjed ki. Külföldi tartózkodás esetén a biztosítási fedezet a külföldi tartózkodás kezdetétől számított hatvan (60) naptári napig áll fenn, ha ez a 60 naptári nap teljes egészében a biztosítási fedezet időtartamán belülre esik.
Biztosítási csomagjaink az alábbi esetekre vonatkoznak:
- Véletlenszerű károsodás (minden csomagban fedezett), például:
- Leesés, törés.
- Nyomás vagy súly miatt összetörés, megnyomódás.
- Hirtelen vízzel/folyadékkal való érintkezés miatti károsodik.
- Harmadik személy általi rongálás (minden csomagban fedezett), például:
- Szándékos földhöz vágás, vízbe dobás, összetörés.
- Lopás (a Medium és Extra csomagokban fedezett), például:
- Gépkocsi feltörés, betöréses lopás, uszodai/munkahelyi szekrény feltörése.
- Rablás (akaratot megtörő fizikai erőszakkal vagy fenyegetéssel).
- Zseblopás.
- Belső meghibásodás (az Extra csomagban fedezett):
- Ha a gyári garancia letelte után hirtelen belső meghibásodás lép fel.
- Ez a garancia leteltét követő 365 napig érvényesíthető.
- Párásodás (az Extra csomagban fedezett):
- A készülék bárminemű párásodása vagy nedvesedése (pl. izzadság, páralecsapódás) miatti meghibásodás (az Alap és Medium csomagokból ki van zárva).
- Biztosított magánszemély halálának vagy a cég esetén a cég megszűnésének napján.
- Ha a készülékbiztosításod felmondod.
- Készülék harmadik személyre történt átruházásakor: azon a napon, amikor ezt a tényt a Telenornak bejelentetted és megfelelő dokumentumokkal igazoltad.
- Telenor előfizetői szerződés megszűnésekor, vagy annak más személyre történő átruházásakor (előfizető váltás során).
- Az adott előfizetésnél (telefonszámnál) elsőként fedezetbe vont Készülék bevonásától számított 5 év elteltével, amennyiben a biztosítás folyamatosan fennállt ez alatt az időszak alatt.
- Behajtási folyamatba került előfizetők esetében az előfizetés megszüntetésekor.
- Mobil előfizetésüket 15 napnál hosszabb időre felfüggesztő előfizetők esetében a 16. napon automatikusan.
- Kártyás előfizetésre történő váltáskor.
A Biztosító emellett jogosult a biztosítási jogviszonyt indokolás nélkül, 30 napos felmondási idővel, a biztosítotthoz intézett írásbeli nyilatkozattal, a biztosítási időszak végére írásban felmondani.
A biztosítási jogviszony és fedezet megszűnésének teljes körű, részletes listáját az Készülékbiztosítás Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák!
Tájékoztatunk, hogy a Telenoron keresztül készülékbiztosítód, a Chubb European Group rendelkezésére bocsátott személyes adatokat a Chubb kockázatértékelési, szerződésadminisztrációs, kárrendezési vagy más biztosítási ügyintézés céljából kezeli. Az adatkezelés részletes leírása a Készülékbiztosítás Általános Szerződési Feltételek és a Chubb Általános Adatkezelési Szabályzatában található. Az Általános Adatkezelési Szabályzatból bármikor igényelhet nyomtatott példányt is, ezen az e-mail címen: dataprotectionoffice.europe@chubb.com