Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

A biztosítást legfeljebb 500 000 Ft listaárú új készülékre lehet megkötni online, telefonos vagy személyes vásárláskor, a vásárlással egyidejűleg. A készülékre utólag nem köthető biztosítás, a választott biztosítási csomag nem módosítható.

Milyen biztosítási csomagok érhetőek el és mire nyújtanak fedezetet?

Fedezetet nyújt: Basic Medium Extra
Véletlenszerű károsodásra eltörik, megnyomódik, elreped, elázik
Rongálásra harmadik személy általi szándékos rongálás
Lopásra betörés
rablás
zseblopás
Belső meghibásodásra gyári garancia leteltét követő 365 napban fellépő belső meghibásodás
Párásodásra bárminemű nedvesség, izzadtság, páralecsapódás miatti meghibásodás

A vásárolt készülék listaára szerinti biztosítási havidíj
és kár esetén fizetendő önrész*

* Önrész: Káresemény esetén a megjavított vagy cserélt készülék átvételekor a futárnak fizetendő összeg.

Készülék listaára: Basic Medium Extra
Havidíj Önrész Havidíj Önrész Havidíj Önrész
1 - 30 000 Ft 390 Ft 4 500 Ft 550 Ft 6 000 Ft 650 Ft 6 000 Ft
30 001 - 70 000 Ft 750 Ft 7500 Ft 990 Ft 9 000 Ft 1 150 Ft 9 000 Ft
70 001- 130 000 Ft 1 190 Ft 13 000 Ft 1 790 Ft 15 000 Ft 2 090 Ft 15 000 Ft
130 001 - 180 000 Ft 1 890 Ft 23 000 Ft 2 490 Ft 28 000 Ft 3 290 Ft 28 000 Ft
180 001 - 500 000 Ft 2 390 Ft 28 000 Ft 2 990 Ft 33 000 Ft 3 990 Ft 33 000 Ft

Mi a teendő káresemény esetén?

Legfontosabb, hogy hívd fel a kárbejelentési vonalat belföldről díjmentesen a

+36 80 620-400-as

telefonszámon, munkanapokon
9:00-17.00 óráig!

Lopás vagy Rongálás esetén
tegyél rendőrségi feljelenést!
(Lopás esetén tiltasd le a SIM kártyát a Telenornál!)

FONTOS!

A Telenorhoz nem szükséges befáradni személyesen, mert az ügyintézés csak és kizárólag telefonon keresztül történik a kárbejelentési telefonszámon!

Kárrendezés

Elfogadott kár esetén futár veszi át a károsodott készüléket és igény esetén kiviszi a kölcsönkészüléket a javítás idejére. A megjavított, illetve cserélt készüléket ugyancsak a futár juttatja el, akinek a készülék átvételekor az Önrészt készpénzben kell kifizetned. A sérült készüléket a Biztosító Szervizpartnere javítja meg (a biztosítás nem terjed ki a készülékben vagy annak SIM-kártyáján tárolt adatok helyreállítására). Amennyiben a készülék nem javítható vagy ellopták, a Biztosító Szervízpartnere elsősorban típus azonos – új, felújított vagy egyéb hibátlan – készülékre cseréli. Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a 20 munkanapos kárrendezési határidőn belül, akkor az Adminisztrátor tájékoztat a biztosított készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező készülékekről, melyek közül tetszésed szerint választhatsz. A típuson belüli elérhető színválaszték a Biztosító Szervizpartnere mindenkori készletétől függ.

Elérhetőségek

Kárbejelentés

  • Tel: +36 80 620-400

Panaszkezelés, biztosítási információk:

  • Tel: +36 1 487-4087
  • Fax: +36 1 487-4081
  • Levél: Chubb European Group Limited Magyarországi Fióktelepe, 1054 Budapest, Szabadság tér 7.
  • E-mail: ugyfelszolgalat@chubb.com

Hogyan mondható le a biztosítás?

Személyesen

Felmondó Nyilatkozat kitöltésével a Telenor üzletekben

Írásban

postai levélben vagy e-mailben a nyomtatvány kitöltésével és beküldésével

Telefonon

a Telenor telefonos ügyfélszolgálatán, a 1220-on

Milyen esetekben nem térít a Biztosító?

Néhány gyakoribb kizárás például:

  • ha 14 éven aluli kiskorú használja a készüléket
  • rendeltetésszerű működést nem befolyásoló esztétikai hiba esetén
  • garanciális hibák (kiv. Extra csomag esetén olyan belső meghibásodás, mely a gyári garanciaidőt követő 365 napban jelentkezik)
  • fokozatos károsodás, elhasználódás, korrózió
  • helytelen üzemeltetés, gyártói kezelési utasítás be nem tartása
  • saját javítási kísérlet
  • családtagok, lakótársak és maga a károsult általi rongálás
  • nyilvános helyen őrizetlenül hagyott készülék ellopása után
  • elvesztés, elhagyás esetén

A kizárások teljes körű, részletes listáját az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák!

További információ

A készülékbiztosítás a Chubb European Group és a Telenor közös szolgáltatása. A biztosítást 18 éven felüli természetes személy, jogi személy, vagy egyéb, jogi személyiséggel nem rendelkező vállalati Telenor ügyfelek vehetik igénybe. Biztosítás a Telenortól előfizetéshez kötötten vásárolt max. bruttó 500 000 Ft listaárú mobiltelefon vagy internetes eszközre köthető a vásárlással egyidejűleg. Utólag nem köthető és nem módosítható. A készülékbiztosítás szolgáltatás havi díjas mobilkészülékekre, mobileszközökre (kivéve notebook-ok) egyaránt megköthető, de kártyás előfizetéssel vásárolt készülékekre nem vehető igénybe. Egy készülékre 365 napon belül maximum 2 káresemény téríthető. A biztosítás egy adott készülékre maximum 60 hónapra szól, annak lejárta után automatikusan megszűnik. Elfogadott káresemény esetén a károsultnak a biztosítási csomag szerinti önrészt meg kell fizetnie.

A jelen összefoglaló nem teljes körű, ezért nem helyettesíti a biztosításra vonatkozó Általános Szerződési Feltételek elolvasását!

hasznos dokumentumok:

Gyakori kérdések

Készülékbiztosításom van. Hogyan fizethetem az Önrészt? Hogyan történik a kárrendezés, ha a javítás díja kevesebb, mint az önrész?

  • Ha az önrész összegénél kevesebb a javítási díj, akkor nem a készülékbiztosítás terhére történik a javítás. Ebben az esetben nem kell kifizetned az önrészt, csak a javítás költségét, valamint ez a káresemény nem számít bele az egy éves intervallumon belül fedezett 2 db káresemény számába sem.
  • Egyéb esetekben az önrészt készpénzzel fizetheted a futárnál, akitől a megjavított vagy kicserélt készülékedet átveszed.

Miért előnyös számomra a készülékbiztosítás?

  • Minimális havi ráfordítással folyamatosan biztonságban tudhatod nagy értékű készüléked, mellyel megelőzhetsz egy váratlan nagyobb értékű kiadást.
  • Ha például a készülékvásárlásból eredő hűségidőn belül éri véletlenszerű baleset a készüléket, vagy esetleg eltulajdonítják azt, a hűségidő lejártáig szükséges fizetni a havi díjakat, és a részleteket. A megoldást a készülékbiztosítás nyújtja, mely során javítják vagy cserélik készülékedet.
  • A biztosítás – a választott csomagtól függően – érvényes véletlenszerű károsodásra, rongálásra, lopásra (betörés, rablás vagy zsebtolvajlás), a készülékbiztosításra vonatkozó általános szerződési feltételek szerint. Káresemény esetén a sérült készüléket a Biztosító megjavíttatja, lopás esetén típus azonosra cseréli. Biztosítás hiányában azonban pl. a mechanikai sérülések (véletlen leejtés, folyadék általi sérülés) esetén társaságunknak a jótállási jegyben foglaltak szerint garanciaadási kötelezettsége nincs, a javítás terheit a fogyasztó viseli.
  • Ha káresemény miatt új készüléket kellene vásárolnod biztosítás hiányában, akkor nem akciós áron, hanem listaáron juthatnál az új készülékhez, mely sokkal magasabb anyagi ráfordítást jelentene.
  • Gyors segítség, ha a telefon pl. rongálódik. Nem kell napokra vagy akár hetekre nélkülözni a készüléket, hanem a bejelentést követően rövid időn belül javítják vagy cserélik azt. A javítás idejére, ha kéred, kölcsönkészüléket kapsz.
  • A készülékbiztosítás fedezete 60 napig külföldön is él.

Vásárlás után is köthetek készülékbiztosítást?

Nem. Készülékbiztosítás csak az új készülék megvásárlásával egy időben köthető.

Hogyan védhetem meg mobil készülékemet a külső sérülésektől?

  • Ha okostelefont vásárolsz, javasoljuk, hogy válassz az általunk forgalmazott kijelzővédő fóliák, tokok közül.
  • Emellett nagy értékű készüléked védelme érdekében javasoljuk, hogy vedd igénybe Készülékbiztosítás szolgáltatásunkat, mely bizonyos - nem garanciális - káresemények bekövetkezése esetén nyújt fedezetet számodra.

Mennyi időm van a kár bejelentésére, ha van készülékbiztosításom, és káresemény történt?

  • Lopás és rongálás esetén:
    • 48 óra áll rendelkezésedre a bejelentéshez a rendőrségnél (külföldi tartózkodás esetén a tartózkodási hely szerint illetékes rendőrségen), illetve a Biztosító Adminisztrátoránál. Akadályoztatás esetén annak elhárulását követő 48 órán belül, de legkésőbb 30 napon belül szükséges jelezni a kárt.
  • Véletlenszerű károsodás, belső meghibásodás, párásodás esetén:
    • a készülékbiztosításra vonatkozó Általános szerződési feltételek szerint a kárbejelentést a felfedezéstől számított 48 órán belül, de minden esetben legkésőbb 30 naptári napon belül vagy köteles megtenni a +36 80 620-400 kárbejelentő telefonszámon azt követően, hogy a biztosítási esemény bekövetkeztéről tudomást szereztél. Ha a kár külföldön történt, a hazaérkezést követő 48 órán belül kell bejelentened az eseményt a megadott kárbejelentő telefonszámon.

Van-e valami teendőm a kárbejelentést követően?

Igen. A bejelentést követően:
  • lopott készülékek esetén a rendőrségi feljelentés megtétele is szükséges
  • lopás vagy rablás esetén a lopott telefon IMEI számának letiltása szükséges valamelyik Telenor üzletünkben;
  • sérült eszközöket az értékesítéskor kapott valamennyi tartozékkal együtt kell leadnod a Biztosító Szervizpartnere által szervezett futárnak. A megjavított, illetve cserélt készüléket ugyancsak a futár juttatja el Hozzád.
  • A biztosítási fedezet Magyarország egész területére terjed ki. Külföldi tartózkodás esetén a biztosítási fedezet a külföldi tartózkodás kezdetétől számított hatvan (60) naptári napig áll fenn, ha ez a 60 naptári nap teljes egészében a biztosítási fedezet időtartamán belülre esik.

Készülékbiztosításom van. Mely esetekben tekinthető jogosnak kárigényem?

Biztosítási csomagjaink az alábbi esetekre vonatkoznak:
  • Véletlenszerű károsodás (minden csomagban fedezett), például:
    • Leesés, törés.
    • Nyomás vagy súly miatt összetörés, megnyomódás.
    • Hirtelen vízzel/folyadékkal való érintkezés miatti károsodik.
  • Harmadik személy általi rongálás (minden csomagban fedezett), például:
    • Szándékos földhöz vágás, vízbe dobás, összetörés.
  • Lopás (a Medium és Extra csomagokban fedezett), például:
    • Gépkocsi feltörés, betöréses lopás, uszodai/munkahelyi szekrény feltörése.
    • Rablás (akaratot megtörő fizikai erőszakkal vagy fenyegetéssel).
    • Zseblopás.
  • Belső meghibásodás (az Extra csomagban fedezett):
    • Ha a gyári garancia letelte után hirtelen belső meghibásodás lép fel.
    • Ez a garancia leteltét követő 365 napig érvényesíthető.
  • Párásodás (az Extra csomagban fedezett):
    • A készülék bárminemű párásodása vagy nedvesedése (pl. izzadság, páralecsapódás) miatti meghibásodás (az Alap és Medium csomagokból ki van zárva).

Mikor szűnik meg a biztosításom?

  • Biztosított magánszemély halálának vagy a cég esetén a cég megszűnésének napján.
  • Ha a készülékbiztosításod felmondod.
  • Készülék harmadik személyre történt átruházásakor: azon a napon, amikor ezt a tényt a Telenornak bejelentetted és megfelelő dokumentumokkal igazoltad.
  • Telenor előfizetői szerződés megszűnésekor, vagy annak más személyre történő átruházásakor (előfizető váltás során).
  • Az adott előfizetésnél (telefonszámnál) elsőként fedezetbe vont Készülék bevonásától számított 5 év elteltével, amennyiben a biztosítás folyamatosan fennállt ez alatt az időszak alatt.
  • Behajtási folyamatba került előfizetők esetében az előfizetés megszüntetésekor.
  • Mobil előfizetésüket 15 napnál hosszabb időre felfüggesztő előfizetők esetében a 16. napon automatikusan.
  • Kártyás előfizetésre történő váltáskor.
A Biztosító emellett jogosult a biztosítási jogviszonyt indokolás nélkül, 30 napos felmondási idővel, a biztosítotthoz intézett írásbeli nyilatkozattal, a biztosítási időszak végére írásban felmondani.

A biztosítási jogviszony és fedezet megszűnésének teljes körű, részletes listáját az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák!
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.