Hello Kártyás

Telenor Kártyás tarifacsomagot érintő változások


For English version please visit this page!

A piaci igények folyamatosan változnak. Erre mi reagálunk és célunk, hogy neked is minden egyszerűbb és átláthatóbb legyen. Így teszünk most a tarifa és szolgáltatás portfóliónkkal.

2020. augusztus 18-tól kivezetjük a Telenor Kártyás tarifacsomagot. Hogy mi lesz utána?

Ettől a naptól kezdve, ha Telenor Kártyás tarifát használsz, akkor az első egyenlegfeltöltéseddel - amely a törvény szerint ráutaló magatartással történő új szerződéskötésnek minősül – már büszkén tudhatunk a Hello Kártyások között. Onnantól kezdve már a Hello Kártyás tarifa feltételei szerint használhatod tovább a telefonszámodat. A hívószámod, a meglévő egyenleged és annak érvényességi ideje nem változik.


Ja, és a csomag… A Hello Kártyás tarifacsomag SMS és hívás díja 25 Ft bármely időszakban, bármely hálózatba. A tarifacsomag beépített mobilnetet nem tartalmaz.
Számos szolgáltatás vár majd rád:

Exra adat és perc a Telenortól

2in1
perc és mobilnet csomagok

Ha beszéltek, csevegtek, nyomkodtok, telefonáltok... a legjobb számotokra!

Megnézem

Extra adat a Telenortól

Extra adatjegyek
Hello Kártyásoknak

Elfogyott az adatkereted, de szeretnél tovább netezni? 

Megnézem

Plusz percek a Telenortól

Perc
csomagok

Válassz Hangjegyeink közül és akár 13 Ft-os percdíjon cseveghetsz!

Megnézem



Ami még fontos, hogy az alábbi szolgáltatások a Hello Kártyás tarifához már nem vehetők igénybe, ezért a tarifacsomag váltással automatikusan törlésre kerülnek: 

  • MyTrio
  • Klikk
  • MobilOnline Start
  • Praktikum 10 perc
  • 5 perc után 0 Ft

Információból sosem elég! Jöjjenek a hivatkozások, pontok, hogy mindennel tisztában legyél:

  • Az ÁSZF változásokkal érintett főbb rendelkezései az alábbiak, amelyek 2020. július 1-től az Általános Szerződési Feltételek oldalán találhatsz meg:
    • Általános Szerződési Feltételek 2/2.1.4. pont 
    • Kártyás Díjszabás (1/B melléklet) I.2.16. pont; III. pont;
    • A részletek a vonatkozó előfizetői jogokról az ÁSZF 12.4. pontjában találhatóak.
       

Gyakran ismételt kérdések


A piaci igényekre reagálva egyszerűsítjük és átláthatóbbá tesszük tarifa- és szolgáltatásportfóliónkat.  A Telenornál az a célunk, hogy mindenkor az ügyfeleink aktuális igényeinek megfelelő szolgáltatásokat kínáljuk, ezért tarifakínálatunkat időről-időre megújítjuk, annak érdekében, hogy tarifaportfóliónk átlátható legyen.  

A felhasználói szokások alapján azt látjuk, hogy a feltöltőkártyás felhasználók jelentős része már okostelefont használ, és egyre többet mobilinternetezik. Ennek a trendnek megfelelően újítottuk meg tavaly júniusban feltöltőkártyás portfóliónkat, amely a korábbi, Telenor Kártyás csomagokhoz képest például bővebb mobilnetes adatjegy-kínálatot és egyéb korszerű szolgáltatást tartalmaz. Hello Kártyás ügyfeleink között egyik legnépszerűbb szolgáltatásunk a HelloChat, amely korlátlan social media elérést biztosít.

A Hello Kártyás tarifához elérhető csomagokkal azoknak szeretnénk megoldást kínálni, akik számára fontos, hogy felöltőkártyásként hűségszerződés nélkül tudjanak rugalmasan, az éppen aktuális igényeik szerint igénybe venni hang- és adatszolgáltatást, kedvező áron. Az új tarifák népszerűek ügyfeleink körében, ezért elérkezettnek láttuk az időt a Telenor Kártyás portfólió kivezetésére, amelynek értékesítését már tavaly júliusban lezártuk. 

Minden, Telenor Kártyás tarifacsomagot használó ügyfelet.

2020. augusztus 18-tól kivezetjük a Telenor Kártyás tarifacsomagot, amelynek értékesítését tavaly júliusban lezártuk.  

A kivezetést követően az első feltöltéssel – amely a törvény szerint ráutaló magatartással történő új szerződéskötésnek számít - a Telenor Kártyás tarifacsomag helyett a Hello Kártyás tarifára történik szerződéskötés és e tarifa feltételei szerint használható tovább az adott telefonszám. Ügyfeleinknek a tarifaváltással kapcsolatban nincs teendője; a hívószámuk, a meglévő egyenlegük és annak érvényességi ideje nem változik, továbbá a szolgáltatásban semmilyen kiesés nem várható.  

A Hello Kártyás csomagok között továbbra is elérhetők mobiladatot és hívásperceket egyaránt tartalmazó, ún. 2in1 perc+net csomagok. A Hello Kártyás tarifával a korábbinál még kedvezőbb áron lehet igénybe venni a havi megújuló adatjegyeket, amelyek közül már 5 GB-os havi megújuló jegyet is kínálunk. A Hello Kártyás portfólióhoz is elérhetőek hangjegy csomagjaink: ezek heti 30, 60 vagy 120 perc beszélgetést tesznek lehetővé, már akár 12,9 forintos percdíjért, míg a 300 forintos napijegy egy napon át normál felhasználás mellett korlátlan hanghívást biztosít belföldön.  

Az új tarifához számos, személyre szabott kedvezményes ajánlatot kínálunk, amelyeket ügyfeleink mobilhasználati szokásainak megfelelően alakítottunk ki; ezek elérhetőek üzleteinkben, valamint a MyMenuben is, ahol hálózaton belül akár 5 Ft/percért is beszélhetnek (minden irányba pedig akár 9 Ft/percért).

Ha valaki úgy dönt, hogy számára a Hello Kártyás tarifa nem megfelelő, választhat számlás tarifáink közül, amelyekről részletesen tájékozódhat az üzleteinkben, a telenor.hu-n, valamint ügyfélszolgálati csatornáinkon. 

Azokat a szolgáltatásokat, amelyek elérhetők a Hello Kártyás tarifával, automatikusan tovább vihetik az ügyfelek, azonban azok, amelyek ezzel a tarifával nem elérhetők, automatikusan törlésre kerülnek, amelyről az érintett előfizetők előre személyre szabott tájékoztatást kapnak. Ez esetben azt javasoljuk a kellemetlenségek elkerülése érdekében, hogy az egyenlegfeltöltéssel együtt megvalósuló automatikus tarifaváltás után ellenőrizzék, hogy a korábbi kiegészítő szolgáltatások tovább élnek-e, és amennyiben szükséges, válasszanak újat. A számukra legideálisabb szolgáltatásokról részletesen tájékozódhatnak az üzleteinkben, a telenor.hu-n, valamint ügyfélszolgálati csatornáinkon.

Amennyiben a kártya érvényessége még nem járt le (erről pontos információ a csomagoláson olvasható), ezek a kártyák 2020. augusztus 18-ig változatlan feltételekkel aktiválhatók és használhatók. Az aktiválás során tájékoztatjuk ügyfelünket az augusztus 18-át követő változásokról, melyet az aktiválás elvégzésével ügyfeleink elfogadnak. Az augusztus 18-át követő első feltöltéssel ezeket a kártyákat is automatikusan átváltjuk Hello Kártyás tarifára.  

Amennyiben ügyfelünk augusztus 18-át követően aktiválná az Expressz kártyáját, már csak Hello Kártyás tarifára tudja ezt megtenni. Az aktiválás során erről értesítést kap, és eldöntheti, hogy folytatja-e az aktiválást az új feltételekkel.

Az érintett ügyfeleket 2020. július 1-től kezdve SMS-ben tájékoztatjuk az április 8-án hatályba lépő változásokról, illetve a törvényi előírásoknak megfelelő tájékoztatás történik a kapcsolódó ÁSZF változásról. Ebben kitérünk arra, hogy pontosan milyen tarifára váltjuk át a csomagját, mely szolgáltatásokat nem tud továbbvinni, és hogy hová fordulhat további információért. Emellett a www.telenor.hu/kartyas-valtozasok oldalon is tájékoztatjuk ügyfeleinket a változások részleteiről.