Telefonos Expressz szerződéskötés (regisztráció)

Szóban (telefonon) és internetes felületen – a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton – kizárólag Expressz csomagra tudsz szerződést kötni.

Expressz csomagok

Expressz csomagnak azokat a kártyás alapcsomagokat nevezzük, melynek megvásárlását követően – a hagyományos írásbeli szerződéstől eltérően – telefonon vagy internetes felületen (MyTelenor internetes ügyfélszolgálat) történik a szerződéskötés.

Expressz csomagot vásárolhatsz készülék nélkül (csak SIM kártyát) vagy készülékkel is (SIM kártya + készülék).

Előnye, hogy egyszerűen és gyorsan vásárolhatsz SIM kártyát, várakozás nélkül köthetsz szerződést, melyhez nem kell személyesen befáradnod hozzánk.

A termékeket számos helyen megvásárolhatod, így például:

  • benzinkutakon
  • hírlapárusoknál
  • hiper- és szupermarketekben
  • egyéb értékesítési pontokon

Szóbeli és internetes szerződés megkötése, valamint megerősítése

Amennyiben Expressz csomagot vásároltál, egy egyszerű szerződéskötést (regisztrációt) követően tudod használni a kártyát, melyhez csak személyes adataidra lesz szükség. A regisztrációra az alábbi csatornákon van lehetőséged:

  • A telenor.hu/expressz oldalon.
  • A 171-es hívószámon, a 3-mas menüpont alatt kollégáink segítségével.

Szóbeli és internetes szerződés megerősítése

Expressz csomag vásárlása esetén, amennyiben a regisztrációt már elvégezted, belföldi állandó lakcímedre/tartózkodási helyedre kiküldünk egy levelet, melyben megtalálod az érvényesítő kódot. Küldd vissza ezt a kódot a levélben írt határidőn belül, így véglegesíted a regisztrációdat (szerződés megerősítése). A véglegesítésre az alábbi csatornákon van lehetőséged:

  • Az MyTelenor-on keresztül, egy egyszerű regisztrációt követően, ha még nem rendelkezel vele.
  • SMS-ben a +3620 2020 818-as számon
  • Telefonhívással a +3620 2020 818-as számon

Felhívjuk figyelmedet, hogy a megerősítő kódot kizárólag belföldi állandó lakcímedre/tartózkodási helyedre tudjuk kiküldeni és csak egyetlen alkalommal. Bármilyen okból nem kaptad meg, úgy kizárólag személyesen, Értékesítési Pontjaink egyikén tudsz intézkedni.

Mi a teendő, ha nem erősítettem meg a szerződésemet?

Amennyiben a regisztráció után kiküldött levél szerint (a benne foglalt határidőben és kóddal) nem történik meg a szerződés megerősítése, úgy a kártyán a hívások, SMS-ek, MMS-ek kezdeményezése és a roaming hívásfogadás letiltásra kerül. A tiltás megszüntetését kizárólag személyesen, Értékesítési Pontjainkon kérheted. Kérjük, az ügyintézéshez vidd magaddal érvényes személyes dokumentumaidat és a SIM kártyát. Amennyiben a regisztrációtól számított 50. napig nem történik meg a megerősítés, a hívószám és a hozzá tartozó egyenleg törlésre kerül, többet nem tudod használni.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a megerősítő kódot csakis a regisztrációkor megadott belföldi állandó lakcímedre/tartózkodási helyedre tudjuk kiküldeni és csak egyetlen alkalommal. Bármilyen okból nem kaptad meg, úgy kizárólag személyesen, egy Telenor Értékesítési Ponton tudsz intézkedni.

Meddig érvényes az Expressz kártyám?

A szerződés megerősítését követően 180 napig érvényes a SIM kártya. Ha ezidő alatt feltöltöd az egyenleged, akkor a feltöltőkártya értékének megfelelő érvényességgel hosszabbítjuk meg SIM kártyád érvényességét.

Amennyiben nem erősítetted meg a regisztrációdat, a regisztrációtól számított 50. napon törlésre kerül a hívószám és az egyenleg.

Felhívjuk a figyelmedet, hogy ha a megerősítés előtt töltöd fel az egyenleged, az nem változtat a SIM kártya érvényességi idején.