Internetes bankkártyás fizetés feltételei
A MyTelenor internetes ügyfélszolgálati felületen az alábbiakban meghatározott feltételekkel van lehetőség a Barion által elfogadott, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával (továbbiakban: „internetes bankkártyás fizetés”) beszélgetési előleg befizetésére, egyenleg feltöltésre, számlabefizetésre, készülék részletfizetésre, valamint a Netshop segítségével, áru/termék megrendelésére és kifizetésére.
1. Regisztráció
Az internetes bankkártyás fizetés lebonyolítását Barion biztosítja a MyTelenor felhasználói számára.
A szolgáltatás igénybevételéhez a felhasználónak regisztrálnia szükséges a MyTelenor rendszerben. A regisztráció történhet az előfizető (felhasználó) előfizetői jogviszonyával összefüggésben tárolt adatainak összekapcsolásával („beazonosított felhasználó”), illetve enélkül („korlátozott felhasználó”).
A beazonosított felhasználónak lehetősége van a szolgáltatás valamennyi funkciójának használatára. A korlátozott felhasználónak kizárólag az egyenlegfeltöltés funkció alkalmazása biztosított.
A Netshopon vásárlásra a Netshop oldalán található feltételek szerint, az ott rögzített adatok alapján van lehetőség.
Beazonosított felhasználó esetén a MyTelenor szabályzata szerint, az ott rögzített adatok megadásával, korlátozott felhasználó esetében pedig az általa megadott felhasználói név, e-mail cím rögzítésével, valamint az e-mailen kiküldött véletlenszerű jelszó visszagépelésével történik a regisztráció.
2. Fizetés folyamata
A regisztrációt, illetve a bejelentkezést követően, a szolgáltatás alkalmazása során a felhasználó a MyTelenor ügyfélszolgálati felületen kiválasztja a kívánt funkciót (számlafizetés, egyenlegfeltöltés, előlegfizetés, készülék részletfizetés, rendelés). A 3. pontban rögzített adatok megadását, valamint a szerződési feltételek elfogadását követően a felhasználó a „Fizetés/Feltöltés elindítása” gombbal a Barion fizetési oldalára kerül átirányításra. A Barion internetes felületén szükséges megadni a tranzakció lebonyolításához a Barion által megkövetelt adatokat. A „Fizetem” valamint a „Mégsem” gombok megnyomásával a Felhasználó visszairányításra kerül a MyTelenor internetes ügyfélszolgálat felületére, ahol az elvégzett tranzakció sikerességéről, illetve sikertelenségéről tájékoztatást kap. A tájékoztatás egyrészt a felhasználói felületen jelenik meg, másrészt a felhasználó által megadott e-mail címre e-mailben is megküldésre kerül.
A fizetési tranzakció annak végrehajtását követően nem vonható vissza.
Sikertelen fizetési tranzakció esetén a MyTelenor internetes ügyfélszolgálat felületen hibaüzenet jelenik meg, amelyet a Telenor a banki szolgáltatótól kapott hibakód alapján jelenít meg.
Sikeres számlafizetés, egyenlegfeltöltés, előlegfizetés, készülék részletfizetés tranzakciók esetén a bankkártya egyenleg azonnal megterhelésre kerül és a Telenor haladéktalanul elvégzi a kívánt műveletet. Sikeres áru/szolgáltatás megrendelés esetén a Telenor haladéktalanul intézkedik a Netshop feltételei szerint az áru/szolgáltatás mihamarabbi biztosítása érdekében (a bankkártya egyenleg megterhelésére az áru/szolgáltatás átadásaátvétele után kerül sor, addig zárolva lesz az érintett összeget).
3. Adatkezelés
Internetes bankkártyás fizetés során, az előfizetői adatokon felül a Telenor a következő adatokat kéri el, kezeli, valamint továbbítja a Barion részére:
- a felhasználó mobil telefonszáma (amennyiben van ilyen);
- amennyiben az online bankkártyás fizetés a MyTelenor felhasználói fiókba történő bejelentkezést követően vagy a Telenor online felületén történő bejelentkezést követően történik, az Érintett e-mail címe;
- szállítási cím (NetShop vásárlás esetén);
- számlázási cím (NetShop vásárlás esetén);
- e-mail cím (NetShop vásárlás esetén)
Az adatok kezelésének és továbbításának célja a fizetés biztonságának garantálása és szabályos lebonyolításának ellenőrzése, illetve panasz kivizsgálása, kezelése. A Telenor a tranzakcióval kapcsolatos adatokat a tranzakció dátumától számított 1 évig kezeli, ezt követően törli azokat. A fentieken túl a Telenor a következő ún. tranzakciós adatokat kezeli és továbbítja a Barion részére:
- tranzakció dátuma;
- tranzakció összege;
- tranzakció deviza neme;
- tranzakció típusa (számlabefizetés, egyenlegfeltöltés, előlegbefizetés stb.);
- tranzakcióban érintett számlaszám(ok);
- tranzakcióban érintett előleg típusa;
- tranzakcióban érintett törlesztőrészlet száma/végtörlesztés adatok;
4. Felek felelőssége
A fizetési tranzakció szabályos lebonyolítását, a bankkártya adatok kezelését, az adatok titkosítását, a folyamat biztonságát a Barion végzi és biztosítja. A Telenor a fizetési tranzakcióhoz a 3. pontban rögzített adatokat szolgáltatja, a tranzakció végeredményéről pedig a Bariontól tájékoztatást kap. Így a fizetési folyamattal összefüggő, a Barion, illetve a kártya kibocsátó bank hatáskörébe, érdekkörébe tartozó kérdésekért a Telenor nem vállal felelősséget.
A felhasználó felel az általa megadott adatok valódiságáért és köteles a szolgáltatást rendeltetésszerűen, jelen feltételek, valamint a Telenor Általános Szerződési Feltételei szerint használni.
A Barion jogosult a szolgáltatást, valamint a felhasználó bankkártya számának elfogadói hálózatában történő használatát azonnali hatállyal felfüggeszteni a nemzetközi kártyatársaságok rendelkezései szerint, csalárd tranzakció gyanúja esetén. A Telenor a fizetési tranzakció során nem vizsgálja felül a Barion tranzakció sikerességéről, sikertelenségéről, felfüggesztésről szóló döntését.
A Telenor fenntartja magának a jogot, hogy a Barion által csalárdnak minősített tranzakciókból eredő követeléseit az előfizetőtől, valamint a nyilvántartása szerint kedvezményezett előfizetőtől követelje, azt vele szemben érvényesítse.
A Telenor a MyTelenor internetes ügyfélszolgálat felületen megadott adatokat ellenőrzi és amennyiben a tranzakció megállapíthatóan nem hajtható végre (pl. nem létező előfizetői hívószám, nem Telenor előfizetői hívószám, stb.), azt leállítja.
A Telenor nem vállal felelősséget, ha megszakad az internetes kapcsolat és emiatt a tranzakció nem befejezett, illetve sikertelen. Amennyiben téves számra történik egyenlegfeltöltés, előleg-befizetés, a Telenor a beterhelt összeget nem téríti vissza.
A felhasználó egy naptári napon a MyTelenor internetes ügyfélszolgálat és/vagy más mobiltelefon-feltöltést kínáló weboldalon összesen legfeljebb 50 000 Ft összegig használhatja a szolgáltatást, anélkül, hogy a Barion a kártyahasználatát a rendszerében blokkolná.
A számlainformációk oldalon megjelenő adatok tájékoztató jellegűek. Tekintettel arra, hogy az előfizető/felhasználó által csekken befizetett számla technikai okokból csak 3-5 nappal később kerül rögzítésre a MyTelenor internetes ügyfélszolgálat felületén, internetes bankkártyás fizetés esetén indokolt erre figyelemmel eljárni.
Áfás számla igény* esetén a számlát a megadott számlázási/levelezési névre és címre a Telenor automatikusan postázza.
* A MobilVásárlás szolgáltatás keretében érvényesített megrendelése esetén a kártyás Előfizetők Mobil vásárlásaikról utólag részletes számlát, feltöltéseikről pedig egyösszegű számlát igényelhetnek (az ÁSZF-ben leírtaknak megfelelően), melyet a Szolgáltató az Előfizető levelezési címére, vagy ennek hiányában az állandó lakcímére küld meg.
5. Reklamációk, panaszkezelés
A fizetési tranzakcióval, a bankkártya adatok kezelésével, tikosításával, valamint a bankkártyával összefüggő panaszokkal a kártyabirtokos/felhasználó elsősorban a kártya kibocsátó bankjához, illetve a Barionhoz fordulhat.
A távközlési szolgáltatással, a MyTelenor internetes ügyfélszolgálattal, a Telenor Általános Szerződési Feltételeiben rögzítettekkel (ideértve a Telenor adatkezelését is), valamint a Netshopon történt megrendelésekkel, kiszállítással összefüggő panaszokkal a felhasználó a Telenor ügyfélszolgálatához fordulhat, melynek elérhetősége:
Telefonos Ügyfélszolgálat – 1220
Postai úton: Telenor Magyarország Zrt. 2045 Törökbálint, Pannon út 1.
Fax: 06-20-930-4100
A Telenor adatvédelmi tisztviselőjének telefonszáma: +36 20 930 4000; e-mail címe: adatvedelem@telenor.hu. Amennyiben az előfizető, illetve felhasználó Telenor adatkezelésével kapcsolatos kérelme a Telenor által elutasításra kerül, úgy az elutasítással szemben az érintett jogosult a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; telefon: +36-1-391-1400; e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu) bejelentést tenni vagy bírósághoz fordulni a Budapest Környéki Törvényszékhez, vagy az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszékhez. A területileg illetékes törvényszékek listája elérhető a következő honlapon: https://birosag.hu/birosag-kereso
6. Netshop
Az áru, valamint szolgáltatás megrendelésére és az internetes bankkártyás fizetés alkalmazására a Netshop szállítási és vásárlási feltételei szerint kerülhet sor.
További információ:
https://www.barion.com/hu/
Már Telenoros vagy? Lépj be vagy regisztrálj!
Vásárolj meglévő előfizetésedhez új telefont könnyedén! Csak bejelentkezés után tudsz a számod megtartásával vásárolni!
Miért jó az SMS-belépés?
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a MyTelenor fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a MyTelenor belépés egyéb lehetőségeit.