Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Visszavételi garancia

Amennyiben új modemet vásárolsz Hipernet tarifacsomaggal 1 éves vagy 2 éves hűséggel és visszavételi garanciával, úgy a Netshopon lebonyolított megrendelés alapján történő vásárlás esetén a szerződés aláírásától számított 30, minden egyéb csatornán – pl.: Telenor üzletben és Telenor Partner üzletben - történő szerződéskötés esetében 5 naptári napon belül kötbér és egyéb díj megfizetése nélkül lehetőséget biztosítunk az eszköz visszaadására, valamint az előfizetői szerződés megszüntetésére.

A modem visszaadása és a szerződés megszüntetése bármelyik hivatalos Telenor üzletben és Telenor Partner üzletben lehetséges, azonban kizárólag akkor, ha az átadott adatátviteli eszközt működőképes és kifogástalan állapotban, minden tartozékával és a csomagolással együtt a Telenor munkatársának átadod.

A visszaadáskor be kell mutatni a vásárlásnál kapott számlát vagy nyugtát, vagy az előfizetői szerződés egy példányát. Az előfizetői szerződés megszüntetésével az esetlegesen addig forgalmazott díjakat (SMS küldése vagy roaming adatforgalom) a helyszínen rendezni kell, a vásárláskor kifizetett havidíj részlet visszafizetésére vagy akár részarányos visszafizetésére nincs lehetőség.

Jó tudni! A megrendeléskor meg kell fizetni az első hónap havidíját, ami a visszavételi garancia érvényesítése esetén nem kerül visszatérítésre. A Telenor a használat ideje alatt keletkezett havidíjat és forgalmi díjat visszavétel esetén nem téríti vissza.

Az 5, illetve 30 napos visszavételi garancia időtartamába a szerződéskötés napja már beleszámít – kivéve ha az aktiválás később történik meg. Ez esetben az aktiválási idő nem számít bele az 5, illetve 30 napba.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.