Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Gyakran ismételt kérdések

Ismerkedj meg a Hipernettel!

Mi a Hipernet?

A Telenor fennállása történetének legnagyobb hálózatmodernizációs projektjét azért indította el, hogy hosszú távon is a legmodernebb szolgáltatásokat és új felhasználói élményt nyújthasson ügyfelei számára. A fejlesztés eredményeképpen a jelenleginél gyorsabb adatforgalmat biztosító, jobb minőségű hálózat, a Telenor Hipernet áll ügyfeleink rendelkezésére. A hálózat teljes körű modernizációja megvalósult.

Milyen technológia áll a Hipernet hátterében?

A Hipernet folyamatos fejlesztés alatt álló technológiára épül. A szolgáltatás elindulásakor HSPA+ technológiát biztosítunk, azonban a hálózat már készen áll az LTE (Long Term Evolution) technológia fogadására is, amelynek fejlesztése folyamatban van.

Milyen előnyökkel jár a Hipernet?

Nagyobb sebesség, jobb lefedettség (főleg beltérben), és ennek eredményeként jobb internetezési élmény.

Mit jelent az elméleti sebesség?

Az elméleti sebesség egy névleges érték, amely az adott területen a szolgáltatást biztosító hálózati technológia elérhetőségének, az azt támogató készülék meglétének, illetve a hálózat aktuális leterheltségének függvénye.

Milyen gyors a Hipernet?

A Hipernet ügyfeleink számára teljesen új internetes élményt jelentenek. A Hipernettel elérhető maximális sebesség egy névleges érték, amely az adott területen a szolgáltatást biztosító hálózati technológia elérhetőségének, az azt támogató készülék meglétének, illetve a hálózat aktuális leterheltségének függvénye.

A már meglévő, nem HSPA+ vagy Hipernet-képes modememmel is működni fog a Hipernet?

Bármely, adatforgalomra képes mobiltelefon vagy modem használható az új Hipernet hálózatunkon, azonban csak a HSPA+ szabványt támogató mobiltelefonok/eszközök esetén érzékelhető igazán a Hipernet-sebesség.

A nagyobb sávszélesség nagyobb adatforgalmat generál majd?

A magasabb szintű felhasználói élmény és a nagyobb sebesség miatt természetesen nagyobb adatforgalmat generálnak az előfizetők, hiszen gyakrabban és más típusú dolgokra használják az internetet (pl. YouTube HD-s videók megtekintése, felhőalapú alkalmazások, zenefolyam). Azért, hogy ne kelljen foglalkoznod az adatfelhasználással megalkottuk a Telenor Hello Data tarifacsomagjainkat korlátlan belföldi adattal. 

Hol érhető el a Hipernet?

Az új hálózat környezetbarátabb?

A korábbi hálózathoz képest energiahatékonyabb („zöldebb”), ami azt jelenti, hogy kevesebb elektromos áramot fogyaszt.

Segíts nekünk! Írd meg Hipernettel kapcsolatos élményedet vagy kérdésedet!

Elkészült a minden eddiginél gyorsabb adatforgalmat biztosító, jobb minőségű hálózatunk, és ezzel elérhetővé vált a Telenor Hipernet. Tisztában vagyunk azonban, hogy az új hálózat nagy odafigyelést és folyamatos fejlesztést kíván. Szeretnénk ehhez minden meglévő és leendő ügyfelünk visszajelzését kérni, hogy Magyarország legjobb hálózatát építhessük fel.

Hipernet tarifacsomagot szeretnék

Hogyan tudom átváltani a jelenlegi tarifámat új, Hipernet vagy Telenor Hello Data tarifára?

Tarifacsomagokra átváltani személyesen a Telenor üzletekben, valamint Telefonos ügyfélszolgálatunkon: 1220, van lehetőség. A jelenleginél magasabb kategóriára váltás díjmentes, alacsonyabb tarifára váltás esetén azonban egyszeri adminisztrációs díjat számlázunk ki. A tarifacsomag-váltás részleteiért, és érvényben lévő hűségnyilatkozat esetén a pontos, egyéni szerződésre szabott tájékoztatásért, feltételekért hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy fordulj üzleteinkben munkatársainkhoz!

Hogyan juthatok Hipernet-képes (HSPA+) vagy LTE modemhez?

A Telenor kínálatában megtalálhatók a HSPA+ és LTE szabványt támogató készülékek és eszközök, amelyekhez új előfizetéssel, vagy a Bónusz Program keretén belül – amennyiben jogosult vagy eszközcserére – 1 vagy 2 éves hűségnyilatkozat aláírása esetén, az akcióban szereplő feltételekkel lehet hozzájutni. Amennyiben Bónusz Programra nem vagy jogosult, úgy listaáron vásárolhatsz bármely üzletünkben.

Hogyan vehetem igénybe a kiegészítő szolgáltatásokat (Korlátlan e-mail és böngészés, 100 GB extra éjszakai adatforgalom)?

A tarifacsomagokhoz kiegészítő szolgáltatásokat csak 2 éves hűségnyilatkozat aláírása esetén a havi Kedvezmény keret terhére, illetve egyéb esetben havidíj ellenében lehet rendelni a Telenor üzletekben vagy a Telefonos ügyfélszolgálaton. Kiegészítő szolgáltatások: Korlátlan böngészés és e-mail szolgáltatás, Telenor Net Pajzs internetbiztonsági szolgáltatás, 100 GB extra éjszakai adatforgalom, Deezer Zene szolgáltatás.

Mely készülékeink alkalmasak az elméleti maximális sebesség elérésére?

A hálózat elméleti maximális sebességének kihasználásához az alábbi Hipernet-képes eszközöket ajánljuk.

Segíts nekünk! Írd meg Hipernettel kapcsolatos élményedet vagy kérdésedet!

Elkészült a minden eddiginél gyorsabb adatforgalmat biztosító, jobb minőségű hálózatunk, és ezzel elérhetővé vált a Telenor Hipernet. Tisztában vagyunk azonban, hogy az új hálózat nagy odafigyelést és folyamatos fejlesztést kíván. Szeretnénk ehhez minden meglévő és leendő ügyfelünk visszajelzését kérni, hogy Magyarország legjobb hálózatát építhessük fel.

Hipernet tarifacsomagok valamelyikét használom

Hogyan tudom nyomon követni az adatforgalmamat?

Az eddigi gyakorlatnak megfelelően SMS-értesítést küldünk a modemhez tartozó SIM-kártya mobilszámára a forgalmi keret 80, illetve 100 százalékánál.

Mit tehetek, ha felhasználtam a havi adatforgalmi keretemet?

Lehetőség van Extra adatjegy vásárlására. A Hipernet tarifacsomagokhoz megrendelhető belföldi eseti kiegészítő adatforgalmi keretek extra adatmennyiséget (1,4 vagy 10 GB) biztosítanak a tarifacsomagba foglalt kereteken felül, és a tarifacsomag szerinti maximális le- és feltöltési sebességgel lehet felhasználni azokat a keret erejéig. Az adatjegyekben foglalt extra mennyiség az aktuális számlázási ciklus végéig használható fel, többször is rendelhetsz belőlük, ám 24 óránként csak egy fajtát, ekkor az adatmennyiségek összeadódnak, és ugyanúgy a számlázási ciklus végéig használhatóak fel. A kvótafelhasználásról a tarifacsomagba épített adatmennyiség 80% és 100%-ának elérése esetén értesítő SMS-t küldünk. Az Extra adatjegyek megrendelhetők telefonos ügyfélszolgálatunkon: 1220, személyesen bármelyik üzletünkben, a modemre küldött értesítő-SMS-re válaszként, vagy külön SMS-ben a 1750-es számra küldve az EXTRA1GB, EXTRA4GB, vagy EXTRA10GB szavakat. További részletes információ az Extra adatjegyek oldalon.

Meglévő Hipernet tarifámat átválthatom más Hipernet tarifára?

A tarifacsomag-váltásra a szerződésben feltüntetett módokon, és irányokba van lehetőség. Érvényben lévő hűségnyilatkozat esetén, a pontos, egyéni szerződésre szabott tájékoztatásért, feltételekért fordulj telefonos ügyfélszolgálatunkhoz vagy üzleteinkben munkatársainkhoz.

Windows XP van a gépemen. Azzal is működik a Hipernet?

Amennyiben Windows XP (vagy annál korábbi) operációs rendszerrel rendelkezel, előfordulhat, hogy a letöltési sebesség nem éri el a hálózatilag, valamint a modem és a lefedettség által biztosított legmagasabb értéket. A jelenség oka, hogy ezen operációs rendszerek még nem kezelik dinamikusan az úgynevezett hálózati késleltetéssel kapcsolatos számításokat. Ennek javításához a következő fájl letöltésére van szüksége, majd a letöltést és kicsomagolást követően elindítani a (registry beállítást javító) kis programot Letöltés (ZIP, 2 kbyte). A számítógép újraindítása után az operációs rendszer már elérhetővé tudja tenni a magasabb sebességet.

Segíts nekünk! Írd meg Hipernettel kapcsolatos élményedet vagy kérdésedet!

Elkészült a minden eddiginél gyorsabb adatforgalmat biztosító, jobb minőségű hálózatunk, és ezzel elérhetővé vált a Telenor Hipernet. Tisztában vagyunk azonban, hogy az új hálózat nagy odafigyelést és folyamatos fejlesztést kíván. Szeretnénk ehhez minden meglévő és leendő ügyfelünk visszajelzését kérni, hogy Magyarország legjobb hálózatát építhessük fel.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.