Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Online rendelés - gyakran ismételt kérdések

Online rendelés

Szükséges dokumentumok

Fizetés, számla

Kiszállítás

Átvétel, szerződéskötés, elállás

Garancia, jótállás, csere

Miért érdemes online rendelnem?

  • Időszakos extra kedvezmények, csak online elérhető ajánlatok
  • 14 napos cseregarancia mobiltelefonokra és táblagépekre
  • 30 napos visszavételi garancia a következő linken elérhető Hipernet tarifacsomagokra
  • Ingyenes kiszállítás belföldön otthonra, munkahelyre vagy a 2500 átvételi pont egyikére
  • Gyors, kényelmes vásárlás, sorbaállás nélkül
  • Éjjel-nappal, 0-24h elérhető

vissza a kérdésekhez

Hogyan adhatom le megrendelésemet?

Az online rendelés jellemző lépései:

  • Termék / akció kiválasztása. Ezt legegyszerűbben a készülékkereső oldalról indulva teheted meg.
  • belépés meglévő ügyfeleknek
  • a megrendeléshez szükséges adatok megadása,
  • a Szállítási és vásárlási feltételek elfogadása
  • megrendelés átvétele, szerződés aláírása

vissza a kérdésekhez

Miért érdemes bejelentkeznem?

Ha Telenor előfizetőként bejelentkezve kezded meg az online rendelést, az az alábbi előnyökkel jár:

  • A megrendelőlapon a már rendelkezésükre álló adatokat előre kitöltjük
  • Előlegfizetési mentesség, ha előfizetőként rendelkezel 6 teljes havi befizetett számlával
  • Gyorsabb átfutási idő, akár másnapi kiszállítás
  • Jogosultság esetén egyedi kedvezményes ajánlatok megjelenítése

vissza a kérdésekhez

Telenor előfizető vagyok, új készüléket szeretnék vásárolni a telefonszámom megtartása mellett, mi a teendőm?

Ha Telenor előfizetőként új online megrendelést szeretnél indítani, akkor kérjük jelentkezzél be az alábbi módszerek valamelyikével:

  • A kiválasztott készülék oldalán válaszd a „Meglévő Telenor előfizetésemet megtartom és lecserélem a készülékemet” opciót, majd a Telefonszám mezőbe add meg jelenlegi Telenoros hívószámodat, melyre SMS-ben egy 6 számjegyű kódot küldünk ki a +36209000782-es hívószámról (Az sms mintaszövege: A belépéshez szükséges kód: 123456).
    Az SMS-ben megküldött kód kizárólag egyszer adható meg a felületen. Sikertelen bejelentkezést követően új kód kérhető a fenti lépés megismétlésével.
  • Lépj be a MyTelenorba (Telenor Online)
    • MyTelenor azonosítód és jelszavad segítségével, vagy
    • Egyszeri SMS azonosítással.

A sikeres belépést követően, jogosultság esetén megjelennek személyre szabott ajánlataid. Amennyiben az előfizető nem jogosult a megrendelésre (például: Flottás előfizető vagy nem járt még le a hűségidőszak), a felületen erről tájékoztatást kap.

vissza a kérdésekhez

Vásárolni szeretnék, de még nem rendelkezem telenoros mobilszámmal

A megrendelés első lépéseként válaszd az „Új számot szeretnék vásárolni” opciót, majd válaszd ki a következő oldalon automatikusan felajánlott 3 hívószám közül a számodra megfelelőt.

vissza a kérdésekhez

Online megrendelés során lehetőségem van áthozni hívószámomat más szolgáltatótól?

A számhordozás gyors és egyszerű folyamat, akár 2 nap alatt is megtörténhet, ráadásul teljesen díjmentes! Számhordozás kezdeményezésére azonban csak Telenor üzletben, személyesen van lehetőséged. A számhordozásról részletesen

vissza a kérdésekhez

Online is tudok részletre vásárolni?

Igen, online megrendelés esetén is választható a részletvétel. Online rendelés esetén a kezdőrészlet, és a forgalmi előleg jelenik meg a kosárban, mint fizetendő tétel. További információk részletfizetésről.

vissza a kérdésekhez

Honnan tudom, hogy az általam kiválasztott készülék raktáron van-e?

Minden az adott pillanatban a telenor.hu-n megjelenő termék, amely mellett az online rendelhető felirat látható raktáron van és rendelhető, amennyiben a készülék adatlapján megjelenik a „Tovább a megrendeléshez” feliratú narancssárga gomb.

vissza a kérdésekhez

Ha az általam megvásárolni kívánt színű, típusú készüléket nem találom a telenor.hu kínálatában, mi a teendő?

Amennyiben kérdésed merülne fel egy készülék elérhetőségével kapcsolatban, akkor használd a termék oldalán található „A megrendeléshez visszahívást kérek” linket. Név, telefonszám és alkalmas napszak megadását követően rövid időn belül visszahívunk.

vissza a kérdésekhez

Ha a megrendeléshez visszahívást kérek, akkor is megkapom-e az online kedvezményt?

Igen, az online kedvezményre, akciós ajánlatra, vagy akciós ajándék kiegészítőre abban esetben is jogosult vagy, amennyiben telefonon, az ügyfélszolgálat segítségével zárul a megrendelés.

vissza a kérdésekhez

Milyen termékek és szolgáltatások rendelhetőek meg a telenor.hu felületén?

A telenor.hu-n felületén számlás és feltöltőkártyás előfizetéssel mobiltelefonok, táblagépek, modemek, routerek és laptopok megrendelésére kínálkozik lehetőség.
A telenor.hu felületén kiegészítők (töltő, tok, előlap, fülhallgató stb.) megrendelése jelenleg nem lehetséges, illetve számhordozás is csak személyesen kezdeményezhető.

vissza a kérdésekhez

Eltér az üzletek és a telenor.hu kínálata?

Igen. A telenor.hu saját készlettel rendelkezik, ami eltérhet az üzletek kínálatától. Előfordulhat, hogy valamely a telenor.hu-n nem elérhető készülék valamelyik üzletben megvásárolható, illetve az ellenkező eset is, azaz a telenor.hu elérhető olyan ajánlat, amely az üzletekben nem.

vissza a kérdésekhez

Szükséges dokumentumok

Telenor előfizetőként milyen dokumentumokra van szükségem online rendeléskor?

Számlás és Új Generációs Kártyás előfizetéshez kapcsolódó ajánlat megrendeléséhez az alábbi dokumentumok-párok valamelyike szükséges:

  • 1 érvényes fényképes igazolvány és adóigazolvány vagy
  • 1 érvényes fényképes igazolvány és online bankkártyás fizetés opció választása a felületen

vagy

  • 2 érvényes fényképes igazolvány (1 elsődleges és 1 másodlagos, pl. személyi igazolvány + jogosítvány).
  • Ha előfizetőként rendelkezel 6 teljes havi befizetett számlával, 1 érvényes fényképes okmány is elegendő.

Részletre történő vásárlás feltételei eltérhetnek!

Kártyás előfizetéshez kapcsolódó ajánlat megrendeléséhez:

  • 1 érvényes fényképes igazolvány szükséges

Fontos! Mivel az átvételkor a megrendelés során megadott dokumentumo(ka)t kell bemutatni, fokozottan ügyelj az adatok helyességére a megrendeléskor!

vissza a kérdésekhez

Még nincs Telenor előfizetésem, milyen dokumentumokra van szükségem online rendeléskor?

Számlás és Új Generációs Kártyás előfizetéshez kapcsolódó ajánlat megrendeléséhez, az alábbi dokumentum-párok valamelyike szükséges:

  • 1 érvényes fényképes igazolvány és adóigazolvány vagy
  • 1 érvényes fényképes igazolvány és online bankkártyás fizetés opció választása vagy
  • 2 érvényes fényképes igazolvány (1 elsődleges és 1 másodlagos pl. személyi igazolvány + jogosítvány).

Részletre történő vásárlás feltételei eltérhetnek!

Kártyás előfizetéshez kapcsolódó ajánlat megrendeléséhez

  • 1 érvényes fényképes igazolvány.

Fontos! Mivel az átvételkor a megrendelés során megadott dokumentumo(ka)t kell bemutatni, fokozottan ügyelj az adatok helyességére a megrendeléskor!

vissza a kérdésekhez

Melyek a megrendelés során elfogadható fényképes igazolványok?

Megrendelés kizárólag az alábbi érvényes, személyazonosításra szolgáló okmányok adatainak megadásával adható le:

  • régi típusú személyi igazolvány, amely tartalmazza az állandó lakcímet,
  • régi típusú személyi igazolvány és lakcímigazoló kártya,
  • új típusú személyi igazolvány (kártya) és lakcímigazoló kártya,
  • Magyarországon kiállított új típusú vezetői engedély (kártya) és lakcímigazoló kártya,
  • útlevél és lakcímigazoló kártya,
  • adóigazolvány (az azon szereplő, 10 számjegyű adóazonosító jel)

vissza a kérdésekhez

Céges megrendelés esetén milyen dokumentumok szükségesek?

Cég, gazdálkodó szervezet nevében történő megrendelés esetén az alábbi eredeti dokumentumok szükségesek:

  • aláírási címpéldány vagy aláírásminta;
  • a szerződéskötő érvényes régi típusú személyi igazolványa, vagy régi típusú személyi igazolvány és lakcímigazoló kártya, vagy új típusú személyi igazolvány (kártya) és lakcímigazoló kártya, vagy Magyarországon kiállított új típusú vezetői engedély (kártya) és lakcímigazoló kártya, vagy útlevél és lakcímigazoló kártya;
  • bankszámlaszerződés vagy a számlavezető bank igazolása;
  • bélyegző (amennyiben az aláírási címpéldány vagy aláírásminta is el van látva a cég bélyegzőjével).

vissza a kérdésekhez

Fizetés, számla

Mivel tudok fizetni?

A fizetés történhet:

  • az online megrendelés során online bankkártyás fizetéssel,
  • utánvéttel, készpénzzel fizetve a futárnak,
  • a PostaPonton történő átvételkor készpénzzel vagy bankkártyával.

Fontos! A PostaPonton történő bankkártyás fizetés készpénzfelvételnek minősül, melynek költségéről tájékozódj számlavezető bankodnál!

vissza a kérdésekhez

Milyen típusú bankkártyákkal fizethetek?

Online megrendeléskor az alábbi bankkártyákkal tudsz fizetni:

  • MasterCard
  • VISA / Visa Electron
  • Maestro
  • American Express

vissza a kérdésekhez

Fizethetek SZÉP kártyával?

SZÉP kártyát sajnos nem tudunk elfogadni fizetőeszközként.

vissza a kérdésekhez

Mikor, hogyan kapom meg a számlát?

A Telenor a megrendelt terméket minden esetben – ideértve a készpénzes fizetést is – számlával szállíttatja ki a megrendelő nevére és címére. Amennyiben a megrendelő nem magánszemély (pl. cég), és megbízottja (átvevő) útján veszi át a terméket, akkor a számla az átvevőnek kerül átadásra, a Telenor a szállítást követően eredeti számlát nem állít ki a megrendelésről.

vissza a kérdésekhez

Mi az a forgalmi előleg?

A vásárlás során előre fizetendő összeg, az előleg, magában foglalja az első havidíjat, valamint tartalmazhatja a készülék miatti előleget is, amit akkor kérünk tőled, ha készülékedet a listaárnál kedvezményesebb áron kapod tőlünk. Az előleg összege a készülék értékétől, valamint a választott tarifakategóriától függően változhat.
Az előleget visszakapod! A befizetett előleg összege a szerződéskötést követő 4. hónaptól számláid végösszegéből levonásra kerül, azaz ilyenkor az előleg összegének mértékéig csökken havi számlá(i)d végösszege.
A vásárláskor az első havidíjat minden esetben ki kell fizetni, azonban a készülék miatti előleg összege bizonyos esetekben csökkenthető bankkártyás fizetéssel.

vissza a kérdésekhez

A telenor.hu-n bruttó vagy nettó árak vannak feltüntetve?

A telenor.hu-n szereplő árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák.

vissza a kérdésekhez

Van különbség a bolti árak és az online árak között?

Igen, online megrendelés esetén kedvezőbb árakat kínálunk.

vissza a kérdésekhez

Kiszállítás

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás belföldön ingyenes, akár otthonra, akár munkahelyedre, akár a 2500 PostaPont valamelyikére kéred a küldeményt.

vissza a kérdésekhez

Milyen lehetőségeim vannak a rendelés átvételére?

Online rendelés esetén, az alábbi kiszállítási, átvételi lehetőségek közül választhatsz:

  • Kiszállítás (otthonra,munkahelyre vagy más belföldi címre)
  • Átvétel Posta Ponton

vissza a kérdésekhez

Átvehetem-e Telenor üzletben a megrendelésemet?

A telenor.hu-n leadott megrendelésedet üzleteinkben sajnos nem tudod átvenni.

vissza a kérdésekhez

Mennyi a kiszállítási idő?

A megrendelés beérkezését a megadott e-mail címre küldött üzenetben visszaigazoljuk és amennyiben az teljesíthető 3 munkanapon belül (vagy az általad megjelölt időpontban) kiszállítjuk.
Amennyiben a megrendelés bármilyen okból nem vagy nem a megrendelés szerint teljesíthető, a visszaigazolás követő 3 munkanapon belül telefonon vagy SMS-ben tájékoztatunk megrendelésed állapotáról.

vissza a kérdésekhez

Kiválaszthatom a kiszállítás napját?

Igen, a kiszállítás kívánt dátuma a megrendelés során kiválasztható, sőt napszakot is megjelölhetsz.

vissza a kérdésekhez

Meghatározhatom a kiszállítás napon belül időpontját, a napszakot?

Igen. Amennyiben a házhozszállítás választod, meghatározhatod, hogy a futár délelőtt (09.00–13.00) vagy délután (13.00-17.00) érkezzen. A megrendelést és a hozzá tartozó dokumentumokat a Telenor megbízott partnere, a Magyar Posta Logisztika (MPL) szállítja ki a megrendelő által választott időablakban, munkanapon 8 és 17 óra között. Az MPL a kiszállítás napján SMS-ben értesítést küld.

vissza a kérdésekhez

Sajnos nem tartózkodtam a kiszállítási címen, a megjelölt időpontban, hogyan tudom átvenni a megrendelésemet?

A futár a kiszállítást két alkalommal – a választott időablakban és az azt követő munkanapon – is megkísérli, amennyiben a kézbesítés sikertelen, a helyszínen értesítést hagy. Ha az ismételt kézbesítés sem jár sikerrel, akkor az értesítő szerint a megrendelt termék leadásra kerül a helyi postahivatalba, ahol 5 munkanapon belül vehető át. A kiszállítás ebben az esetben is ingyenes.

vissza a kérdésekhez

Napközben nem vagyok otthon, kérhetem a kiszállítást a munkahelyemre is?

Igen, amennyiben a megrendelő magánszemély, lehetőség van a lakcímtől eltérő szállítási cím megjelölésére is, ami lehet a munkahelyed címe is.

vissza a kérdésekhez

Céges megrendelés kiszállítását kérhetem az otthoni címemre?

Sajnos nem. Amennyiben a megrendelő nem magánszemély (pl. cég) és még nem rendelkezik a Telenornál előfizetői szerződéssel, kiszállítási címként kizárólag a cégjegyzékben szereplő, bejegyzett székhely vagy telephely adható meg.

vissza a kérdésekhez

Hogyan tudom kiválasztani a legközelebbi PostaPontot?

A megrendelés során lehetőséged van város szerint kikeresni a hozzád legközelebbi PostaPontot. Országszerte több, mint 2500 PostaPont közül választhatsz.

vissza a kérdésekhez

PostaPonton hány napig vehetem át a rendelésemet?

A megrendelés az értesítést követő 5 munkanapon belül vehető át a megrendelésben szereplő PostaPonton. A megrendelést és a hozzá tartozó dokumentumokat a Telenor a megrendelés során kiválasztott PostaPontra juttatja el. A megrendelés PostaPontra érkezéséről az MPL a megrendelőt az általa megadott módon (SMS-ben vagy e-mailben) értesíti.

vissza a kérdésekhez

Átvétel, szerződéskötés, elállás

Milyen dokumentumokat kell bemutatni a megrendelés átvételekor?

Átvételkor a „Megrendelés folyamata” részben említett és az online megrendeléskor megadott dokumentumokat kell bemutatni, más dokumentum bemutatása esetén a termék nem kerül átadásra.

vissza a kérdésekhez

Milyen dokumentumokat kell bemutatni céges megrendelés átvételekor?

Ha a megrendelő nem magánszemély (pl. cég, egyéni vállalkozás stb.), az átvevőnek cégszerű meghatalmazással kell rendelkeznie a termék és számla átvételére és a kapcsolódó szerződések aláírására. Az átvételkor a képviseleti jogot igazoló dokumentumokat be kell mutatni (pl. aláírási címpéldány), valamint a meghatalmazás eredeti példányát át kell adni – ennek hiányában a megrendelés nem teljesíthető.

vissza a kérdésekhez

Mikor és hol kerül sor az előfizetői szerződés aláírására?

Szerződéskötésre a megrendelésben megadott címen, személyesen, írásban kerül sor, amennyiben a megrendelő a szerződést áttanulmányozza, aláírja és a terméket átveszi.

vissza a kérdésekhez

Garancia, jótállás, csere

Mikor, hogyan kapom meg a garancialevet?

A garancialevél a kiszállított küldemény része, a szerződéssel együtt, a csomagon kívül található. A garancia kezdete a választott átvétel napja.

vissza a kérdésekhez

Mit jelent a 14 napos cseregarancia?

A telenor.hu-n online megrendelt mobiltelefonokra és táblagépekre 14 napos cseregaranciát vállalunk!

vissza a kérdésekhez

Milyen esetben és hogyan érvényesíthető a 14 napos cseregarancia?

A telenor.hu-n online megrendelt, előfizetéssel vásárolt mobiltelefonokat és táblagépeket az előfizetés aktiválástól számított 14 naptári napon belül futárral visszaküldheted számunkra (a futár költségét a Telenor átvállalja), vagy leadhatod a Telenor alábbiakban meghatározott üzleteiben, és ez után a készüléket azonos vagy – amennyiben az érték különbözetet a cserekészülék átvételekor megfizeted – magasabb vételárral rendelkező mobiltelefonra vagy táblagépre cserélheted. A csere keretében pénzvisszafizetést (elállást) nem lehet érvényesíteni, és alacsonyabb értékű készülékre történő cserére sincs lehetőség. Részletfizetéssel történt vásárlás esetén a csereérték a készülék teljes vételára. A cseregarancia a telenor.hu-nkeresztül vásárlásra jogosult lakossági és az üzleti előfizetőkre egyaránt érvényes.

vissza a kérdésekhez

Hány alkalommal vehetem igénybe a 14 napos cseregaranciát?

Cserét készülékenként egyszer, valamint – egy előfizető nevén lévő több előfizetés esetén – előfizetőnként évente kizárólag egy alkalommal lehet kérni. Amennyiben például egy időben vagy 1 éven belül két készüléket vásárolsz, a cseregaranciát csak az egyik készülékre tudod érvényesíteni.

vissza a kérdésekhez

Mit szükséges megőriznem a 14 napos cseregarancia érvényesítéséhez?

A csere érvényesítésére akkor van lehetőség, amennyiben a terméket gyári csomagolásában, a rövid ideig tartó rendeltetésszerű használattal szükségszerűen együtt járó elhasználódás nyomait leszámítva sértetlenül (pl. mechanikai sérülés – karc, törés stb. – és beázás nyomai a készüléken nem találhatók meg), működőképes állapotban, az eredeti blokkal vagy számlával együtt átadod a futárnak vagy a kijelölt értékesítési pont munkatársának.

vissza a kérdésekhez

14 napon belül futárral szeretném visszaküldeni a vásárolt eszközt, mit kell tennem?

Amennyiben a cserét futár közreműködésével kívánod lebonyolítani, úgy kérünk, keresd ügyfélszolgálatunkat a Telenor hálózatából díjmentesen hívható 1220-as telefonszámon, vagy hálózaton kívülről a normál díjas +36 20 200 0000 számon, ahol az átvétel helyét és idejét munkatársunkkal egyeztetheted. A cserével akkor tudsz élni, ha a cserére vonatkozó igényedet az előírt 14 napos határidőn belül bejelented számunkra. A futár költségét – ide értve a csereként választott készülék kiszállításának díját – a Telenor átvállalja. A futár a készüléket központi raktárunkba szállítja, ahol munkatársaink ellenőrzik a cserélni kívánt készülék állapotát. Ha a készülék hibátlan, a futárnak átadott csomag pedig tartalmazza az előírt dokumentumokat, a termék gyári csomagolását és a gyári csomagolás részét képező tartozékokat, úgy munkatársaink intézkednek a csereként választott készülék kiszállításáról.

vissza a kérdésekhez

A vásárlástól számított 14 napon belül megsérült a készülék, kicseréltethetem?

Amennyiben a készülék nem sértetlen állapotú, akkor a készülék cseréjét sajnos nem tudjuk teljesíteni. Ha cserélni kívánt készülék futár útján küldted be számunkra, úgy munkatársaink a sérülés észlelése után felveszik veled a kapcsolatot, és egyeztetik a termék visszaszállításának vagy díjköteles javításának feltételeit. A szavatossági, jótállási kötelezettség alá tartozó hiba javítására az általános szabályok szerint kerül sor. A sérült készülék cseréjére díjköteles javítást megrendelése esetén nincs lehetőség.

vissza a kérdésekhez

Milyen termékekre vonatkozik a 14 napos cseregarancia?

A cseregarancia kizárólag mobiltelefonokra és táblagépekre tudod érvényesíteni, a cseregarancia az online vásárolt egyéb termékekre (például laptop, modem, tartozékok) nem vonatkozik, tartozék cserére abban az esetben sincs lehetőség, amennyiben a csereként átvett új mobiltelefonnal vagy táblagéppel a korábban vásárolt tartozék már nem használható.
Amennyiben új modemet vásárolsz Hipernet tarifacsomaggal 1 éves vagy 2 éves hűséggel és visszavételi garanciával, úgy a Telenor.hu-n lebonyolított megrendelés alapján történő vásárlás esetén a szerződés aláírásától számított 30 naptári napon belül kötbér és egyéb díj megfizetése nélkül lehetőséget biztosítunk az eszköz visszaadására, valamint az előfizetői szerződés megszüntetésére.

vissza a kérdésekhez

Személyesen melyik üzletekben érvényesíthetem a 14 napos cseregaranciát?

A 14 napos cseregarancia 2014. június 23-a óta minden Telenor üzletben érvényesíthető.

A kiválasztott értékesítési ponton személyes ügyintézés során munkatársaink a készülék állapotát a helyszínen ellenőrzik, és amennyiben minden szükséges feltétel teljesül (és a személyes ügyintézés időpontjáig nem telt el a 14 napos határidő), a cseréről egyidejűleg intézkedik.

vissza a kérdésekhez

Mit jelent a visszavásárlási garancia?

A Telenor bizonyos akcióiban visszavásárlási garanciát vállal – az erre utaló jelzés az akció leírásában megtalálható (Pl.: Hipernet tarifák 30 napos visszavételi garanciával). A visszavásárlási garancia alapján a Telenor a szerződéskötéstől, átvételtől számított, akciós leírásban megadott időn belül (amelybe a szerződéskötés, átvétel napja beleszámít) vállalja a termék visszavételét és a kifizetett vételár visszatérítését Értékesítési Pontjain.

vissza a kérdésekhez

Mik a visszavásárlási garancia érvényesítésének feltételei?

A visszavásárlás feltétele, hogy az eszköz

  • hiánytalanul (készülék, tartozékok, nyomtatványok),
  • eredeti csomagolásában,
  • ép állapotban (pl. mechanikai sérülés - karc, törés stb. – azon nem található)

visszaszolgáltatásra kerüljön.

A visszavásárlási garancia érvényesítéséhez

  • az értékesítést igazoló számlát vagy
  • nyugtát, vagy
  • az előfizetői szerződés előfizetői példányát

szükséges bemutatni.

Az előfizetői szerződés megszüntetése kapcsán a Telenor és az előfizető egymással elszámolnak. Ennek keretében az esetlegesen forgalmazott forgalmi díjakat az előfizető választása szerint a helyszínen - hóközi számlában -, vagy a később kiállított számla alapján az előfizetőnek rendeznie kell.

vissza a kérdésekhez

Meddig érvényes a garancia/jótállás?

Az új eszközökre az értékesítéstől (online megrendelés esetén az átvételtől) számított 1 évig, az újszerű eszközökre pedig az értékesítéstől (online megrendelés esetén az átvételtől) számítva a hirdetésben szereplő időre jótállást vállal.
A jótállási jegyen az MPL futárszolgálat képviselője tölti ki a jótállás kezdő időpontját, ami az átvétel napja (a többi adat a Telenor által kerül kitöltésre).

vissza a kérdésekhez

Mit szükséges megőriznem a garancia / jótállás érvényesítéséhez?

A jótállás terhére bejelentett, meghibásodott terméket javításra, bevizsgálásra csak az érvényes, a termékhez tartozó, és a Telenor általi forgalomba hozatalt igazoló jótállási jegy vagy az értékesítést igazoló számla egyidejű átadása mellett fogad el, és továbbít a jótállásra vagy szavatosságra kötelezett márkaszervizébe.

vissza a kérdésekhez

A vásárolt készülék 3 munkanapon belül meghibásodott, hogyan cserélhetem ki?

Az értékesítést követően 3 munkanapon belül meghibásodott készülék cseréje bármely Telenor értékesítési ponton kérhető. Amennyiben a telenor.hu-n vagy a telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül vásároltál, akkor telefonos ügyfélszolgálatunkon az ingyenesen hívható 1220-as számon kérheted a cserét.
Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a hiba a csere helyszínén tapasztalható és az a rendeltetésszerű használatot akadályozza! Ellenkező esetben bevizsgálásra és javításra adhatod le a készüléket.

vissza a kérdésekhez

Hasznos volt ez az oldal?
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.