Munkavállalói elkötelezettség felmérés

A magas szintű dolgozói elkötelezettség a sikeres vállalatok egyik megkülönböztetője. Azon vállalatoknál, ahol a dolgozók nagy arányban elkötelezettek munkáltatójuk felé, az üzleti eredmények is pozitívabbak. Szeretnénk a Telenort még inkább egy olyan vállalattá fejleszteni, ahol a dolgozók jól érzik magukat és motiváltak a közös céljaink elérésére, ezért évente készítünk felmérést munkavállalóink körében. A Telenor dolgozói elkötelezettség felmérése az Employee Engagement Survey (EES), amelyet a Telenor Csoport tagjaként évente végzünk el. A dolgozói elkötelezettséget 5 összetevővel mérjük (büszkeség, motiváció, ajánlási hajlandóság, elégedettség és maradási hajlandóság), amelyek mindegyikére egy-egy kérdés vonatkozik. Ezen kívül az elégedettséget is mérjük azokon a területeken, amelyek a legszorosabb kapcsolatban állnak az elkötelezettséggel (pl.: fizikai munkakörnyezet, fejlődési lehetőségek, célkitűzés, stb.) A felmérés fontos visszajelzésekkel szolgál a vállalat vezetésének a fejlesztési irányok kijelöléséhez az üzleti eredmények, illetve a munkakörülmények javítása érdekében.