Ügyfélelégedettség

A Telenor célja, hogy ügyfelei mindenkor elégedettek legyenek a termékek és szolgáltatások minőségével, ezért a Telenor évek óta folyamatosan figyelemmel kíséri ügyfelei elégedettségének alakulását az ügyfelek bevonásával pl. rendszeres kapcsolatfelvétellel, a kapott visszajelzések elemezésével és fejlesztési célokba építésével.

Lakossági ügyfelek körében végzett kutatás

A 2015. év során a Telenor lakossági ügyfelei körében végzett felmérés alapján az ügyfelek továbbra is elégedettek a Telenor szolgáltatásaival, így a Telenor a már korábbi években elért 85% feletti elégedettségi szintet a jelentéstételi időszak során is tartotta.

Elégedettség a telefonos ügyfélszolgálattal

A Telenor telefonos ügyfélszolgálata annak érdekében, hogy mérhető, egyértelmű visszajelzést kapjon az ügyfeleinktől a működésével, a kiszolgálás minőségével kapcsolatban, az év során folyamatosan úgynevezett értékelő IVR[1] alapú ügyfél-elégedettségi felmérést végez. Az eredmények alapján, büszkén mondhatjuk, hogy a korábbi évekhez hasonlóan, 2015-ben is sikerült megőriznünk ügyfélszolgálatunk kiváló színvonalát, ezzel biztosítva ügyfeleink magas elégedettségét és hűségét. Az eredmények stabilan magasak voltak egész évben, mindössze a nyári időszakban kaptunk valamelyest alacsonyabb értékeket az ügyfeleinktől, amit a szolgáltatásainkat érintő változások okán hirtelen bekövetkezett többletterhelés, illetve az ezzel összefüggésben tapasztalt lassabb ügyfélkiszolgálás eredményezett.

[1] telefonközpont hangmenü (Interactive Voice Response)