Ügyfeleink


A telekommunikáció, infokommunikáció elengedhetetlen része lett mindennapjainknak úgy a magánéletben, mint munkánk során. A mobilitás növekedésével, felgyorsult életünkkel, és az üzleti modellek változásaival párhuzamosan egyre többféle fogyasztói szegmens egyre változatosabb igényeit kell kifogástalan minőségben kiszolgálnunk, hogy számukra valódi értéket teremtsünk.

Lakossági ügyfeleink körében megtalálhatók a mobilos újdonságokra nyitott, okostelefonnal rendelkező, akár mobilinternet-használó felnőttek, az életigenlő fiatalok és a hagyományos mobiltelefonos megoldásokat kedvelő szeniorok is.
Vállalatunk sok energiát fordít arra, hogy célszegmenseit, azok igényeit megismerje és a lehető legmagasabb minőségben kiszolgálja.

Az innováció fontos a telekommunikációban, így a Telenor is számos innovatív szolgáltatással bővítette szolgáltatásportfolióját. Így ügyfeleink számára már nem kizárólag a mobilhang és mobilinternet szolgáltatások elérhetőek, hanem pénzügyi és digitális szolgáltatásokat is használhatnak. Ezen szolgáltatásoknak köszönhetően ügyfeleink között megtalálhatóak a digitális szórakozási megoldásokat keresők, vagy a mobilfizetésre nyitott mobilpénztárca felhasználók is.

Vállalati ügyfeleink még változatosabb igényekkel rendelkeznek. Működési területük, iparági specifikumaik, illetve méretük is nagyban befolyásolja, hogy milyen szolgáltatásokra van szükségük, illetve ezeket milyen költségkeret mellett tudják igénybe venni.
Nagyvállalati ügyfeleink kiszolgálása rugalmasságot, kreativitást, és mindenekelőtt magas minőségű telekommunikációs szolgáltatást igényel, amelyhez elengedhetetlen a kiváló ügyfélismeret.
Kis- és középvállalati ügyfeleink esetében ugyanakkor a szigorú költségkeretek mellett történő optimális szolgáltatási csomagok megtalálása jelenti a kihívást, melynek vállalatunk szüntelenül igyekszik megfelelni.