OneDrive - Fiók létrehozása

Kezdeti bejelentkezési adatait a szolgáltatás aktiválása után emailben kapja meg. Az e-mailnek tartalmaznia kell a Microsoft Online Portal linkjét, az adminisztrátori belépéshez szükséges admin@ kezdetű azonosítót, jelszót és a felhasználói fiók azonosítót és jelszót.

Amennyiben Ön jogosult a szolgáltatásra, de nem rendelkezik a fenti adatokat tartalmazó e-maillel, kérjük, regisztráljon itt.

1. Bejelentkezés

onedrive

Első lépésként navigáljon a https://login.microsoftonline.com oldalra, és jelentkezzen be az e-mailben kapott adatokkal.

Az admin@-al kezdődő felhasználónévvel a saját fiókjának a rendszergazdájaként lép be. Így általános beállításokat tud megváltoztatni és létre tud hozni felhasználói fiókokat magának és kollégáinak.

A felhasználónév (e-mail) és jelszó esetleges kimásolásakor kérjük, ügyeljen a szóközök és idézőjelek mellőzésére a sikeres bejelentkezéshez.

2. Vátoztassa meg kezdeti jelszavát!

Bejelentkezés után a Microsoft Online Portal elsőként a kezdeti jelszó megváltoztatását kéri egy egyedi, Ön által is könnyen megjegyezhető jelszóra. A régi (e-mailben megküldött) jelszó beírása után kérjük, hogy az új jelszó megadásakor használjon kisbetűt, nagybetűt, számokat és különleges karaktereket, pl. !, ?, @, +, stb. A jelszó hossza max. 16 karakter lehet.

Bejelentkezés után a Microsoft Online Portal elsőként a beállításokhoz navigálja, ahol lehetősége van áttekinteni OneDrive for Business profilját. Ebben a menüpontban finomhangolhatja adatait, letöltheti a OneDrive for Business klienst, és beállíthatja a kezdőoldal megjelenését.

3. Tekintse át profilját!

onedrive

A bal felső sarokban lévő négyzetrácsra kattintva válassza a "Rendszergazda" ikont. A bal oldalon megjelenő menüsorban tud általános beállításokon változtatni, valamint felhasználói fiókokat létrehozni.

4. Felhasználói fiók hozzáadása

onedrive

A baloldali menüsorból válassza ki a Felhasználók/Aktív felhasználók fület. A szolgáltatás használatához felhasználói fiókkal is rendelkeznie kell a rendszeradminisztrátorin kívül. Ha az aktiválás során nem jött létre vagy a meglévőket szeretné bővíteni, a "+Hozzáadás" menüre kattintva hozhat létre új fiókot. Létrehozás után, kiválasztva az adott fiókot tud általános beállításokat végezni; jelszót változtatni, licenszet adni vagy elvonni, az email cím elsődlegességén állítani, stb. A rendelkezésre álló licenszeket a Számlázás fülnél tekintheti meg. Ezek száma attól függ, hány mobiltelefonra van előfizetése.

onedrive

A Rendszergazda fiókból való kijelentkezés után lépjen be a Felhasználói fiókjával. Itt a bal felső sarokban látható négyzetrácsra kattintva is láthatja, milyen szolgáltatások elérhetőek az Ön számára. A Felhő szolgáltatás használatához kattintson a OneDrive ikonra.

onedrive

A szolgáltatások használatához a felhasználói fiókjával kell belépnie. Az előfizetésétől függően jogosult vagy csak a Felhő szolgáltatásra vagy a teljes Office 365 irodai csomag online és vagy telepíthető változatára.

5. Fájlok online megtekintése

onedrive

Hogyha a OneDrive ikont választja, a portál felajánlja a OneDrive for Business szinkronizációs program letöltését.