OneDrive - Első lépések

1. Bejelentkezés

onedrive

Első lépésként navigáljon a https://login.microsoftonline.com oldalra, és jelentkezzen be az e-mailben kapott adminisztrátori azonosítóval.

Az e-mailben szereplő adminisztrátori hozzáférés általában hasonlít az admin@tnhu1234567890.onmicrosoft.com mintára.
(Amennyiben megrendelte a szolgáltatást, de nem rendelkezik a bejelentkezési adatokkal, kérjük, keresse fel a Telenor Felhőszolgáltatások Ügyfélszolgálatát!)

2. Felhasználó létrehozása

onedrive

Navigáljon a bal oldali sávon található "Felhasználók" menüpontra, majd azon belül válassza az "Aktív felhasználók" lehetőséget. Új felhasználó felvételéhez kattintson a lista felett található "+ hozzáadás" gombra.

3. Töltse ki az új felhasználói fiók adatait az alábbiak szerint.

onedrive

Amennyiben más felhasználó számára hoz létre új fiókot, érdemes az "Automatikusan létrehozott jelszó" lehetőséget választani, és elküldeni azt a jelenlegi e-mail címére. A Terméklicencek között válasszuk ki a OneDrive licenct, hogy az hozzákötésre kerüljön az adott felhasználóhoz.

4. A létrehozás után az új felhasználói fiók szerepelni fog a listában.

Miután elkészítette az új OneDrive for Business fiókot, a hozzáférés tulajdonosa azonnal használatba veheti azt a Microsoft Online Portal oldalon.