Üdvözöljük a Telenor Felhőben!

Oldalunkon megtekintheti a Telenor Felhőszolgáltatásokkal kapcsolatos technikai és támogatási információkat, valamint segítséget talál az első lépésekhez, a használatba vételhez; a mobiltelefonok, táblagépek és PC-k beállításaihoz.

Válasszon szolgáltatást!


Gyakori kérdések

  • Hol tudok regisztrálni?
  • Hogyan juthatok több licenchez?
  • Hogyan kérhetek új jelszót?
  • Mi az a OneDrive?
  • Az Office 365 felhőben szeretnék tárolni dokumentumokat
  • Hogyan tudok leveleket átirányítani az online Outlookban?
  • Hogyan tudok postaládát megosztani mással online Outlookban?
  • Hol tudom szerkeszteni a profilomat?

Támogatás

Technikai probléma esetén kérjük, tekintse át oldalainkat. Amennyiben problémájára nem talált megoldást, a Telenor Felhőszolgáltatások Ügyfélszolgálata (Telenor Cloud Support) készséggel áll rendelkezésére munkanapokon 9-17 óráig a +36-20-42-222-24-es telefonszámon illetve a cloudsupport@telenor.hu e-mail címen.