Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Social responsibility

To demonstrate our social responsibility, we pursue responsible employment practices, use our technology for good causes and make our products and services available to all in a safe and accessible way. Employees are the cornerstone of our company’s success. Therefore, Telenor as an employer is committed to providing them with all the conditions required for safe, comfortable and efficient work. We make effort to use ICT tools to the benefit of disadvantaged social groups and leverage our technology and allocate resources to develop applications that create substantial value for members of society. We believe that to implement sustainable social projects we need to establish long-term trust-based cooperation with NGOs. For this reason, we prefer long-term partnership to one-off sponsorship. The protection of children is also a critical component of our CR strategy. Our technology is used by children at an increasingly young age, and besides undoubted benefits this also raises some important awareness and safety issues. Therefore, Telenor decided to develop and implement a long-term programme for promoting the safe use of the internet and mobile phones by children.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor login

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.