Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Economy

Economic responsibility

Our main responsibility is that we reach our company’s marketing goals in a way our products and services provides a long term value for our customers. To reach this it is necessary to put our customers in the center of our attention.

We continually develop our researches, programs and services to perfect our customer satisfaction rate and to make the partnership fruitful for both sides.

The other main pillar of the sustainable partnership is that we make our business in a transparent and ethical way. Our goal is to make Telenor an ethical and transparent company so its business behavior can be a good example for any other companies.

To reach this we collaborate with Transparency International for 2nd year now. For further details of the collaboration visit the Collaboration with Transparency International section.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor login

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.