Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Email Stúdió- segítség

Email Stúdió szolgáltatásunkat hamarosan kivezetjük, a szolgáltatáshoz kapcsolódó email címeket 2016. augusztus 15. után megszüntetjük. 

Amennyiben már beleegyezett, hogy eddigi adatait továbbíthatjuk Önnek, a csatolmányban kapott fájlokat az alábbi módon tudja használni:

  • A csatolmányt tömörített formában kapja meg, amit első lépésként ki kell csomagolni. A kicsomagoláshoz az alábbi program javasolt: WINZIP. Kérjük, ellenőrizze a Levélszemét/Spam mappát
  • A kicsomagolt fájlokat az alábbi mappákban fogja találni és az alábbi formátumokban:

Névjegyek:

  • vcf formátumban (pld. Outlook levelező programba importálható)
  • csv (vCard) formátumban (pld. Gmail levelező programba importálható)

Naptárbejegyzések:

  • ics formátumban (pld. Google Naptár és Outlook levelező programba importálható)

Emailek:

  • mbox formátumban (Thunderbird levelező programba importálható)
Segítség a programokba való importáláshoz:

Emailek importálása:

Az eddigi emailjeit és mapparendszerét lehetősége van Gmailbe is átküldeni. Az alábbi linken részletes leírást talál a beállításokról:

        • A linken válassza a „másik email szolgáltató” opciót és kövesse a lépéseket: https://support.google.com/mail/answer/21289?vid=0-635791305825557985-905052956
        • Amennyiben elfelejtette Email Stúdió jelszavát, küldje az "uj jelszo" SMS-t a 9000799-es telefonszámra. Válasz SMS-ben új POP3/IMAP jelszót küldünk Önnek.  
        •  A POP3-as telenoros adatokról az alábbi weboldalon talál információt:  

https://www.telenor.hu/szolgaltatas/uzenetkuldes/email

Névjegyek importálása:

Naptár bejegyzések importálása:

További kérdés esetén keresse internetes ügyfélszolgálatunkat vagy hívja a 1220-as telefonszámot.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.