Digitális aláírás

2017. augusztus 29-étől a Telenor személyes értékesítési és ügyfélszolgálati pontjain is bevezeti az elektronikus szerződéskötést. A szerződések aláírása ezt követően digitálisan, aláíró készülékek (padok és tabletek) segítségével történik, ügyfeleink táblagépeken vagy monitorokon keresztül olvashatják el a szerződési feltételeket, amelyekhez aláírás után bármikor hozzáférhetnek.

Miért jó ez?

Az elektronikus szerződéskötés és a digitális aláírás bevezetésével gyorsabb és kényelmesebb lesz az ügyintézés, valamint a szerződéskötési folyamat, mivel nincs szükség papírok nyomtatásra, papíron történő aláírásra.
Az elektronikus szerződéskötést új és meglévő ügyfeleinknek is automatikusan biztosítjuk.

Mit tartalmaz a digitális aláírás?

Az aláírás képe olyan digitális eszközzel kerül rögzítésre, amely az aláírás azonosíthatósága érdekében méri az aláírás helyzetét, nyomáserősségét, gyorsulását, sebességét is.

Mennyire biztonságos a folyamat?

A digitális aláírás adatait titkosan kezeljük, amelyet egy két kulcsos biztonsági rendszer véd. A nyomtatványokon szereplő aláírások adatait és az aláírás képet csak a kulcsok és a hozzájuk tartozó jelszó ismeretében lehet megtekinteni. A digitálisan aláírást és az elektronikus nyomtatványt harmadik személynek nem adjuk át (kivéve, ha erre jogszabály kötelezi a Telenort, pl. hatósági vagy bírósági megkeresés esetén, vagy követelés érvényesítése/faktorálás esetén az ebben részt vevő partnerünk számára. Követelés érvényesítés esetében a partner számára nem válik semmilyen, az aláíráshoz kapcsolódó biometrikus adat elérhetővé).

Az adatkezeléssel kapcsolatos további tájékoztató megtekinthető az alábbi oldalon:

Adatkezelési tájékoztató a digitális úton történő dokumentum-aláírásról a Telenor üzlethelyiségeiben

Hol nézhetem meg a szerződésem?

A digitálisan aláírt nyomtatványok aláírást követően rövid időn belül elérhetők lesznek a my.telenor.hu oldalon. Szerződéskötést követően – amennyiben ügyfelünk megadja az e-mail címét – tájékoztató levelet küldünk, amelyben benne lesz az oldal elérhetősége.

Ügyfeleink a nap 24 órájában, akár okostelefonon keresztül is megtekinthetik, valamint le is tölthetik a digitálisan aláírt szerződéseiket, amelyet aztán ki is nyomtathatnak.

Mi történik, ha nincs e-mail címem?

Elektronikus szerződéskötésre és digitális aláírásra abban az esetben is lehetőség van, ha ügyfelünk nem rendelkezik e-mail címmel. Szerződéskötés során nyomtatott formában biztosítjuk ügyfeleink részére a szerződés saját példányát, ami elektronikus formában is elérhető lesz a my.telenor.hu oldalon, ahol egy rövid regisztrációt követően meg is lehet tekinteni, le lehet tölteni, illetve ki lehet nyomtatni