Digitális aláírás
2017. augusztus 29-étől a Telenor személyes értékesítési és ügyfélszolgálati pontjain is bevezeti az elektronikus szerződéskötést. A szerződések aláírása ezt követően digitálisan, aláíró készülékek (padok és tabletek) segítségével történik, ügyfeleink táblagépeken vagy monitorokon keresztül olvashatják el a szerződési feltételeket, amelyekhez aláírás után bármikor hozzáférhetnek.
Miért jó ez?
Az elektronikus szerződéskötés és a digitális aláírás bevezetésével gyorsabb és kényelmesebb lesz az ügyintézés, valamint a szerződéskötési folyamat, mivel nincs szükség papírok nyomtatásra, papíron történő aláírásra.
Az elektronikus szerződéskötést új és meglévő ügyfeleinknek is automatikusan biztosítjuk.
Mit tartalmaz a digitális aláírás?
Az aláírás képe olyan digitális eszközzel kerül rögzítésre, amely az aláírás azonosíthatósága érdekében méri az aláírás helyzetét, nyomáserősségét, gyorsulását, sebességét is.
Mennyire biztonságos a folyamat?
A digitális aláírás adatait titkosan kezeljük, amelyet egy két kulcsos biztonsági rendszer véd. A nyomtatványokon szereplő aláírások adatait és az aláírás képet csak a kulcsok és a hozzájuk tartozó jelszó ismeretében lehet megtekinteni. A digitálisan aláírást és az elektronikus nyomtatványt harmadik személynek nem adjuk át (kivéve, ha erre jogszabály kötelezi a Telenort, pl. hatósági vagy bírósági megkeresés esetén, vagy követelés érvényesítése/faktorálás esetén az ebben részt vevő partnerünk számára. Követelés érvényesítés esetében a partner számára nem válik semmilyen, az aláíráshoz kapcsolódó biometrikus adat elérhetővé).
Az adatkezeléssel kapcsolatos további tájékoztató megtekinthető az alábbi oldalon:
Adatkezelési tájékoztató a digitális úton történő dokumentum-aláírásról a Telenor üzlethelyiségeiben
Hol nézhetem meg a szerződésem?
A digitálisan aláírt nyomtatványok aláírást követően rövid időn belül elérhetők lesznek a my.telenor.hu oldalon. Szerződéskötést követően – amennyiben ügyfelünk megadja az e-mail címét – tájékoztató levelet küldünk, amelyben benne lesz az oldal elérhetősége.
Ügyfeleink a nap 24 órájában, akár okostelefonon keresztül is megtekinthetik, valamint le is tölthetik a digitálisan aláírt szerződéseiket, amelyet aztán ki is nyomtathatnak.
Mi történik, ha nincs e-mail címem?
Elektronikus szerződéskötésre és digitális aláírásra abban az esetben is lehetőség van, ha ügyfelünk nem rendelkezik e-mail címmel. Szerződéskötés során nyomtatott formában biztosítjuk ügyfeleink részére a szerződés saját példányát, ami elektronikus formában is elérhető lesz a my.telenor.hu oldalon, ahol egy rövid regisztrációt követően meg is lehet tekinteni, le lehet tölteni, illetve ki lehet nyomtatni
Már Telenoros vagy? Lépj be vagy regisztrálj!
Vásárolj meglévő előfizetésedhez új telefont könnyedén! Csak bejelentkezés után tudsz a számod megtartásával vásárolni!
Miért jó az SMS-belépés?
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a MyTelenor fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a MyTelenor belépés egyéb lehetőségeit.