Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Csajok és Pasik

Telenoros előfizetéseddel – a www.csajokespasik.hu oldalon történő regisztrálás után - mobiltelefonon keresztül SMS-ben fizetheted ki az általad választott Prémium csomagok díját.
A szolgáltatással egy hónapos "Legjobb vétel" és 5 szabadon választott napra szóló prémium tagságot biztosító “Előrelátó csomagokat” vásárolhatsz.

  • Használata
  • Feltételek
  • Felületei

Adatok megadása a www.csajokespasik.hu oldalon:

• A szolgáltatás igénybevételéhez regisztrálnod kell a Csajok és Pasik szolgáltatásra a www.csajokespasik.hu oldalon, vagy a http://apps.facebook.com/csajokespasik alkalmazásban.
• A prémium tagság megvásárlásához be kell jelentkezni. A weboldalon a fejlécben található prémium állapotot jelző felületre kattintva juthatsz el a prémium csomag és fizetési út választó felületre.
• Itt válaszd ki a számodra legmegfelelőbb prémium csomagot. A csomag kiválasztása után válaszd a “Könnyű SMS fizetés - Mobilvásárlás” fizetési módot. A megjelenő felületen azt a kilencjegyű telefonszámot kell megadnod, amivel ki szeretnéd fizetni a szolgáltatást. Válaszd ki mobiltelefonod körzetszámát, és add meg hétjegyű mobiltelefonszámodat.

Visszaigazolás és Megerősítés: A vásárlás adatait összefoglaló SMS-t kapsz, amelyben a fizetés megerősítését kérjük. A vásárlási szándékot 3 percen belül, egy válaszüzenettel (pl. „IGEN” vagy „OK”) erősítheted meg, vagy a vásárlás megerősítését kérő SMS üzenetre küldött „NEM” válasszal tudod a vásárlást elutasítani.
• A jóváhagyást követően a 36 20 810-0052-es számról SMS-ben megerősítést kapsz a sikeres vásárlásról. Ezt követően a feltöltésed érvénybe lép.

A szolgáltatás külön megrendelésére nincs szükség.

A szolgáltatás a Telenor számlás és kártyás előfizetői számára egyaránt elérhető.

  • Kártyás ügyfelek esetében a szolgáltatás igénybevételéhez (a vásárlás kiegyenlítéséhez) elegendő univerzális egyenlegre van szükség.
  • Számlás előfizetők esetében elérhető hitelkeret, és/vagy a szolgáltatás igénybevételéhez (a vásárlás kiegyenlítéséhez) elegendő univerzális egyenleg szükséges.

Amennyiben egyenleged bankautomatán online módon, Internetbankon és Telebankon keresztül, vagy a Telenor bemutatótermeiben töltöd fel, úgy az automatikusan univerzális egyenlegedre kerül.

Az univerzális egyenlegre feltöltött kuponok kedvezményeit csak távközlési szolgáltatásokra (kivéve emelt díjas szolgáltatások) használhatod fel, mobil vásárlásokra nem.

Többet szeretnél tudni a vásárlásaidról? Nézz utána a MyTelenor felületén!

Internetes ügyfél felület

MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton keresztül lehetőséged van egy MobilVásárlás szolgáltatásokkal, kapcsolatos kezelőfelület elérésére, amelyen keresztül gyorsan és egyszerűen, számítógéped előtt ülve kaphatsz információt a vásárlásaidról.

További információ

  • További információért hívd a Telenor 1220-as ügyfélszolgálati számát.
  • Szükséges esetekben, vásárlásodról igazolást tudunk kiállítani, amennyiben igényed jelzed a Telenor ügyfélszolgálatán.
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.