Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Általános Szerződési Feltételek

ÁSZF (2016-tól)

Igénybevételi díjat utólag fizető (számlás) illetve az Igénybevételi díjat előre fizető (kártyás) előfizetői szolgáltatáshoz

Díjszabás és ÁSZF különös szabályok számlás előfizetés esetén

ÁSZF 1/A. melléklet

Díjszabás és ÁSZF különös szabályok kártyás és új generációs kártyás előfizetés esetén

ÁSZF 1/B. melléklet

Adatkezelési tájékoztató

ÁSZF 2. melléklet

ÁSZF Üzleti (számlás) előfizetés esetén

ÁSZF 3. melléklet

Telenor akciók

ÁSZF 4. melléklet

A szerződés megkötéséhez szükséges dokumentumok

ÁSZF 5. melléklet

Jogorvoslati elérhetőségek

ÁSZF 6. melléklet

MyTV ÁSZF

Felhő alapú szolgáltatások ÁSZF

Egyedi előfizetői szerződés minta

Tájékoztatás távollevők közötti szerződéskötésről

Hivatalos közlemények

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.