Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Általános Szerződési Feltételek

ÁSZF (2017-től)

Igénybevételi díjat utólag fizető (számlás) illetve az Igénybevételi díjat előre fizető (kártyás) előfizetői szolgáltatáshoz

Díjszabás és ÁSZF különös szabályok számlás előfizetés esetén

ÁSZF 1/A. melléklet

Díjszabás és ÁSZF különös szabályok kártyás és új generációs kártyás előfizetés esetén

ÁSZF 1/B. melléklet

Adatkezelési tájékoztató

ÁSZF 2. melléklet

ÁSZF Üzleti (számlás) előfizetés esetén

ÁSZF 3. melléklet

Telenor akciók

ÁSZF 4. melléklet

A szerződés megkötéséhez szükséges dokumentumok

ÁSZF 5. melléklet

Jogorvoslati elérhetőségek

ÁSZF 6. melléklet

MyTV ÁSZF

Felhő alapú szolgáltatások ÁSZF

Készülékbiztosítás ÁSZF

Egyedi előfizetői szerződés minta

Tájékoztatás távollevők közötti szerződéskötésről

Hivatalos közlemények

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.