Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Visszaélések

Feltöltőkártyák kódjával való visszaélés

Az elmúlt időszakban ismeretlen elkövetők több mobiltársaság ügyfelei sérelmére követtek el visszaéléseket, kicsalva tőlük frissen vásárolt Feltöltőkártyáik kódjait. Az elkövetők az adott szolgáltató munkatársainak adják ki magukat és nagyobb összegű nyereményt kínálva próbálják megszerezni a kódokat, anyagi kárt okozva ezzel a tulajdonosnak.

Mivel ezek az esetek a Telenor ügyfeleit is érintik, felhívjuk ügyfeleink figyelmét arra, hogy a még fel nem használt kártyájuk kódját semmiképpen ne adják ki az azok iránt érdeklődő telefonálónak!

A Telenor Magyarország Zrt. kódokat érintő nyereményjátékot természetesen nem szervez, valamint cégünk munkatársai soha nem kérik el ügyfeleinktől Feltöltőkártyájuk számát. A kódokat munkatársaktól is elzártan kezeljük, ezért ilyen igény soha sem jöhet a Telenotól. A Telenor munkatársai minden esetben azonosítható telefonszámról veszik fel az ügyfelekkel a kapcsolatot, a hívás során magukat is azonosítják.

Az elkövetők visszaélnek társaságunk nevével, ezért természetesen a szükséges jogi lépéseket megtesszük.

Javasoljuk, hogy ügyfeleink bármilyen kétséges esetben lépjenek kapcsolatba ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkkal a 1220-as számon és győződjenek meg arról, hogy az őket megkereső személy valóban a Telenor munkatársa-e. Az esetleges kárvallottak az ügy kivizsgálása érdekében forduljanak az illetékes rendőrkapitánysághoz. A Telenor a meginduló nyomozásokat minden rendelkezésére álló eszközzel segíti.

Feltöltőkártyás csalás, nyeremény ígéretével

A Telenor az alábbiakban kívánja felhívni ügyfelei figyelmét egy visszaélési módra, mellyel előfizetőinket károsíthatják meg.

A visszaélés során az elkövetők a Telenor munkatársainak kiadva magukat nagy összegű nyeremény ígéretével, illetve külföldön lerobbant személygépkocsis rokon nevében frissen vásárolt feltöltőkártyák kódjainak kiadását kérik a hívott féltől, megtévesztve ezzel őket.

A Telenor kódokat érintő nyereményjátékot nem szervez, valamint cégünk munkatársai soha nem kérik el ügyfeleinktől Feltöltőkártyájuk számát. A Telenor munkatársai minden esetben azonosítható telefonszámról veszik fel az ügyfelekkel a kapcsolatot, a hívás során magukat is azonosítják.

Kérjük Előfizetőinket, hogy soha, semmilyen körülmények közt ne adják ki a feltöltőkártya kódját az aziránt érdeklődő telefonálóknak!

Amennyiben bármilyen kétsége merül fel olyan helyzetben, mikor feltöltőkártyák kódjainak kiadását kérik Öntől telefonon keresztül, forduljon bizalommal munkatársainkhoz a 1220-as, valamint a +36 (20) 2000-000-s számon.

Telefonszámla másolatának bekérése faxon

Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy az utóbbi hetekben megszaporodott azon hívások száma, amelyek során ismeretlenek magukat a Telenor nevében eljárásra jogosult személynek adják ki, és a hívás során arra kérik ügyfeleinket, hogy telefonszámlájuk másolatát küldjék meg az általuk megadott fax számra. Az ismeretlen hívók általában kedvezőbb tarifa ígéretével tévesztik meg a hívott felet.

A Telenor Magyarország ilyen kampányt nem folytat, nem kéri fax útján ügyfeleitől számlájuk másolatának megküldését. Kérjük minden előfizetőnket, hogy amennyiben ilyen kérés kapnak ismeretlen személyektől, ne tegyenek annak eleget. Amennyiben ilyen, illetve bármilyen hívással kapcsolatban kétségük merül fel, különösen, ha bármilyen adat megküldésére, átadására kérik fel Önöket, kérjük a válasz megadása előtt forduljanak a Telenor Ügyfélszolgálatához a 1220-as számon ,annak ellenőrzése érdekében, hogy az adatokat kérő személy valóban jogosult-e bármilyen információ kérésére telenoros előfizetésükkel kapcsolatban.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.