Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Visszaélések

Ál-vírusírtók

Szeretnénk felhívni ügyfeleink figyelmét arra, hogy az interneten elterjedtek olyan megtévesztő oldalak, ahol azt állítják, hogy a telefonunk vírussal fertőzött, ezért lehetséges megoldásként a „vírusirtás” azonnali elindítását javasolják, amelyet fel is kínálnak. Az ajánlat valójában egy (vagy több) SMS küldését jelenti egy 06 90, 06 91 vagy más rövid számú előhívójú, emelt díjas számra.

Kattintással nemcsak a kétes értékű „vírusirtást” hagyunk jóvá – amivel akár épp az ellenkező hatást elérve maga fertőzheti meg a készülékét valamilyen vírussal –, hanem az SMS elküldésével valójában megrendelünk egy olyan haszontalan SMS-küldő szolgáltatást, amely során a naponta vagy hetente érkező üzenetek fogadásáért egyenként akár több ezer forint kifizetésére is kötelezzük magunkat.

Fontos, hogy legyünk körültekintőek és a böngészés során felugró üzeneteket, SMS-eket mindig figyelmesen olvassuk el és csak akkor klikkeljünk rá, ha pontosan megértettük ezek tartalmát.

Hamis e-mailek megtévesztő tartalommal

Az adathalászok új módszere az e-mailek, számlalevelek küldése, amelyekben lejárt számlatartozás befizetésére, nem létező számlák rendezésére szólítják fel az ügyfeleket.
A megtévesztő e-mailek hivatalos, eredeti leveleknek tűnnek, az adott vállalat logóját, színvilágát, telephelyének címét tartalmazzák, de valójában személyes információt vagy pénzt próbálnak kicsalni Öntől.

A Telenortól számlalevél, tartozásról értesítés kizárólag az alábbi forrásból érkezhet:

e-mail-ben: eszamla@telenor.hu 

sms-ben: +36 20 202 0043 számról.

Kérjük, minden esetben ellenőrizze az e-mail, üzenet forrását! Ha olyan e-mailt kapott, amely gyanúsnak tűnik, soha ne kattintson a hivatkozásokra, amelyek az e-mail szerint a vállalat webhelyét nyitják meg. Soha ne nyissa meg a gyanúsnak tűnő e-mailekhez csatolt fájlokat. Soha ne válaszoljon a személyes vagy fiókadatokat kérő e-mailekre.

Vegye fel a kapcsolatot velünk a 1220-as, valamint a +36 (20) 2000-000-s számon és érdeklődjön a levél vagy üzenet eredetiségéről. 

Adategyeztetésre való felhívással kapcsolatos visszaélés

Az elkövetők a jogszabály által előírt adategyeztetésre (https://www.telenor.hu/adategyeztetes) hivatkozva, a Telenor munkatársának kiadva magukat az Ügyfelek adatait (így például: név, cím, okmányszám, bankkártya adatai) próbálják meg kicsalni.

Felhívjuk Ügyfeleink figyelmét arra, hogy adategyeztetésre kizárólag az alábbi csatornákon van lehetőség:

A Telenor e-mailben nem kéri előfizetői adatok megadását adatellenőrzés céljából. Azon feltöltőkártyás ügyfeleinket, akik eddig még nem végezték el az adategyeztetést telefonon megkereshetjük. Ilyenkor a beszélgetést rögzítjük, és erről az előfizetőt tájékoztatjuk. Az adategyeztetésnél pénzügyi adatokat – bankkártya számot, bankszámlaszámot -, pénzösszeg fizetését, átutalását, egyenlegfeltöltést nem kérünk; nyereményt nem ígérünk.  

Amennyiben bármilyen kétsége merül fel adatellenőrzésre való felhívással kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársainkhoz a 1220-as, valamint a +36 (20) 2000-000-s számon.

Egyenlegfeltöltéssel való visszaélés

Előfordult, hogy ismeretlen elkövetők, több mobiltársaság sérelmére követtek el visszaéléseket, oly módon, hogy meghatározott telefonszámokra egyenlegfeltöltést kérnek. Az elkövetők a mobiltársaság, vagy a Szerencsejáték Zrt. munkatársának adják ki magukat és nagyobb összegű nyereményt (esetenként tárgyi nyereményt) kínálva próbálják arra ösztönözni az előfizetőket, hogy egy általuk megadott telefonszámra feltöltéseket eszközöljenek, anyagi kárt okozva ezzel a tulajdonosnak.

A Telenor Magyarország Zrt. ilyen típusú nyereményjátékot nem szervez. A Telenor munkatársai minden esetben azonosítható telefonszámról veszik fel az ügyfelekkel a kapcsolatot és a hívás során magukat is azonosítják.

Mivel ezek az esetek a Telenor ügyfeleit is érintik, ezért felhívjuk ügyfeleink figyelmét arra, hogy ne kezdeményezzenek általuk ismeretlen hívószámokra feltöltéseket. Amennyiben bármilyen kétsége merül fel olyan helyzetben, amikor egyenlegfeltöltést kérnek Öntől telefonon keresztül, forduljon bizalommal munkatársainkhoz a 1220-as, valamint a +36 (20) 2000-000-s számon.

Feltöltőkártyák kódjával való visszaélés

Ismeretlen elkövetők több mobiltársaság ügyfelei sérelmére követtek el visszaéléseket, kicsalva tőlük frissen vásárolt Feltöltőkártyáik kódjait. Az elkövetők az adott szolgáltató munkatársainak adják ki magukat és nagyobb összegű nyereményt kínálva próbálják megszerezni a kódokat, anyagi kárt okozva ezzel a tulajdonosnak.

Mivel ezek az esetek a Telenor ügyfeleit is érintik, felhívjuk ügyfeleink figyelmét arra, hogy a még fel nem használt kártyájuk kódját semmiképpen ne adják ki az azok iránt érdeklődő telefonálónak!

A Telenor Magyarország Zrt. kódokat érintő nyereményjátékot természetesen nem szervez, valamint cégünk munkatársai soha nem kérik el ügyfeleinktől Feltöltőkártyájuk számát. A kódokat munkatársaktól is elzártan kezeljük, ezért ilyen igény soha sem jöhet a Telenotól. A Telenor munkatársai minden esetben azonosítható telefonszámról veszik fel az ügyfelekkel a kapcsolatot, a hívás során magukat is azonosítják.

Az elkövetők visszaélnek társaságunk nevével, ezért természetesen a szükséges jogi lépéseket megtesszük.

Javasoljuk, hogy ügyfeleink bármilyen kétséges esetben lépjenek kapcsolatba ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkkal a 1220-as számon és győződjenek meg arról, hogy az őket megkereső személy valóban a Telenor munkatársa-e. Az esetleges kárvallottak az ügy kivizsgálása érdekében forduljanak az illetékes rendőrkapitánysághoz. A Telenor a meginduló nyomozásokat minden rendelkezésére álló eszközzel segíti.

Feltöltőkártyás csalás, nyeremény ígéretével

A Telenor az alábbiakban kívánja felhívni ügyfelei figyelmét egy visszaélési módra, mellyel előfizetőinket károsíthatják meg.

A visszaélés során az elkövetők a Telenor munkatársainak kiadva magukat nagy összegű nyeremény ígéretével, illetve külföldön lerobbant személygépkocsis rokon nevében frissen vásárolt feltöltőkártyák kódjainak kiadását kérik a hívott féltől, megtévesztve ezzel őket.

A Telenor kódokat érintő nyereményjátékot nem szervez, valamint cégünk munkatársai soha nem kérik el ügyfeleinktől Feltöltőkártyájuk számát. A Telenor munkatársai minden esetben azonosítható telefonszámról veszik fel az ügyfelekkel a kapcsolatot, a hívás során magukat is azonosítják.

Kérjük Előfizetőinket, hogy soha, semmilyen körülmények közt ne adják ki a feltöltőkártya kódját az aziránt érdeklődő telefonálóknak!

Amennyiben bármilyen kétsége merül fel olyan helyzetben, mikor feltöltőkártyák kódjainak kiadását kérik Öntől telefonon keresztül, forduljon bizalommal munkatársainkhoz a 1220-as, valamint a +36 (20) 2000-000-s számon.

Telefonszámla másolatának bekérése faxon

Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy az utóbbi hetekben megszaporodott azon hívások száma, amelyek során ismeretlenek magukat a Telenor nevében eljárásra jogosult személynek adják ki, és a hívás során arra kérik ügyfeleinket, hogy telefonszámlájuk másolatát küldjék meg az általuk megadott fax számra. Az ismeretlen hívók általában kedvezőbb tarifa ígéretével tévesztik meg a hívott felet.

A Telenor Magyarország ilyen kampányt nem folytat, nem kéri fax útján ügyfeleitől számlájuk másolatának megküldését. Kérjük minden előfizetőnket, hogy amennyiben ilyen kérés kapnak ismeretlen személyektől, ne tegyenek annak eleget. Amennyiben ilyen, illetve bármilyen hívással kapcsolatban kétségük merül fel, különösen, ha bármilyen adat megküldésére, átadására kérik fel Önöket, kérjük a válasz megadása előtt forduljanak a Telenor Ügyfélszolgálatához a 1220-as számon ,annak ellenőrzése érdekében, hogy az adatokat kérő személy valóban jogosult-e bármilyen információ kérésére telenoros előfizetésükkel kapcsolatban.

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.