Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Bónusz ajánlatok, készülékcsere

Bónusz programunk keretében hűséges előfizetőinknek egyedi ajánlatokat nyújtunk. Személyes ajánlatodat a velünk töltött évek száma és az átlagos havi költésed alapján állítjuk össze.


Lejárt a hűségszerződésed?

Érdemes benézni hozzánk, mert kedvezményes ajánlatok várhatnak Rád is. Ha új készüléket szeretnél előfizetésedhez, és jogosult vagy készülékcserére, néhány lépésben kiválaszthatod új mobilod, akár most is:

  1. Szerződésedet meghosszabbíthatod jelenlegi vagy új tarifával! Lépj be, és nézd meg kiemelt Telenor Blue ajánlatod!
  2. Jelentkezz be az oldalon egyszeri SMS jelszóval (azzal a hívószámmal, amelyikre a bónusz ajánlatot szeretnéd érvényesíteni), hogy egyedi áraidat láthasd webshopunkban!

Ha van készülékcsere jogosultságod, azt igénybe veheted jelenlegi tarifád - amennyiben azt még értékesítjük - megtartásával, vagy válthatsz új tarifára is. Ha magasabb havidíjú tarifát választasz, általában kedvezőbb áron veheted meg új készülékedet, akár rugalmas részletfizetéssel is.


Miért jó nálunk online vásárolni?

Bónusz Program igénybevételi feltételei:

  • A Bónusz Program igénybevételének feltétele, hogy az Előfizető ne rendelkezzen lejárt számlatartozással.
  • Számlatartozásod rendezheted egyszerűen online ügyfélszolgálatunkon, vagy ATM-en keresztül, helyszíni befizetéssel, illetve csekken, átutalással, csoportos beszedéssel is.
  • Személyes ügyintézés esetén vidd magaddal a befizetésről szóló igazolást, hogy rendszereinkben regisztrálásra kerüljön. Az ajánlat igénybevételére online, a Telenor üzletekben, Telenor Partner üzleteinkben, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül is van lehetőség.
  • A Bónusz Program keretében egyes kedvezmények hűségnyilatkozattal vehetők igénybe.
  • A kedvezmény igénybevételére az Előfizető jogosult, a kedvezmény nem ruházható át, hiszen azzal az egyes előfizetők irántunk való hűségét kívánjuk jutalmazni.
Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.