Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Válaszd ki MyTelenor fiókod vagy előfizetésed, amellyel kapcsolatban ügyet szeretnél intézni!

Online adategyeztetés átmenetileg zárva

A feltöltőkártyás telefonszámokra vonatkozó kötelező adategyeztetés határideje lejárt (június 30.).
A nem egyeztetett feltöltőkártyás telefonszámokat július 1-jével - a törvényi előírások alapján - kénytelenek voltunk megszüntetni.

Elmulasztottad az adategyeztetést, és szeretnéd visszakapni a telefonszámodat?

A 2017. szeptember 1. és 2018. február 28. közötti időszakban korábbi hívószámodat üzleteinkben kaphatod vissza. Keresd fel bármelyik Telenor üzletünket, hozd magaddal a SIM-kártyát, és köss új szerződést. Ebben az esetben a régi SIM kártyádat visszaaktiváljuk, de a korábbi egyenleged már nem állítható vissza.

Üzletet választok

Az online adategyeztetés - már csak a következő évi adategyeztetés céljából - hamarosan újra elérhető lesz! 
Tudj meg mindent az éves kötelező adategyeztetésről!

Üzleteinkben a számlabefizetés 2016. május 9-től megszűnik!
Számlabefizetés
gyorsan és kényelmesen!
Intézd készpénzzel a kijelölt Relay és Inmedio üzletekben
vagy bankkártyával a MyTelenor alkalmazáson keresztül!

MyTelenor belépés

A MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalon rendszerfrissítést végzünk, ezért a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Megértésedet és türelmedet köszönjük.

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.