Elektronikus számla

Váltson díjmentes elektronikus számlára, és 1000 Ft-ot jóváírunk következő havi számlájából!

Rendelje meg az elektronikus számla szolgáltatást, és a következő havi számlája végösszegéből egyszeri, bruttó 1000 Ft jóváírást kap. A sikeres megrendelésről minden esetben e-mailben visszaigazolást küldünk. Az ajánlat 2014. február 3-tól visszavonásig érvényes!

Az elektronikus számla szolgáltatással papír alapú számla helyett elektronikus formában tekintheti meg számláját, elkészültéről e-mailben és/vagy SMS-ben értesítjük.

Az e-számla előnyei

  • Egyenértékű a papírszámlával. Az elektronikus formában elkészült számlák ugyanolyan hiteles számlának minősülnek, mint a postai úton kiküldött papírszámla, hivatalos ügyek intézéséhez is felhasználhatóak.
  • Gyors és megbízható. A számlák a kiállításuk után azonnal rendelkezésre állnak, érkezésükről e-mailben küldünk értesítést. A lementett vagy a MyTelenoron elérhető elektronikus számlák bármikor visszakereshetőek 8 évre visszamenően.
  • Elektronikus szolgáltatás, interneten keresztül bárhonnan hozzáférhető.
  • Környezetbarát megoldás, hiszen nem használunk fel papírt a számlák nyomtatásához, nem küldünk postai csekket sem. Ezáltal minden, elektronikus számla szolgáltatásunkat megrendelő előfizető hozzájárul környezetünk védelméhez.

Egyszerűsítsen, váltson Elektronikus számlára!

Belépés / megrendelés

Igénybevételi feltételek

A szolgáltatás díjmentes, amelyet számlás és új generációs kártyás ügyfeleink is megrendelhetnek.

Választhat, hogy milyen módon szeretné megtekinteni az e-számláját:

  • Egyszerűsített eléréssel: Ha elkészült a számlája, akkor az Ön által válaszott módon (SMS-ben és/vagy e-mailben) értesítjük. Az üzenetben elküldjük Önnek a linket, amelyre kattintva rögtön megjelenik az aktuális havi számlája - ezt akár azonnal be is fizetheti elektronikusan. Így az aktuális havi számlát MyTelenor belépés nélkül tekintheti meg 1 évig, illetve a MyTelenoron (belépés után) 8 évig.  Mivel az egyszerűsített eléréshez nincs szükség belépésre, regisztrációra - ezért fordítson figyelmet arra, hogy az internetes hivatkozást tartalmazó értesítéshez ki férhet hozzá (pl. továbbküldés)!
  • MyTelenor belépéssel: Ha elkészült a számlája, akkor az Ön által válaszott módon (SMS-ben és/vagy e-mailben) értesítjük. Az üzenetben elküldjük Önnek a MyTelenor belépéshez szükséges linket. Bejelentkezés után az aktuális számláját megtekintheti, és akár azonnal be is fizetheti. Ezen az oldalon az összes korábbi elektronikus számlát is megtalálhatja.

Megrendelés

  • MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton: a Telefonszámok / Számlainformációk és befizetés menüpontban
  • Telefonos ügyfélszolgálaton: 1220
  • Telenor értékesítési pontokon

A sikeres megrendelésről minden esetben e-mailben vagy SMS-ben visszaigazolást küldünk. A szolgáltatás megrendelésével egyidőben a számlafizetési mód postai csekkről automatikusan banki átutalásra módosul. A sikeres megrendelést követően kizárólag elektronikus úton kap számlát, vagyis a továbbiakban sem papíralapú számlát, sem postai csekket nem állítunk ki Önnek.

Kényelmes számlabefizetés

Ha az elektronikus számlát választja, elkerüli a csekkes postai sorbanállást. Töltse a megtakarított időt egyéb hasznos ügyek intézésével, a befizetést pedig intéze az alábbi módok egyikével kényelmesen, időtakarékosan:

  • banki átutalással,
  • csoportos beszedési megbízással,
  • MasterCard Mobile-lal (részletek itt),
  • MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton keresztül bankkártyás fizetéssel.

Az elektronikus számla könyvelésével kapcsolatos bővebb információ a Nemzeti Adó- és Vámhivatal oldalán található.

Értesítés a havi számláról

Az elektronikus számla szolgáltatás mellé aktiváljuk a díjmentes Számlaértesítő szolgáltatást, mellyel e-mailben és/vagy SMS-ben értesítést kap a számla kiállításakor és a fizetési határidő lejárta előtt 1 nappal.

A bruttó 1000 Ft-os jóváírási ajánlat sikeres elektronikus számla megrendelés esetén kizárólag egyéni (lakossági), vagy egyéni előfizetőként történő kezelést kérő előfizetőkre, valamint kisvállalkozói ajánlat keretében 1-14 előfizetéssel rendelkező üzleti előfizetőkre vonatkozik. Amennyiben az előfizetésen a megrendeléstől számított 6 hónapon belül lemondja az Elektronikus számla szolgáltatást, akkor a kedvezményes 1000 Ft-os jóváírás visszavonásra kerül. Az ajánlat Start, All-In, Business All-In és Business Team, Hipernet Home S, Hipernet Home M, Hipernet Home L tarifacsomagok esetén nem érvényes, mivel ezen tarifacsomagok havidíja e-Komfort csomaggal történő igénybevétel esetén már eleve tartalmaz havidíjkedvezményt az elektronikus számla miatt.

További részletek az Általános Szerződési Feltételekben.