Online ügyintézés (MyTelenor)

Mit intézhetek az online ügyfélszolgálaton?

A MyTelenor ügyfélszolgálaton egyszerűen és kényelmesen intézheted az előfizetéseiddel (feltöltőkártyás is) kapcsolatos ügyeket:

  • előfizetésed adatainak megtekintése és módosítása (bizonyos előfizetői adatok vagy számlázási/levelezési cím módosítása, kártyaszintű jelszó megadása/módosítása);
  • számlainformáció és -befizetés, elektronikus számla megrendelése és elérése;
  • forgalmai adatok és kedvezmények megtekintése;
  • szolgáltatások megrendelése, módosítása;
  • Családi Csomag menedzselése;
  • tarifacsomag-információ;
  • egyenlegfeltöltés és -információ;
  • titkosítási beállítások;
  • bónusz ajánlatok igénybevétele;
  • ügyfélkapcsolat - írásos ügyfélszolgálat.

> Regisztrációs szintek az online ügyfélszolgálaton

Számlázási információk online

A MyTelenor rendszerében a díjmentes elektronikus hívásrészletezés szolgáltatással folyamatosan figyelemmel kísérheted nem csak az elkészült számláidat, hanem az aktuális, még ki nem számlázott forgalmadat is.

A szolgáltatást a 1220-as hálózaton belül díjmentesen hívható, vagy a +36 20 200 0000-s hálózaton belüli hívásdíjas telefonos ügyfélszolgálaton rendelheted meg. Belépést követően a Telefonszámok/Forgalmi adatok, kedvezmények menübe lépj, majd ott a telefonszám kiválasztását követően a Kiszámlázatlan hívások rovatban láthatod a forgalmi adatokat, illetve az aktuális egyenlegedet.

Az elkészült számláidat a Telefonszámok/Számlainformáció és befizetés menüben, a számlaküldési cím kiválasztása után tudod lekérdezni és befizetni.

Szolgáltatások megrendelése online

Online ügyfélszolgálatunkon megtekintheted az előfizetésedhez kapcsolódó aktív szolgáltatásokat, valamint a megrendelhető szolgáltatásokat is.
Szolgáltatásokat megrendelni vagy lemondani a belépést követően a Telefonszámok/Szolgáltatások megrendelése, módosítása menüben tudsz. Ugyanitt menedzselheted Családi Csomagodat is, a Telefonszámok/Családi Csomag menüpontban.

Bónusz ajánlatok igénybevétele online

Bónusz Program ajánlatunk megtekintéséhez/igénybevételéhez megfelelő regisztrációra és jogosultságra van szükség. Belépést követően a Bónusz menüpontban találod az ajánlataidat.

Írásos ügyfélszolgálat

Belépést követően az Ügyfélkapcsolat menüben tudsz írásos ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba lépni. A levelezés során egyéb beazonosítás nem szükséges, mivel az online felületre való belépéssel a kártyád beazonosításra került.

Hasznos volt ez az oldal?

Belépés

Egyszeri SMS-kóddal:

Add meg a telefonszámod és SMS-ben küldünk egy megerősítő kódot.

vagy

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.