Családi Csomag

Nem bírsz ki egyetlen percet sem szeretteid nélkül? Hívd fel őket!

Beszélj 0 Ft-os percdíjon családtagjaiddal a Telenor családi kedvezményeinek igénybevételével!

A Családi Csomag szolgáltatást azoknak a családtagoknak, közeli barátoknak ajánljuk, akik rendszeresen és hosszan beszélnek egymással.

Számlás ügyfeleinknek a szolgáltatás havidíja 1099 Ft előfizetésenként, amely legfeljebb 1000 perc időtartamig 0 Ft percdíjú hívócsoporton belüli belföldi beszélgetést tartalmaz.

Minden megkezdett beszélgetés után egyszeri 2,50 Ft kapcsolási díj is felszámításra kerül, amely a havidíjon felül fizetendő.

A Családi Csomag szolgáltatást a számlás előfizető rendelheti meg, és megjelölheti azon kártyás vagy Limit előfizetőket, akiket meg szeretne hívni a csoportba.

A szolgáltatás igénybevételéhez legalább 2 aktív előfizetés bevonása szükséges, amelyek közül az egyik számlás előfizetés kell, hogy legyen. A hívócsoportban a számlás előfizetések száma maximum 6 lehet és ugyanazon ügyfélhez kell tartozniuk.

Az 1 000 percen túli hívások estében az előfizetés tarifacsomagja szerinti, a hálózaton belüli hívásokra megállapított percdíjat számlázzuk.

Telenor kártyás és Limit előfizetőink számára a szolgáltatás havidíja 949 Ft előfizetésenként, amely legfeljebb 1000 perc időtartamig 0 Ft percdíjú hívócsoporton belüli belföldi beszélgetést tartalmaz.

Minden megkezdett beszélgetés után egyszeri 2,50 Ft kapcsolási díj is felszámításra kerül.

A Családi Csomag szolgáltatást a számlás előfizető rendelheti meg, és megjelölheti azon kártyás vagy Limit előfizetőket, akiket meg szeretne hívni a csoportba.

A szolgáltatás igénybevételéhez legalább 2 aktív előfizetés bevonása szükséges, amelyek közül az egyik számlás előfizetés kell, hogy legyen. A hívócsoportban a kártyás vagy Limit előfizetések száma maximum 3 lehet.

Az 1000 perc felhasználását követően az egyenleg mértékéig lehet beszélni a hívócsoport tagjaival az előfizetés tarifacsomagja szerinti, a hálózaton belüli hívásokra megállapított percdíjon.

Kártyás és Limit előfizetés esetén a családon belüli (hívócsoporton belüli) hívásindításhoz rendelkezni kell minimum 2,50 Ft egyenleggel (kapcsolási díj).

Telenor kártyás és Limit előfizetőink számára a Családi Csomag Mini szolgáltatás havidíja 399 Ft előfizetésenként,amely legfeljebb 100 perc időtartamig 0 Ft percdíjú hívócsoporton belüli belföldi beszélgetést tartalmaz.

Minden megkezdett beszélgetés után egyszeri 2,50 Ft kapcsolási díj is felszámításra kerül.

A Családi Csomag szolgáltatást a számlás előfizető rendelheti meg, és megjelölheti azon kártyás vagy Limit előfizetőket, akiket meg szeretne hívni a csoportba. Megrendelés esetén alapértelmezettként a Családi Csomag kártyásoknak szolgáltatás, 949 Ft előfizetésenkénti havidíjért kerül aktiválásra, melyet a kártyás vagy Limit előfizető az aktiválást követően igény szerint módosíthat a Kártyás Családi Csomag Mini szolgáltatásra.

A szolgáltatás igénybevételéhez legalább 2 aktív előfizetés bevonása szükséges, amelyek közül az egyik számlás előfizetés kell, hogy legyen. A hívócsoportban a kártyás vagy Limit előfizetések száma maximum 3 lehet.

Az 100 perc felhasználását követően az egyenleg mértékéig lehet beszélni a hívócsoport tagjaival az előfizetés tarifacsomagja szerinti, a hálózaton belüli hívásokra megállapított percdíjon.

Kártyás és Limit előfizetés esetén a családon belüli (hívócsoporton belüli) hívásindításhoz rendelkezni kell minimum 2,50 Ft egyenleggel (kapcsolási díj).

Megrendelés

A szolgáltatást Telenor számlás előfizető rendelheti meg, és az ő meghívására csatlakozhatnak a szolgáltatáshoz kártyás előfizetők.

A Családi Csomag szolgáltatást a számlás előfizető rendelheti meg az alábbi csatornákon:

  • személyesen a Telenor Értékesítési Pontokon,
  • a Telenor internetes ügyfélszolgálatán MyTelenor internetes ügyfélszolgálat-on
    (Ügyfélszintű regisztráció során ügyfélszámodat és ügyfélszintű jelszavadat kell megadnod; Kártyaszintű regisztráció esetén ezen a csatornán nem tudod a szolgáltatást megrendelni),
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkon: 1220.

A szolgáltatás megrendelésekor az azonosításhoz a számlás előfizetőnek az ügyfélszámát vagy ügyfélszintű jelszavát kérjük, illetve értékesítési pontjainkon fényképes igazolványát.

A Családi Csomag szolgáltatást csak az ugyanazon számlás ügyfélhez tartozó, azonos ügyfélszám alatt lévő számlás előfizetésekre lehet megrendelni, azok esetében viszont kötelező mindegyikre aktiválni.

Megrendeléskor a számlás előfizetőnek meg kell jelölnie azokat a kártyás vagy Limit előfizetőket, akiket a hívócsoportba be szeretne vonni.
A kártyás, illetve Limit előfizetők a hívócsoportba történő bevonáskor SMS-értesítést kapnak a meghívás tényéről, melyet ők válasz-SMS-ben elfogadhatnak vagy elutasíthatnak. Az SMS-t a 06 20 20 20 200-as számra kell visszaküldeni, és csatlakozáshoz a CSALAD szót, elutasításhoz pedig a NEMCSALAD szót kell beleírni. A meghívás elfogadására 72 óra áll rendelkezésre, utána töröljük.

Fontos tudni!

A kártyás előfizetők havidíja az egyenlegből kerül levonásra, amennyiben nem áll rendelkezésre elég egyenleg a havidíj levonására, a szolgáltatást felfüggesztjük.

További információk

  • A Családi Csomag szolgáltatást lakossági előfizetők vehetik igénybe.
  • A szolgáltatás bármikor lemondható és lemondás esetén 72 órán belül megszüntetésre kerül, azonban az adott számlázási ciklusban a teljes havidíj levonásra kerül.
  • Amennyiben maga a számlás előfizetés, vagy az ahhoz tartozó Családi Csomag bármilyen okból megszűnik, a szolgáltatás a továbbiakban a hívócsoportban lévő kártyás és Limit előfizetésekkel sem vehető igénybe.
  • A szolgáltatás más kedvezménnyel nem vonható össze és csak belföldi, a Telenor magyarországi hálózatán belüli hanghívásokra vonatkozik, átirányításra, SMS- és MMS-küldésre, valamint adat- és faxhívásra nem.
  • A Családi Csomag szolgáltatás Díjcsökkentő és Egycsoport szolgáltatással nem vehető igénybe. Ezeket a szolgáltatásokat le kell mondani. A Hívásátirányítás szolgáltatás igénybe vehető a Családi Csomag szolgáltatásunkkal, és díja a normál hálózaton belüli átirányítás díjával egyezik meg.
  • A Családi Csomaggal rendelkező előfizetők által kezdeményezett, átirányított, valamint továbbkapcsolt belföldi és nemzetközi hanghívásai 60 perc után bontásra kerülnek.
  • Tarifacsomag-váltás esetén: amennyiben az előfizető számlás előfizetésről áttér kártyás vagy Limit előfizetésre, úgy a szolgáltatás törlésre kerül.
  • Telenor kártyás és Limit előfizetés átírása esetén töröljük a szolgáltatást. Amennyiben az előfizető újra megrendeli, az új aktiválásnak minősül.
csaladi_csomag_v2.jpg

Személyes megrendelés

A Családi Csomag szolgáltatást megrendelheted személyesen üzleteinkben.

Üzletkereső

Rendeld meg online!

A szolgáltatást megrendelheted a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton, Ügyfélszintű regisztráció után.

Részletek

Belépés

Egyszeri SMS-kóddal:

Add meg a telefonszámod és SMS-ben küldünk egy megerősítő kódot.

vagy

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.