SMS, MMS, GPRS beállítások

SMS küldési probléma

Amennyiben az SMS küldési probléma fennállása óta még nem indította újra mobilkészülékét, kérjük, indítsa újra, majd próbálja meg az üzenet ismételt elküldését. Amennyiben a küldési probléma ezt követően is fennáll, kövesse az alábbi lépéseket:

  • Ellenőrizze, hogy az üzenetküldő központ száma megfelelően van-e beállítva? A menüpont elhelyezkedése készülékenként eltér, azonban általánosságban a következő elérési útvonalon találja meg: Üzenetek / Beállítások / Üzent küldő központ száma: +36209300099.
  • Kártyás szolgáltatás esetén ellenőrizze rendelkezik-e megfelelő egyenleggel? Egyenlegét lekérdezheti a 172-es szám hívásával, illetve ha mobiltelefonjával felcsatlakozik a GO portál / Telenor / Egyenleginformáció oldalra. (a részletes díjakról a Díjszabás megfelelő mellékletében olvashat:)
  • Megfelelő egyenleg esetén próbálja ki, hogy más típusú forgalmat tud-e bonyolítani (híváskezdeményezés, MMS, internetezés)?
    • IGEN: SMS-specifikus problémáról van szó. Kérjük, ellenőrizze a következőket:
      • SMS típusa: Szöveg
      • Megtelt-e az SMS memória (villogó boríték jelezheti)?
    • NEM: Ha továbbra sem találja a probléma okát, vagy más típusú forgalmat sem tud bonyolítani, kérjük, hívja a 1220-as, vagy a +3620/200-0000 számot, ahol előfizetését, és az SMS-szolgáltatást ellenőrzik kollégáink. Tájékoztatjuk, hogy a +3620/200-0000 szám hívása azonos a hálózaton belüli hívás díjával.

SMS fogadási probléma

Amennyiben az SMS fogadási probléma fennállása óra még nem indította újra mobilkészülékét, kérjük, indítsa újra. Amennyiben a fogadási probléma ezt követően is fennáll, kövesse az alábbi lépéseket!

  • Ellenőrizze, megtelt-e a memória (villogó boríték jelezheti)
  • Más küldőtől tud SMS-t fogadni? Ha igen, akkor küldő-oldali hibáról beszélhetünk, vagy az SMS tartalma nem szöveg-típusú. Megoldást jelenthet, ha a küldő fél átállítja az üzenet típusát „Szöveg”-re.
  • Ha küldő oldalon minden beállítás megfelelő, ellenőrizze, hogy csak egyetlen, vagy esetleg több / másvalaki által küldött SMS-t nem tud fogadni?
  • Ha lehetősége van rá, helyezze a SIM-kártyát másik készülékbe, és nézze meg, hogy így megérkeznek-e az SMS-ek?
  • Ha ez sem vezetne eredményre, kérjük, helyezzen másik SIM kártyát telefonjába, arra szintén próbáljon meg üzenetet küldeni, így kiderül, hogy a készülékre megérkeznek-e az SMS-ek?

Ha továbbra sem találja a probléma okát, kérjük, hívja a 1220-as, vagy a +3620/200-000 számot, ahol előfizetését, és az SMS-szolgáltatást is ellenőrzik kollégáink, valamint tájékoztatni tudják a SIM kártya, vagy a készüléke esetleges hibájáról. Tájékoztatjuk, hogy a +3620/200-0000 szám hívása megegyezik a hálózaton belüli hívás díjával.

MMS küldés / fogadás

Amennyiben az MMM probléma fennállása óra még nem indította újra mobilkészülékét, kérjük, indítsa újra.
Ha probléma ezt követően is fennáll, ellenőrizze az alábbiakat:

  • Amennyiben rendelkezik MyTelenor internetes ügyfélszolgálat regisztrációval, kérjük, ellenőrizze, az MMS szolgáltatást aktiváltatta-e? (Amennyiben nincs még regisztrációja, azt néhány perc alatt elvégezheti). Aktív szolgáltatás esetén:
  • Ha kártyás előfizetést használ, ellenőrizze rendelkezik-e megfelelő egyenleggel? Egyenlegét lekérdezheti a 172-es szám hívásával, vagy ha mobiltelefonjával felcsatlakozik a GO portál / Telenor / Egyenleginformáció oldalra, vagy a MyTelenor internetes ügyfélszolgálaton belül a Számlainformáció és befizetés menüben. (a részletes díjakról a Díjszabás megfelelő mellékletében olvashat)
  • Ha a küldési probléma pozitív egyenleg esetén továbbra is fennáll, a beállításokat szükséges leellenőrizni a MMS oldalon lévő adatok alapján.
  • Ha a beállítások megfelelőek, de a küldés, vagy fogadás továbbra sem működik, célszerű a beállításokat újra lekérni, a 06209000749—es számra elküldött SMS segítségével (az elküldött szöveg BEA legyen). A visszaérkező beállítások az 1111-kóddal menthetőek el.
  • Ha a probléma a helyes beállítások ellenére továbbra is fennáll, keresse bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1220-as, vagy a +3620/200-000 számon, ahol kollégánk ellenőrzik előfizetését, és az MMS-szolgáltatást. Tájékoztatjuk, hogy a +3620/200-0000 szám hívása megegyezik a hálózaton belüli hívás díjával.

GPRS csatlakozási probléma

  1. Amennyiben a probléma fennállása óta még nem történt meg, kérjük, indítsa újra mobilkészülékét.
  2. Ha a probléma ezt követően is fennáll, és amennyiben rendelkezik MyTelenor internetes ügyfélszolgálat regisztrációval, kérjük, ellenőrizze, hogy a megfelelő GPRS-alapú internet-szolgáltatást aktiváltatta-e?
  3. Ha Opera Minit használ, a támogatott készülékek listáját az Opera oldalán tekintheti meg.
    • Ha Opera Minivel sikertelen a csatlakozás, próbálja meg a beépített böngészővel. Ha a beépített böngészővel is sikertelen, akkor folytassa a 4-es ponttal.
    • Ha a beépített böngészővel sikeres a csatlakozás, csak az Opera Minivel sikertelen, akkor az Opera Mini törlése után célszerű felkeresni mobiltelefonról az http://m.opera.com oldalt, ahonnan ismét le kell tölteni az alkalmazást.
    • Ha ezek után sem tud csatlakozni az Opera Minivel, a telefon újraindítása után próbálja meg ismét; ha a csatlakozási probléma továbbra is fennáll, keresse bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1220-as, vagy a +3620/200-0000 számon, ahol kollégáink segítségére lesznek. Tájékoztatjuk, hogy a +3620/200-0000 szám hívása megegyezik a hálózaton belüli hívás díjával.
  4. Kártyás szolgáltatás esetén rendelkezik-e megfelelő egyenleggel? Egyenlegét lekérdezheti a 172-es szám hívásával, vagy a MyTelenor internetes ügyfélszolgálat megfelelő oldalán. (a részletes díjakról a Díjszabás megfelelő mellékletében olvashat)
  5. A beállításokat célszerű újra lekérni, a 06209000749—es számra elküldött SMS segítségével (az elküldött szöveg BEA legyen). A visszaérkező beállítások az 1111-kóddal menthetőek el. Mobiltelefonos böngészés esetén leginkább az ’online’ vagy a ’wap’ apn használata preferált.
  6. Ha a beállítások elmentése, és a készülék újraindítása után is csatlakozási problémát tapasztal, próbálja meg kiüríteni a készülék böngészőjét (cache); ez általában a Böngésző / Beállítások / Böngésző ürítése vagy Cache ürítése menün belül található.
  7. Amennyiben a fentiek ellenőrzését követően a csatlakozási probléma továbbra is fennáll, keresse bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1220-as, vagy a +3620/200-0000 számon, ahol kollégánk ellenőrzik előfizetését, és az internet-szolgáltatást. Tájékoztatjuk, hogy a +3620/200-0000 szám hívása megegyezik a hálózaton belüli hívás díjával.

További kérdéseivel kapcsolatban, kérjük, tekintse meg kapcsolódó oldalunkat.
 

Hasznos volt ez az oldal?

Belépés

Egyszeri SMS-kóddal:

Add meg a telefonszámod és SMS-ben küldünk egy megerősítő kódot.

vagy

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.