Online megrendelés feltételei

A megrendelés folyamata

A megrendelés a telenor.hu internetes felületen zajlik a termék kiválasztásával, a folyamat lépéseinek megtételével, valamint az Online megrendelés feltételeinek elfogadásával - ezek bármelyike hiányában a megrendelés nem teljesíthető.
A megrendelés a "Megrendelés" gombra kattintva kerül elküldésre. A megrendelés beérkezését a megadott e-mail címre küldött üzenetben visszaigazoljuk. Amennyiben visszaigazolás nem kerül kiküldésre, az a megrendelés elutasításának minősül.

A visszaigazolás után a Telenor 3 munkanapon belül telefonon vagy SMS-ben tájékoztatja a megrendelőt, amennyiben a megrendelés bármilyen okból nem vagy nem a megrendelés szerint teljesíthető.

Meglévő Telenoros előfizetők Bónusz Program illetve forgalmi előleg kedvezményekben részesülhetnek. A kedvezményeket regisztrált előfizetőként a belépést követően vagy egyszeri belépési kód használata után érvényesíthetik.

A Telenor az online megrendelés lehetőségét kizárólag az alábbi esetekben biztosítja:

  • magánszemélytől meglévő és új előfizetéssel kapcsolatban;
  • nem magánszemélytől (pl. cég, egyéni vállalkozás) meglévő Telenoros előfizetéssel kapcsolatban.

Regisztráció nélküli, egyszeri kóddal történő belépés és megrendelés meglévő Telenor előfizetőknek

Hívószám megadása

A Telefonszám mezőben a meglévő Telenoros hívószámot szükséges megadni, melyre SMS-ben egy 6 számjegyű kódot küldünk ki a +36209000782-es hívószámról (Az sms mintaszövege: "A belépéshez szükséges megerősítő kód: 123456"). Az SMS-ben megküldött kód kizárólag egyszer adható meg a felületen. Sikertelen bejelentkezést követően új kód kérhető a fenti lépés megismétlésével.

A felületen a Megerősítő kód megadásával megtörténik a megrendelési jogosultság lekérdezése, majd jogosultság esetén a személyre szabott ajánlat megjelenítése. Amennyiben az előfizető nem jogosult a megrendelésre, a felületen erről tájékoztatást kap.

Megrendelés

A sikeres bejelentkezés után a szükséges adatok megadásával, a fizetési mód kiválasztásával, valamint a szerződési és vásárlási feltételek elfogadásával a kiválasztott termék megrendelésre kerül.

Tipp: Személyre szabott ajánlatkérésre lehetőség van a MyTelenor (korábban Telenor Online) internetes ügyfélszolgálati felületen is, díjmentes regisztrációt, illetőleg bejelentkezést követően (megrendelés regisztrációval meglévő előfizetőinknek).

Megrendelési folyamat új ügyfelek számára

A megrendelés első lépéseként előfizetői hívószámot kell kiválasztani, majd a szükséges adatok megadása és a fizetési mód megválasztását követően, valamint a szerződési és vásárlási feltételek elfogadása utána a termék megrendelésre kerül.

A megrendeléshez és átvételhez szükséges dokumentumok

Számlás és Új Generációs Kártyás előfizetéshez kapcsolódó ajánlat megrendeléséhez:

  • 1 érvényes fényképes igazolvány és adóigazolvány vagy
  • 2 érvényes fényképes igazolvány (1 elsődleges és 1 másodlagos pl. személyi igazolvány + jogosítvány).

Részletre történő vásárlás feltételei eltérhetnek! További részletek itt.

Kártyás előfizetéshez kapcsolódó ajánlat megrendeléséhez 1 érvényes fényképes igazolvány szükséges.

Fontos! Mivel az átvételkor a megrendelés során megadott dokumentumo(ka)t kell bemutatni, fokozottan ügyeljen az adatok helyességére a megrendeléskor!

Megrendelés kizárólag az alábbi érvényes, személyazonosításra szolgáló okmányok adatainak megadásával adható le:

  • régi típusú személyi igazolvány, amely tartalmazza az állandó lakcímet,
  • régi típusú személyi igazolvány és lakcímigazoló kártya,
  • új típusú személyi igazolvány (kártya) és lakcímigazoló kártya,
  • Magyarországon kiállított új típusú vezetői engedély (kártya) és lakcímigazoló kártya,
  • útlevél és lakcímigazoló kártya,
  • adóigazolvány (az azon szereplő, 10 számjegyű adóazonosító jel)

Egyéb szervezetek (pl. cég, egyéni vállalkozó stb.) esetén bemutatandó iratokkal kapcsolatos bővebb információ az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 5. mellékletében található.

Fontos információk a megrendeléssel kapcsolatban

A Telenor jogosult szerződéskötési előleg, illetve forgalmi előleg kérésére. Amennyiben a Telenor előleget kér, a megrendelés során erről tájékoztatja a megrendelőt, amelynek elfogadásáról a megrendelőnek nyilatkoznia kell.

A megrendelés utolsó lépéseként egy összesítő oldalon láthatóak a megadott adatok, melyek módosíthatók, illetve a teljes megrendelés is törölhető.

A Telenor indokolás nélkül megtagadhatja az interneten keresztül érkező megrendelés teljesítését.

Amennyiben a Telenor a megrendelés feladásától számított 30 napon belül nem tudja teljesíteni a megrendelést, akkor a megrendelés automatikusan törlésre kerül – melyről e-mailben értesíti a megrendelőt.

A megrendelés nem kötelezi a megrendelőt semmilyen szerződéskötésre vagy a megrendelt termék átvételére. A megrendelő jogosult vásárlási szándékától minden jogkövetkezmény nélkül - akár a kiszállításkor a szerződés és a szerződéskötési tájékoztató áttanulmányozását követően – indoklás nélkül elállni, illetőleg a szerződéskötést visszautasítani.

Fizetés

A fizetés történhet:

  • a helyszínen készpénzzel,
  • az online vásárlás során online bankkártyás fizetéssel, a PostaPonton történő átvételkor készpénzzel vagy bankkártyával.

Számlázás

A Telenor a megrendelt terméket minden esetben - ideértve a készpénzes fizetést is - számlával szállíttatja ki a megrendelő nevére és címére. Amennyiben a megrendelő nem magánszemély (pl. cég), és megbízottja (átvevő) útján veszi át a terméket, akkor a számla az átvevőnek kerül átadásra, a Telenor a szállítást követően eredeti számlát nem állít ki a megrendelésről.

Kiszállítás

A kiszállítás ingyenes.
Átvételkor a "A megrendeléshez és átvételhez szükséges dokumentumok" részben írt és a megrendeléskor megadott dokumentumokat kell bemutatni, más dokumentum bemutatása esetén a termék nem kerül átadásra.

A megrendelt termék kiszállítása kérhető:

  • Magyarország egész területén tetszőleges címre (pl. otthonra, munkahelyre) vagy
  • a 2500 PostaPont egyikére.

Kiszállítás megadott címre:

A megrendelést és a hozzá tartozó dokumentumokat a Telenor megbízott partnere, a Magyar Posta Logisztika (MPL) szállítja ki a megrendelő által választott időablakban, munkanapon 8 és 17 óra között. Az MPL a kiszállítás napján SMS-ben értesítést küld.

A futár a kiszállítást két alkalommal – a választott időablakban és az azt követő munkanapon – is megkísérli, amennyiben a kézbesítés sikertelen, a helyszínen értesítést hagy. Ha az ismételt kézbesítés sem jár sikerrel, akkor az értesítő szerint a megrendelt termék leadásra kerül a helyi postahivatalba, ahol 5 munkanapon belül vehető át.

Kiszállítás PostaPontra:

A megrendelést és a hozzá tartozó dokumentumokat a Telenor a megrendelés során kiválasztott PostaPontra juttatja el. A megrendelés PostaPontra érkezéséről az MPL a megrendelőt az általa megadott módon (SMS-ben vagy e-mailben) értesíti. A megrendelés az értesítést követő 5 munkanapon belül vehető át a megrendelésben szereplő PostaPonton.

Fontos! A vállalt kiszállítási időpont csak abban az esetben érvényes, ha a megrendelő az általa megjelölt időpontban a szállítási címen elérhető.

Átvétel, szerződéskötés

Ha a megrendelő nem magánszemély (pl. cég, egyéni vállalkozás stb.), az átvevőnek cégszerű meghatalmazással kell rendelkeznie a termék és számla átvételére és a kapcsolódó szerződések aláírására. Az átvételkor a képviseleti jogot igazoló dokumentumokat be kell mutatni (pl. aláírási címpéldány), valamint a meghatalmazás eredeti példányát át kell adni – ennek hiányában a megrendelés nem teljesíthető.

A Telenor a megrendelő megrendelési szándékának befogadását és visszaigazolását követően kiszállítja a szerződést és a terméket. Amennyiben a megrendelő a szerződéskötést megelőző tájékoztatást aláírásával elfogadja, a szerződést áttanulmányozza, elfogadja és a terméket átveszi, a szerződéskötésre a megrendelésben megadott címen vagy PostaPonton írásban kerül sor. A szerződéskötés nyelve: magyar. Az írásban létrejött szerződést (kedvezmény igénybe vétele miatt határozott idejű előfizetői szerződés) a Telenor iktatja, valamint a szerződés utólag hozzáférhető (annak, valamint a szerződéskötést megelőző tájékoztatás egy példánya a helyszíni szerződéskötéskor átadásra, míg a Telenor példánya pedig archiválásra kerül). Nem jön létre szerződés, amennyiben nem kerül sor a termék átvételére, vagy a szerződéskötést megelőző tájékoztatás és az előfizetői szerződés aláírására.

Amennyiben a megrendelő 3 hónapon belül legalább 2 alkalommal ad le úgy megrendelést, hogy

  • az általa megadott címre/PostaPontra történő kiszállítás sikertelen és az eszközt, valamint az ahhoz kapcsolódó szerződést nem veszi át az értesítés szerinti postahivatalban sem; vagy
  • az elállással/felmondással és így eszköz-visszavétellel (ld. „Elállás, felmondás”) jár,

úgy számára a Telenor a következő megrendeléskor a megrendelés teljesítésére kizárólag a Telenor Értékesítési Pontját ajánlja fel.

14 napos cseregarancia

A telenor.hu-n online megrendelt mobiltelefonokra és táblagépekre 14 napos cseregaranciát vállalunk!

A telenor.hu-n online megrendelt, igénybevételi díjat utólag fizető, tarifahűséggel kötött (számlás) és feltöltőkártyás előfizetéssel vásárolt mobiltelefonokat és táblagépeket az előfizetés aktiválástól számított 14 naptári napon belül futárral visszaküldheted számunkra, vagy leadhatod a Telenor alábbiakban meghatározott üzleteiben, és ez után a készüléket azonos vagy – amennyiben az érték különbözetet a cserekészülék átvételekor megfizeted – magasabb vételárral rendelkező mobiltelefonra vagy táblagépre cserélheted. A csere keretében pénzvisszafizetést (elállást) nem lehet érvényesíteni, és alacsonyabb értékű készülékre történő cserére sincs lehetőség. Részletfizetéssel történt vásárlás esetén a csereérték a készülék teljes vételára. A cseregarancia a telenor.hu netshopon keresztül vásárlásra jogosult lakossági és az üzleti előfizetőkre egyaránt érvényes.

Cserét készülékenként egyszer, valamint – egy előfizető nevén lévő több előfizetés esetén – előfizetőnként évente kizárólag egy alkalommal lehet kérni. Amennyiben például egy időben vagy 1 éven belül két készüléket vásárolsz, a cseregaranciát csak az egyik készülékre tudod érvényesíteni.

A csere érvényesítésére akkor van lehetőség, amennyiben a terméket gyári csomagolásában, a rövid ideig tartó rendeltetésszerű használattal szükségszerűen együtt járó elhasználódás nyomait leszámítva sértetlenül (pl. mechanikai sérülés – karc, törés stb. – és beázás nyomai a készüléken nem találhatók meg), működőképes állapotban, az eredeti blokkal vagy számlával együtt átadod a futárnak vagy a kijelölt értékesítési pont munkatársának.

Amennyiben a cserét futár közreműködésével kívánod lebonyolítani, úgy kérünk, keresd ügyfélszolgálatunkat a Telenor hálózatából díjmentesen hívható 1220-as telefonszámon, ahol az átvétel helyét és idejét munkatársunkkal egyeztetheted. A cserével akkor tudsz élni, ha a cserére vonatkozó igényedet az előírt 14 napos határidőn belül bejelented számunkra. A futár költségét – ide értve a csereként választott készülék kiszállításának díját – a Telenor átvállalja. A futár a készüléket központi raktárunkba szállítja, ahol munkatársaink ellenőrzik a cserélni kívánt készülék állapotát. Ha a készülék hibátlan, a futárnak átadott csomag pedig tartalmazza az előírt dokumentumokat, a termék gyári csomagolását és a gyári csomagolás részét képező tartozékokat, úgy munkatársaink intézkednek a csereként választott készülék kiszállításáról.

A kiválasztott értékesítési ponton személyes ügyintézés során munkatársaink a készülék állapotát a helyszínen ellenőrzik, és amennyiben minden szükséges feltétel teljesül (és a személyes ügyintézés időpontjáig nem telt el a 14 napos határidő), a cseréről egyidejűleg intézkedik.

Amennyiben a készülék nem sértetlen állapotú, akkor a készülék cseréjét nem tudjuk teljesíteni. Ha cserélni kívánt készülék futár útján küldted be számunkra, úgy munkatársaink a sérülés észlelése után felveszik veled a kapcsolatot, és egyeztetik a termék visszaszállításának vagy díjköteles javításának feltételeit. A szavatossági, jótállási kötelezettség alá tartozó hiba javítására az általános szabályok szerint kerül sor. A sérült készülék cseréjére díjköteles javítást megrendelése esetén nincs lehetőség.

A csere teljesítése nem módosítja a vásárlással együtt aláírt, határozott idejű előfizetői szerződés időtartamát.

A cseregarancia kizárólag mobiltelefonokra és táblagépekre tudod érvényesíteni, a cseregarancia az online vásárolt egyéb termékekre (például laptop, modem, tartozékok) nem vonatkozik, tartozék cserére abban az esetben sincs lehetőség, amennyiben a csereként átvett új mobiltelefonnal vagy táblagéppel a korábban vásárolt tartozék már nem használható.

A 14 napos cseregarancia minden Telenor üzletben érvényesíthető.

A 14 napos cseregarancia 2014. június 23-tól visszavonásig érvényes, kizárólag online megrendelés esetén.

Visszavásárlási garancia

A Telenor bizonyos akcióiban visszavásárlási garanciát vállal – az erre utaló jelzés az akció leírásában megtalálható. A visszavásárlási garancia alapján a Telenor a szerződéskötéstől, átvételtől számított, akciós leírásban megadott időn belül (amelybe a szerződéskötés, átvétel napja beleszámít) vállalja a termék visszavételét és a kifizetett vételár visszatérítését Értékesítési Pontjain. A visszavásárlás feltétele, hogy az eszköz hiánytalanul (készülék, tartozékok, nyomtatványok), eredeti csomagolásában, ép állapotban (pl. mechanikai sérülés - karc, törés stb. – azon nem található) visszaszolgáltatásra kerüljön.

A visszavásárlási garancia érvényesítéséhez az értékesítést igazoló számlát vagy nyugtát, vagy az előfizetői szerződés előfizetői példányát szükséges bemutatni.

Az előfizetői szerződés megszüntetése kapcsán a Telenor és az előfizető egymással elszámolnak. Ennek keretében az esetlegesen forgalmazott forgalmi díjakat az előfizető választása szerint a helyszínen - hóközi számlában -, vagy a később kiállított számla alapján az előfizetőnek rendeznie kell.

Pl.: Hipernet tarifák 30 napos visszavételi garanciával

Meghibásodásra vonatkozó garancia (jótállás), szavatosság

Az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendeletben foglaltaknak megfelelően a forgalomba hozó (gyártó/importőr), mint jótállásra kötelezett, az új eszközökre az értékesítéstől (online megrendelés esetén az átvételtől) számított 1 évig, az újszerű eszközökre pedig az értékesítéstől (online megrendelés esetén az átvételtől) számítva a hirdetésben szereplő időre jótállást vállal - melynek teljesítése a forgalmazót terheli. A vásárlót a Ptk. 6:159-170. §-aiban meghatározott jogok és kötelezettségek is megilletik.

A jótállási jegyen az MPL képviselője tölti ki a jótállás kezdő időpontját, ami az átvétel napja (a többi adat a Telenor által kerül kitöltésre).

A vásárló a jótálláson kívül szavatossági igényként is érvényesítheti jogait. A Telenor

  • a jótállás terhére bejelentett, meghibásodott terméket javításra, bevizsgálásra csak az érvényes, a termékhez tartozó, és a Telenor általi forgalomba hozatalt igazoló jótállási jegy vagy az értékesítést igazoló számla;
  • a szavatosság terhére bejelentett, meghibásodott terméket javításra, bevizsgálásra csak az értékesítést igazoló számla

egyidejű átadása mellett fogad el, és továbbít a jótállásra vagy szavatosságra kötelezett márkaszervizébe.

3 munkanapon belül meghibásodott készülék cseréjét a Telenor Értékesítési Pontjain biztosítja. A csere feltétele a készülékes alapcsomag hiánytalan (készülék, tartozékok, nyomtatványok) és ép megléte (pl. mechanikai sérülés - karc, törés stb. - nem található), a jótállási jegy vagy az értékesítést igazoló számla bemutatása, valamint az, hogy a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A Telenor a Szerviz Szabályzatában közzétett feltételek szerint biztosítja az eszközök javítását, bevizsgálását. A Szerviz Szabályzat bármely Telenor Értékesítési Ponton megtekinthető.

A kellék-, termékszavatosságról és jótállásról itt olvasható bővebb információ: http://www.telenor.hu/szavatossag-jotallas

Elállás, felmondás az online megrendelésre tekintettel

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rend. („Fszr.”) alapján, amennyiben a szerződéskötés a megrendelő által megadott címen vagy PostaPonton történik, és a szerződő fél fogyasztónak minősül, úgy a megrendelő mint előfizető az írásbeli szerződéskötéstől (aláírástól) és a termék átadásától számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül

  • elállni a szerződéstől - feltéve, hogy a szolgáltatás nyújtása még nem kezdődött meg;
  • felmondani a szerződést - ha a szolgáltatás nyújtása az előfizető beleegyezésével már megkezdődött.

A fentiek szerinti elállási/felmondási jogról, annak gyakorlásának módjáról, az előfizető és a szolgáltató azzal kapcsolatos kötelezettségeiről szóló tájékoztatást a szerződéskötést megelőzően átadott és az előfizető által aláírt írásos tájékoztató tartalmazza.

Kapcsolódó szabályozás

A megrendelésre, a kiszállításra, a szerződéskötésre a Telenor ÁSZF-je az itt feltüntetett eltérésekkel, az 2013. évi V. törvény (Ptk.), a 2003. évi C. törvény (Eht.), valamint a további releváns jogszabályok rendelkezései az irányadóak.

Amennyiben a szerződéskötés nem a Telenor Értékesítési Pontjainak egyikén történik, hanem a megrendelő által megadott címen vagy PostaPonton, és a szerződő fél fogyasztónak minősül, úgy a szerződéskötés szabályaira az Fszr. rendelkezései is alkalmazandók.

Adatkezelés

A megrendelés teljesítéséhez (az előfizetői jogviszonyhoz) kapcsolódó adatok kezeléséről részletes tájékoztatást a Telenor ÁSZF 2. számú melléklet I.1. pontja tartalmaz.

Telenor Magyarország Zrt.

  • Székhely és panaszkezelési cím: 2045 Törökbálint, Pannon út 1.
  • Tel.: 06-1-464-6000
  • Telefonos Ügyfélszolgálat: 1220 – a Telenor hálózatából díjmentesen non-stop hívható
  • Információs vonal: 06-20/200-00000 – belföldről hálózaton belüli díjon, míg külföldről a hívó tartózkodási helye szerinti országból magyarországi irányban indított díjon non-stop hívható
  • Cégjegyzék szám: 13-10-040409
  • Adószám: 11107792-2-44
  • Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-54491/2012
  • Csomagküldő ker. nyilvántartási szám: C/004062
  • Üzlethelyiségek: Értékesítési Pontok

Belépés

Egyszeri SMS-kóddal:

Add meg a telefonszámod és SMS-ben küldünk egy megerősítő kódot.

vagy

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.