Online ügyfélszolgálat

A MyTelenor internetes ügyfélszolgálat oldala lehetőséget biztosít, hogy előfizetéseddel kapcsolatos kérdéseidre egyszerűen és gyorsan választ kapj, valamint kényelmesen intézheted a telefonszámaiddal kapcsolatos ügyeket.

Online ügyintézés kényelmesen, otthonról a kanapéról

Az internetes ügyfélszolgálatba történő belépéshez regisztrálnod kell telefonszámodat vagy ügyfélszámodat.

Belépés / Regisztráció

Néhány példa, hogy mit nyújt a MyTelenor internetes ügyfélszolgálat oldala.

Amennyiben számlás előfizetéssel rendelkezel:

  • Előfizetési adatok megtekintése és módosítása (bizonyos előfizetői adatok vagy számlázási/levelezési cím módosítása, kártyaszintű jelszó megadása/módosítása)
  • Számlainformációk - a 6 legutolsó lezárt számla képe; a 6 legutolsó befizetés; a legutolsó lezárt számla hívásrészletezése; a még kiszámlázatlan hívások részletezése; 24 órás számlaegyenleg.
  • Számlabefizetés és elektronikus számla megrendelése/megtekintése
  • Szolgáltatások megrendelése és lemondása:
    • Online ügyfélszolgálati oldalunkon megtekintheted az előfizetésedhez kapcsolódó aktív szolgáltatásokat, valamint a megrendelhető szolgáltatásokat is.
    • Belépést követően a Telefonszámok/Szolgáltatások megrendelése, módosítása menüben tudsz megrendelni vagy lemondani szolgáltatásokat.
    • Ebben a menüpontban menedzselheted Családi Csomagodat is, a Telefonszámok/Családi Csomag fülön.
  • Bónusz ajánlatok igénybevétele
  • Tarifacsomag információk

Amennyiben feltöltőkártyás telefonszámmal rendelkezel:

  • Egyenleginformáció, online egyenlegfeltöltés;
  • Szolgáltatások megrendelése és lemondása;
  • Forgalmi adatok és kedvezmények megtekintése
  • SIM-kártya (Expressz) aktiválása

Internetes bankkártyás fizetés:

Lehetőséged van az OTP Bank által elfogadott belföldi kibocsátású, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával egyenlegfeltöltésre, számlabefizetésre, előleg befizetésére (pl. roaming előleg, magasforgalmi előleg).

Írásos ügyfélszolgálat

  • Belépést követően az Ügyfélkapcsolat menüben tudsz írásos ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba lépni.
  • A levelezés során egyéb beazonosítás nem szükséges, mivel az online felületre való belépéssel a telefonszámod/azonosítód már azonosításra került.
 

 

Belépés

Egyszeri SMS-kóddal:

Add meg a telefonszámod és SMS-ben küldünk egy megerősítő kódot.

vagy

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.