Elektronikus számla

Rendeld meg az elektronikus számla szolgáltatást, és a következő havi számlád végösszegéből most egyszeri, 1000 Ft jóváírást kapsz.

Az ajánlat 2014. február 3-tól visszavonásig érvényes!
További részletek

Mi az e-számla?

Az elektronikus számla szolgáltatással papír alapú számla helyett elektronikus formában tekintheted meg a számládat, a számla elkészültéről e-mailben és/vagy SMS-ben értesítünk.

  • Egyenértékű a papírszámlával. Az elektronikus formában elkészült számlák ugyanolyan hiteles számlának minősülnek, mint a postai úton kiküldött papírszámla, hivatalos ügyek intézéséhez is felhasználhatóak.
  • Gyors és megbízható. A számlák a kiállításuk után rendelkezésre állnak, érkezésükről e-mailben és/vagy SMS-ben küldünk értesítést. A lementett vagy a MyTelenoron elérhető elektronikus számlák bármikor visszakereshetőek 8 évre visszamenően.
  • Elektronikus szolgáltatás, így interneten keresztül bárhonnan hozzáférhetsz.
  • Környezetbarát megoldás, hiszen nem használunk fel papírt a számlák nyomtatásához, nem küldünk postai csekket sem. Ezáltal minden, elektronikus számla szolgáltatásunkat megrendelő előfizető hozzájárul környezetünk védelméhez.
  • Kényelmes számlabefizetés. Ha az elektronikus számlát választod, a csekkes postai sorbanállást is elkerülöd. Töltsd a megtakarított időt valami számodra fontosabbal, a befizetést pedig intézd az alábbi módok egyikével kényelmesen, időtakarékosan.

Kényelmes számlabefizetési módok:

A szolgáltatás díjmentes, amelyet számlás és új generációs kártyás ügyfeleink is megrendelhetnek.

Választhatsz, hogy milyen módon szeretnéd megtekinteni az e-számládat:

  • Egyszerűsített eléréssel: Ha elkészült a számlád, akkor az általad válaszott módon (SMS-ben és/vagy e-mailben) értesítünk. Az üzenetben elküldjük Neked a linket, amelyre kattintva rögtön megjelenik az aktuális havi számlád - ezt akár azonnal be is fizetheted elektronikusan. Így az aktuális havi számlát MyTelenor belépés nélkül tekintheted meg 1 évig, illetve a MyTelenoron (belépés után) 8 évig.  Mivel az egyszerűsített eléréshez nincs szükség belépésre, regisztrációra - ezért fordíts figyelmet arra, hogy az internetes hivatkozást tartalmazó értesítéshez ki férhet hozzá (pl. továbbküldés)!
  • MyTelenor belépéssel: Ha elkészült a számlád, akkor az általad válaszott módon (SMS-ben és/vagy e-mailben) értesítünk. Az üzenetben elküldjük Neked a MyTelenor belépéshez szükséges linket. Bejelentkezés után az aktuális számládat megtekintheted, és akár azonnal be is fizetheted. Ezen az oldalon az összes korábbi elektronikus számládat is megtalálhatod.

Rendeld meg!

  1. Regisztrálj a MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalunkon! 
    Egyszeri SMS-kóddal belépve nem tudod megrendelni a szolgáltatást!
  2. Lépj be és válaszd a Telefonszámok menüponton belül a Számlainformációk és befizetés opciót!
  3. Kattints az Elektronikus számla megrendelés hivatkozásra!

Regisztráció / belépés

A sikeres megrendelésről minden esetben e-mailben vagy SMS-ben visszaigazolást küldünk. A szolgáltatás megrendelésével egyidőben a számlafizetési módod postai csekkről automatikusan banki átutalásra módosul. A sikeres megrendelést követően kizárólag elektronikus úton kapsz számlát, vagyis a továbbiakban sem papíralapú számlát, sem postai csekket nem állítunk ki a számodra.

Az elektronikus számla könyvelésével kapcsolatos bővebb információ a Nemzeti Adó- és Vámhivatal oldalán található.

Részletes igénybevételi feltételek

Értesítés a havi számláról

Az elektronikus számla szolgáltatás mellé aktiváljuk a díjmentes Számlaértesítő szolgáltatást, mellyel e-mailben és/vagy SMS-ben értesítést kapsz a számla kiállításakor és a fizetési határidő lejárta előtt 1 nappal.

*A bruttó 1000 Ft-os jóváírási ajánlat sikeres elektronikus számla megrendelés esetén kizárólag egyéni (lakossági), vagy egyéni előfizetőként történő kezelést kérő előfizetőkre, valamint kisvállalkozói ajánlat keretében 1-14 előfizetéssel rendelkező üzleti előfizetőkre vonatkozik. Amennyiben az előfizetésen a megrendeléstől számított 6 hónapon belül lemondod az Elektronikus számla szolgáltatást, akkor a kedvezményes 1000 Ft-os jóváírás visszavonásra kerül. Az ajánlat és a nyereményjáték Start, All-In, Business All-In és Business Team, Hipernet Home S, Hipernet Home M, Hipernet Home L tarifacsomagok esetén nem érvényes, mivel ezen tarifacsomagok havidíja e-Komfort csomaggal történő igénybevétel esetén már eleve tartalmaz havidíjkedvezményt az elektronikus számla miatt.

További részletek az Általános Szerződési Feltételekben.

Hasznos volt ez az oldal?

Belépés

Egyszeri SMS-kóddal:

Add meg a telefonszámod és SMS-ben küldünk egy megerősítő kódot.

vagy

Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások nélkülük nem lennének elérhetőek. A sütikről, valamint ezek engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat. Amennyiben a süti használatát nem engedélyezi, úgy kérjük, végezze el a szükséges beállításokat a számítógépe böngészőjében.
Bővebb információ. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik tárolásához és felhasználásához.